Mensajes de BLIMEA (Asturias) enviados por tamayo:

Fai seis meses que nun entro nel Foru del que marché per les bronques, los follones y los llíos. Ya vuelven a tar de moda. Nun veo la razón pa ponese asina con paladientes y menos insultalu de tal forma. Buenu, yo entro pa decí a paladientes que por los que pregunta, como diz Gui murieron unos cuantos: Andrés el de la Peña; Albino; Felito y Berto el de Flora, amás de Enrique como te diz Gui. Los demás anden casi tos fuera Blimea, menos Pepín Chispitas, Curtido, Pochi, Gelín y Elviro, que viven nel ... (ver texto completo)
Holaaaaaaaaaaaaaa
hola
Amigos: Vine a Blimea estos dias y se me ocurrio mandaros algunas fotos nuevas, ya veo que Fernando recibio un porfolio de les fiestes, cuanto me presta. Estoy en Xixón y nun soy capaz de localizar a Tamayo donde se metera? queria conocelu coño. Tinina en Asturias dormimos con les ventanes abiertes pues ya ves que ye un paraisu y ademas natural. Bueno el mes que entra empieza el futbol y el nuestru equipin de Blimea que ye el
Asturias va empezar la competición en primera regional y voy decibos ... (ver texto completo)
Mata lutru día pase a tu llau pel muro y dixite adiós y tu respondiste me, pero como nun sabes quien ye Tamayo disteme in saludu tan normal. y........ Tinina Dios fue el que y encargo facer eñ
Mundo a Facundo. De que lu fizo dun chorizo y como lu destruyo.............
El gozu nel pozu. Diba dir a la misa y a la procesión pa ver los mariachis y ver de puxar con el Ramu y núm. Pudo ser ya que un guaje (nietu) pudose un pucuñin Malu, Otra vez sera
Hola amigos: A partir de hoy dia 2 de agosto cominzan las fietas de Ntra. Sra. de Las Nieves patrona nuestro pueblo Blimea (La perla del Nalón) y seguiran los dias 3-4 y 5 de este mes de Agosto.
Hoy viernes sera el pregon de fiestas a cargo de Mª Carmen Rodriguez (La hija de Maruja la maestra y Lorenzo) al final cantara La Coral San Martin. Despues a bailar con las berbenas nocturnas, Sabado, empieza la ofrenda floral a la Virgen de las Nieves, Slalon de Coches y exhibición de Trial y mas verbenas, ... (ver texto completo)
Ayer tuve nel pregón escuchando a M. Carmen. Tuvo muy bien. Como núm. Diva dir si Elías y ella yeren amigos míos. Vite de lejos Mata pero como tenía prisa y había muncha xiente núm te pide saludar aunque tu nun sepas quien soy yo. El domingo diré de nuevo a misa y a la procesión.
Llamome la mi prima y diome la noticia de la muerte de Saro el de casa Fina. Fay poco murió Paulina la muyer y en pocu tiempu marchó él. Yo conocialu uncho así que tuve ayer en la Florida dandoi el pésame a la familia. Descanse en paz.
Tamayo, oye una cosina, ¿como anda la cosa por tierras mañas? ¿tas jubilau de to, o andes tovia dando guerra?, tu ya me entiendes, ¿verda?, jajajaja, creo que devies de decinos de una vez si vives tovia donde Catalina de Aragon, o tas en Sotrondio, por que aquella casina cerra nun fai na, ¿nun crees?, ya ves que la informacion va llegando poco a poco, yo que tu explayabamede uan vez por toes, jajajajaja.
Bueno amigu, espero que tes bien de salud, que deve de ser que si, por que pa comer sardinines ... (ver texto completo)
Fernando que llistu yes. Como se conoz que tuvisti de monaguillo pa los curas. Disti de llenu esta vez. Van date el premiu Príncipe de Asturies a la Investigación o llévate a Santa Lucía pa que te conserve los güellos o a Visionlab pa corregítelos. Pues ye verdá tengo una casina en Teruel y un secaeru de jamones pa mandalos al Rincón de Xuán, después de pasar por El Pilar o dir a esquiar a Candanchú, no a patinar como faes tú. De pasu podemos dir hasta Torrequemada y tomar un vermutín en el Bar Plaza ... (ver texto completo)
Diz Yemi que en el Sutu yeren tos indios alrededor de la foguera y el jefe yera el Rapusu y el únicu rapusu que yo conoci yera Canor, vecín de Yemi, y el utru jefe de los indios yera de Sienra y llamábase Fonsi, que marchó pa Australia. Pa Tinina dexí que el "musgo" (pa mí el mofo) arrancábalo en La Payega cerquina de la fuente. Dexibos que esti fin de semana tuve en Luanco y comí unes sadinines en Candás. Na más
Mira Tinina, el fiu de Rosario yera Ricardo Díaz, intervino en la peli Jandro y también en " El cartero, su mujer y otres coses que meter". Ricardo yera o ye hermanu de Viri y de Charo. El hermanu Julita yera Veli Castaño y creo que ya murió fai bastante tiempo. Ya ves que tengo guena memoria. Fernando diz que si soy del Sporting y tengo que dexí que YES. Nun vivo ni en Ovieu ni en Xixón pero cerquina de les dos poblaciones.
