Respuestas para tamayo:

El gozu nel pozu. Diba dir a la misa y a la procesión pa ver los mariachis y ver de puxar con el Ramu y núm. Pudo ser ya que un guaje (nietu) pudose un pucuñin Malu, Otra vez sera
Tamayo, espero de tou corazon que lo del neñu nun haya sio na, ya nos diras algo, Fiestes ayles tos los años, tramquilu amigu, el añu que vien mas.
FELICES FIESTES BLIMEINOS...... PUXA BLIMEA Y PUXA ASTURIES.
Tamayo un abrazu.
Fernando que llistu yes. Como se conoz que tuvisti de monaguillo pa los curas. Disti de llenu esta vez. Van date el premiu Príncipe de Asturies a la Investigación o llévate a Santa Lucía pa que te conserve los güellos o a Visionlab pa corregítelos. Pues ye verdá tengo una casina en Teruel y un secaeru de jamones pa mandalos al Rincón de Xuán, después de pasar por El Pilar o dir a esquiar a Candanchú, no a patinar como faes tú. De pasu podemos dir hasta Torrequemada y tomar un vermutín en el Bar Plaza ... (ver texto completo)
Como se nota que yes de Blimea, jajajajaja, FELIZ FIN DE SEMANA.

FERNANDO.
Diz Yemi que en el Sutu yeren tos indios alrededor de la foguera y el jefe yera el Rapusu y el únicu rapusu que yo conoci yera Canor, vecín de Yemi, y el utru jefe de los indios yera de Sienra y llamábase Fonsi, que marchó pa Australia. Pa Tinina dexí que el "musgo" (pa mí el mofo) arrancábalo en La Payega cerquina de la fuente. Dexibos que esti fin de semana tuve en Luanco y comí unes sadinines en Candás. Na más
Tamayo, oye una cosina, ¿como anda la cosa por tierras mañas? ¿tas jubilau de to, o andes tovia dando guerra?, tu ya me entiendes, ¿verda?, jajajaja, creo que devies de decinos de una vez si vives tovia donde Catalina de Aragon, o tas en Sotrondio, por que aquella casina cerra nun fai na, ¿nun crees?, ya ves que la informacion va llegando poco a poco, yo que tu explayabamede uan vez por toes, jajajajaja.
Bueno amigu, espero que tes bien de salud, que deve de ser que si, por que pa comer sardinines ... (ver texto completo)
Diz Yemi que en el Sutu yeren tos indios alrededor de la foguera y el jefe yera el Rapusu y el únicu rapusu que yo conoci yera Canor, vecín de Yemi, y el utru jefe de los indios yera de Sienra y llamábase Fonsi, que marchó pa Australia. Pa Tinina dexí que el "musgo" (pa mí el mofo) arrancábalo en La Payega cerquina de la fuente. Dexibos que esti fin de semana tuve en Luanco y comí unes sadinines en Candás. Na más
Tamayo, yo vivi munchos años en Aviles, en un barrio llamau Villalegre, Luanco, Candas, Perlora, etc, tos sitios a donde divemos alguna vez, sardinines buenes comiles en Cudillero, ó, Cuilleru, como dicen los pixuetos, yo tuve munchos años con la empresa en la que empeze a trabayar, Raposo Empresa Constructora, fue la que fizo el Parque de la Diputacion del Miramar, alli empeze de pinche, y despues fuimos pa aviles por que llevaronme con ellos, asi que yera una manera de alejase de la mina, mio Madre ... (ver texto completo)
GÚeno Tinina nun fui dexcursión porque yo nun vivo en Blimea, ya vos lo dixe una vez, aunque cerquina, pue ser a diez Km o a mil, qquien lo sabe. Lo únicu que te puedo dexir ye que munches veces fui por mofo pa el nacimientu a la Payega pasando por La Milana. Ya sabes como yeren los curas, había que adornar el Belén y el meior sitiu yera el castañeu que ta encima el Sutu o pa coyer el meior mofo dir a La Payega. Pel Camín podís encontrate con Luisina la fia de Cantruñu o con Jaime que baxiaba a a ... (ver texto completo)
Amigu Tamayo, yo también cogí mofo en esi castañeu, despues en casa poniemos un nacimientu preciosu, que Navidaes tan guapes las de aquel entonces, claro que te encontries con miou tiu Valentin, y si pasabes per delante casa de mi guela Maria, seguro que si, aqueles caleyes, aquella fuente con el lavaderu, donde diven a lavar mio ma y mi guela, y nosotros mientras o jugabemos o recogiemos garbos pa tizar la cocina, ¿pa que coño habremos crecio? con lo felices que heramos, sigue amigo mio, sigue, ... (ver texto completo)
Veo que num me chais enfalta. Pero ya toy aquí, y ya que habláis de curas voy contabos una de ellos. Pasó fai lo menos cincuenta y tantos años. Cuando de chavalinos teníamos eso de catorce o quince añinos. Yera miércoles santu y después de haber estrenao pa Ramos un patalonín y una camisina yera obligatoriu dir a comulgar el jueves, el viernes y el domingu de Pascua. D. Blas escogió los guajes pa confesar y D. Benigno les muyeres. Tábamos toos acoyonaos y ficimos un sorteu pa ver quien diba entrar ... (ver texto completo)
Tamayo, aumque nun lo creas si se te echa en falta, al menos yo echo en falta a cada un cuando tardais en poner cosines, nun me digas na de D. Blas, que sufrilu 7 años como monaguillo, 7 chaval, ¿vaya moral e? jajajajaja, coses como tu anecdota, y mas pasabenen Blimea si señor.