GÚeno Tinina nun fui dexcursión porque yo nun vivo en Blimea, ya vos lo dixe una vez, aunque cerquina, pue ser a diez Km o a mil, qquien lo sabe. Lo únicu que te puedo dexir ye que munches veces fui por mofo pa el nacimientu a la Payega pasando por La Milana. Ya sabes como yeren los curas, había que adornar el Belén y el meior sitiu yera el castañeu que ta encima el Sutu o pa coyer el meior mofo dir a La Payega. Pel Camín podís encontrate con Luisina la fia de Cantruñu o con Jaime que baxiaba a a ... (ver texto completo)
Veo que num me chais enfalta. Pero ya toy aquí, y ya que habláis de curas voy contabos una de ellos. Pasó fai lo menos cincuenta y tantos años. Cuando de chavalinos teníamos eso de catorce o quince añinos. Yera miércoles santu y después de haber estrenao pa Ramos un patalonín y una camisina yera obligatoriu dir a comulgar el jueves, el viernes y el domingu de Pascua. D. Blas escogió los guajes pa confesar y D. Benigno les muyeres. Tábamos toos acoyonaos y ficimos un sorteu pa ver quien diba entrar el primeru al confesionariu. Depende de como salía de tar con D. Blas tomaríamos una descisión. El casu ye que y tocó a Berto el de Flora, nuestru porteru nel Asturias. Tábamos toos escondios cuando salió Berto después de quince minutinos con el párroco. Diba colorau como un tomate per la cara (D. Blas había tiraoi de los carrillos); les orelles yeren común tizón; había daoi treinta o cuarenta coscorrones en la cabeza. En resumen que yera una yacería. Entós decidimos dir los demás a confesar a Sotrondio con D. Marcelino. El casu ye que a D. Blas extrañoi vemos a toos comulgar el jueves santu y al primeru que garró por banda fue a Tamayo (o sea a Mí). Preguntome que como diba a comulgar sin confesar, que yera un sacrilegiu y nun tuve más remediu que dexí que había confesau con D. Marcelino pues sino allí mismo me excomulgaba. Pero fue a más y preguntome que si habín dio los demás también, y que remediu tuve que " cantar ". Castigomos a toos y dixio que desde aquuel momento diba a vigilamos y que diba a Falar con D. Marcelino pa que nun mos volviera a confesar. Estes coses pasaben en Blimea por entonces. ... (ver texto completo)
Esta contómela mio pá. Antes que nosotros naciésemos en Blimea había un maestru que yera Aquilino de la Torre. Estí maestru tenía per costumbre colocar a los neños según yeren llistos. Quiero dexir, en la primera fila taba el número uno, el dos, etc.... Si facía una preguntina al númeru unu y nun la sabía, entos preguntábai (por ejemplu) al que taba sentau en el númeru veinte. Si esti la sabía pasaba al asieentu del númeru uno y el unos al veinte. ¡Seguisme!. El casu ye, que un día D. Aquilino púsose ... (ver texto completo)
Si leyisteis la Nueva España de hoy aparece el I Concurso de Imágenes de Blimea " Justo Arienza ". Así que ya sabéis, animáos los que tengáis fotos de toda las épocas y a ¡CONCURSAR!.
Fernando ya toy aquí. Del Rincón de Xuan y de la espicha nel Bar San Mamés al Congresu (ja, ja,), yes mundial, podís pórtate meior conmigo y ascendeme de exdiputau a eurodiputau (jo, jo). Voy contate una anécdota que pasó fai munchos años en el Maquimi, ¿acuérdeste del Maquimi?, llevábalu Mino el del Portiellu. Un día a eso de la una y media del mediodía, taba yo tomando un culetín sidra y ficieron una partía la tute. Por un llau Mino y Jamín Reburdieres, por el otru llau Armandín el de Llai y el ... (ver texto completo)
Habláis de coses sin sentíu. Tamayo, Matayo, Cotayo, Serrayo, Picayo, Moncayo, Tocayo, Mayayo, Roncayo,..... Nun teneis ni idea. Ca vez váis mas descaminaos, pero si vos consuela seguir per esi Camín. De Fredi el que habláis que murió creo que nun ye el fíu Gelín el electricista sino de Fredi el de San Roque primu d Senito y Nino, pregunta ¿nun ye asina?. Seguiremos en contactu, llistos.
¡PREMIU!. Acertaste de llenu con lo de Tamayo. Van llévate a Pasapalabra, igual lleves el millón y mediu que dá Cristian. Voy decite una cosa Xiarabatu (aunque un sé quien yes), Tamayo ye el cuartu apellíu míu. Si nadie sabe el segundu de nadie, ¿cómo vas saber el cuartu míu?. Sigue a la escucha y mira T-5, igual el roscu de Pasapalabra te dá más pistes.
Tinina, aquí está el elefante que entró en la chatarrería de Chapiru o ¿sería en la de Peón en el Ronzón?. Quies saber muncho, y vas quédate con les ganes. Voy date otra pista más: Esti fin de semana tuve en Blimea. El sábado ví el fútbol y cené en el Rincón de Xuan en Sienra un buen platu picadillo con güevos y tortos, un cafetín y un cacharrín. El domingo tuve comiendo en el Bar San Mamés, que aunque nun ta Pedro cómese bastante bien. Saludé a muncha xxiente conocía. Conesto ya sabes más de mí. ... (ver texto completo)
Nun vos acordáis los lunes de les fiestes de Blimea de les carreres de cintes a caballo, con Modesto el de Peña y uno de Bimenes que creo (si la memoria nun me falla) llamábase Pallarín que tenín una rivalidad tremenda. Menudu lío montaben. Y que me decís de les cucañes en Miramar tirándose a buscar la trapu roju que taba en el picalín y como se tiraben desde lo más alto del puente al pozu tan profundu que había debajo la barbería de Jaime. Faltáronme dos boleres lotru día en la relación que vos ... (ver texto completo)
Llemi, veo que tas ya metíu en el asuntu y que pronyo caeré en la gavía. Lutru día vi al tu hermanu Falo en Sotrondio y tuve falando con él. Fijate si soy despitau que n un macordé preguntai por ti. Venga ánimo, a pucuñinos y a pucuñinos caeré en la gavía. Nel cine Capri animábemos siempre a John Wayne. Nun te puedo dexir más.
Hola Tinina. veo que te tan gustando les coses que pongo. Seguru que nesti momentín darís algo per saber quien ye esti intrisu nuevu que escribe. Ya ves que sé munches coses de tos vosotros y que descubrí antes que tu me lo dijeses quien era Gui. Si Llemi yer altu y rubiu y metía goles antes de que llegase Ripia. Lo que nun sabía yera quel vive en Asturies, yo echábalu per Francia.
Vaya Gui, ya sé quíén yes. Gui ya Guillermo y tu yes LLemi, hermanu de Falín y de Enrique y que xiugaste de delanteru centru nel Asturies. Ya que nombres A Ovidio, acuerdeste del quintetu de bolos que se fizo famosu por vencer a los Polanco, Llaneza y compañía. Yeren: Ovido, Moreno, Curtido, Tito y Rebeco. ¿Hay quién dé más?
Joer Tamayo, cuando tu ficiste la comunion tenia yo 3 años, asi que normal que nun me acuerde de munches coses, pero sigues sin contestame si ya sabes quien soy yo o no, un abrazu Blimein.................. Fernando Ceballos.
Se quien son tus padres, pero de ti nun meacuerdo, ya que yo marché muy joven de Blimea y como tú dices sácote cinco años y daquella nun díbemos xuntos los maiores (ja, ja, ja) y los guajes. Ya me dirá algo más Mata cuando lu vea en Xixón.
Oye Mata: Deses fotos que publiques nun se donde les sacaste, porque yo nun les tengo. debe ser dalgún porfolio, pero yo ahí nun me veo, ja, ja, ja, será porqué yera pequeñín. Además veo a Juanito el andaluz que fay mil años nun sé ná del. ¿Sigue viviendo en Andorra?
Oye Gui: ¿Cómo sabes tú que fice la primera comunión contigo si nun te nombré? A no ser que tu vayas también con seudónimu y estés en la lista que dí de los que en el añu 1953 ficieron la comunión conmigo. Ya me contarás.
Mata: Nun des más pistes que ye muy guapo dir de incognitu, además Gui diz que ya me cazará, así que chitón. El que quiera saber que vaya a Salamanca. Además dices que nun vivo en Asturies, si tengo el pisu en Xixón cerquina del tuyu. Nun los despistes tu también que vas volvelos llocos.
Mata: Tu a callar que los seudónimos sirven pa hablar y nun saber nadie quien ye caún. Oyiste. Ya lo sabes tío, nun digas más que nun fai falta que to el mundo se enteres. Abrazos, Rafa
Tinina: Mi primer maestru fue D. Eduardo el manquín; después D. JOsé y tu tabes al llau con Catalina, o ¿dibes a Sienra con Feli la muyer de Elviro el practicante?. La primera comunión fícela en la iglesia viella que taba en el Campu con D. Blas de párroco y D. Beningno de coadjutor. A ver si recuerdes a los nombres que te voy a poner y que fueron conmigo a comulgar: Gelín el de Chucha; Berto el de Flora; Felito; Jano Mata; Gonzalito Valverde; Nino el hermanu de Senito; Octavio el del Ronzón; LLemi ... (ver texto completo)
TININA: Paez mentira que tovía nun me conozcas y eso que mácuerdo yeras piquiñina pero muy movía. Si te acuerdes de la primera alineación del Asturias después de su refundación por el impulsu de D. Pedro, con Pepe Luis Quintana de presidente y Manolín Milana de entrenaor, entre los que te voy a nombrar taba yo: BERTO, MATA, BENINICO, FELITO, PEPIN, ISIDRO, OCTAVIO, SENITO, LLEMI, GELÍN, NINO, PICHO, TANTE, NEILA. Bueno son más de once, pero ye pa despiatar.
Voy a contestate yo por Fernando porque ye un poco más joven, haber cuanto acierto, boleres la del hogar y la del Ronzón y paezme que se jugaba algo en El Miramar. Referente a la pista Julio ySaturno la primera yamabase La Terraza, yera una pista descubierta, que antes tamien yera bolera fizose por los años 59 ó 60 me paez, referente a les orquestes, hombre havia munches pero les mas destacaes yeren, Los Pocovi y sus Norteños, La Langreana, Marinbas Punto Azul...... Marisol y su conjunto... Haber ... (ver texto completo)
Tá bien pero fáltente munches coses. Boleres había les que tu dices y además la de Fina, la del padre de Saturno, otra en La Venta, y poniense en les fiestes una que la explotaba Cuno al lao lÍglesia y otra en el paseo frente al lavaderu. La del Miramar yera una de les meiores. La primera nun fue La Terraza, la primera fue la Imar y taba como bien dices al aire libre, La Terraza fue después y la Imar comenzó en 1963. Orquestes tas bien puestu, pero fáltente les dos mejores: Los Archuduques y la Gran ... (ver texto completo)
Oye Tamayo, eso como diz Guy ye que nun leiste tos los mensajes, por que yo mismu masde una vez nombre tos los sitios y persones que dices, ¿como nun voi a hablar de D. Blas, y de D. Pedro si tuve de monaguillo conellos? mira lo de les boleres ye verda, nun les nombre, pido disculpes, casa Pacita si que la nombre, por que dije que los chorizos de Pacitina yeren los mejores del mundo, lapista Imar visitela poco, (con 16 años marche pa Aviles) pero mio Madre enseñome a bailar en la cocina de casa con ... (ver texto completo)
Voy contate una cosina Fernando, nun caigo quien yes tú, pero sí me acuerdo de Marïa y de Malio de La Milana, como tan bien me acuerdo de Cantruñu y Luisa, de Jaime y de Severo, de Ñiqui el del Sutu, de Vicentón y Vicentin, y otros munchos más que nun voy a nombrar porque la lista sería interminable. ¿A qué nun sabes cuantes boleres había en Blimea en 1965?. ¿A qué nun sabes en que añu abrieron Saturno y Julio la pista Imar? ¿A qué nun sabes cuales eren les mejores orquestes que veníen de por aquella?. ... (ver texto completo)
Toy leyendovos to los días y nunca vos vi hablar del Miramar, ni del Ronzón, ni de les partíes de bolos que se celebraben en el Hogar del Productor, ni de los curas (D. Blas, D. Benino, D. Pedro, D. Custodio, D. Eloy,....), ni de casa Pacita, ni de la pista Imar. ¿A qué esperáis?. Saludos, El Chalaneru