¿Acodaibos de les Pandorgues que yos tocaben a les viudes cuando se casaben de nuevo?, yo acuerdome cuando se casaron Hortensia y Efren, aquella noche menuda pandorga yos tocaron, nosotros viviamos enfrente, y acuerdome ... (ver texto completo)
Si leyisteis la Nueva España de hoy aparece el I Concurso de Imágenes de Blimea " Justo Arienza ". Así que ya sabéis, animáos los que tengáis fotos de toda las épocas y a ¡CONCURSAR!.
Gracies Tamayo, por lo del concurso de La Nueva España, echarei un vistazu.
Bueno xente, llego el fin de semana, ya ye Viernes, espero que disfruteis de un Sabado y un Domingo en paz, y, tranquilidad en compañia de vuestras familias, pero ojo con la sidrina, que el Llunes quiero leevos por aqui, si no pongo falta, jejejeje.
FELIZ FIN DE SEMANA.............. FERNANDO.. FIU DE RAMON Y HERMINIA.
PUXA BLIMEA..... PUXA ASTURIES.
Fernando ya toy aquí. Del Rincón de Xuan y de la espicha nel Bar San Mamés al Congresu (ja, ja,), yes mundial, podís pórtate meior conmigo y ascendeme de exdiputau a eurodiputau (jo, jo). Voy contate una anécdota que pasó fai munchos años en el Maquimi, ¿acuérdeste del Maquimi?, llevábalu Mino el del Portiellu. Un día a eso de la una y media del mediodía, taba yo tomando un culetín sidra y ficieron una partía la tute. Por un llau Mino y Jamín Reburdieres, por el otru llau Armandín el de Llai y el ... (ver texto completo)
Jajajaja, oye Tamayo, tengo fotos de la espicha del San Mames, mandomeles un buen amigu, coño lo que me hubiera gustao tar alli, escanciando unos cuantos culines, oye si por mi fuera, solo por ser de Blimea faciate no Eurodiputau, no, Presidente, aver si arreglabes esto de una vez, gustame esa anecdota del gallu, jajajaja, que razon tienes, eses coses pasaben antes, yeren mundiales, oye ¿como se llamaba aquel paisano que andaba siempre con la camisa toa abierta? creo que decia algo asi como "fotbalclub" ... (ver texto completo)
Vaya Gui, ya sé quíén yes. Gui ya Guillermo y tu yes LLemi, hermanu de Falín y de Enrique y que xiugaste de delanteru centru nel Asturies. Ya que nombres A Ovidio, acuerdeste del quintetu de bolos que se fizo famosu por vencer a los Polanco, Llaneza y compañía. Yeren: Ovido, Moreno, Curtido, Tito y Rebeco. ¿Hay quién dé más?
Que bien diste la vuelta a la cosa Tamayo, que supiras que soy yó de acuerdu, pero sin la complicida de Tinina ó Fernando toy seguru que nun dabes conmigo ¿nun ye verda ó? ¿Cómo supiste que taba en Asturias amigu? Alguien tuvo que date el soplu ¿nun ye verdá? Si retíreme y vine pa ca, despues de 45 años en Francia y Luxemburgo............... ya soy visagüelu, los años pasen, espero disfrutar un poco del retiru, por el momento tó va sobre ruedes...... Dame alguna pistuca más haber si logro que caiga ... (ver texto completo)
Se quien son tus padres, pero de ti nun meacuerdo, ya que yo marché muy joven de Blimea y como tú dices sácote cinco años y daquella nun díbemos xuntos los maiores (ja, ja, ja) y los guajes. Ya me dirá algo más Mata cuando lu vea en Xixón.
Gracies por contestame Tamayo, ye verda 5 años son munchos, yo ya tuve otres pandilles, a el miou hermanu si que lu recordaras por que yera mas o menos de tu edad, añu arriba añu abajo, el nacio en el 47, to el mundu llamabalu Ramonin.
Un abrazu amigu............. Fernando.
Oye Gui: ¿Cómo sabes tú que fice la primera comunión contigo si nun te nombré? A no ser que tu vayas también con seudónimu y estés en la lista que dí de los que en el añu 1953 ficieron la comunión conmigo. Ya me contarás.
Joer Tamayo, cuando tu ficiste la comunion tenia yo 3 años, asi que normal que nun me acuerde de munches coses, pero sigues sin contestame si ya sabes quien soy yo o no, un abrazu Blimein.................. Fernando Ceballos.
Mata: Tu a callar que los seudónimos sirven pa hablar y nun saber nadie quien ye caún. Oyiste. Ya lo sabes tío, nun digas más que nun fai falta que to el mundo se enteres. Abrazos, Rafa
Amigu miu si ficisti la primera comunión conmigo vas caer por muncho que juegues al escondite, caerás como turdu en la gavia. Oye eses fotos que pusiste son de antes del 64 y referente a la pista tmbien, porque la moza que tengo en casa, conocila yo ahí en el 62 y ya llevaba yo gastaes unes cuantes trachueles bailando en esa pista, tengo ganes dir por Blimea y tomar unes botellines de sidra de papu, asi que si nun tás de acuerdu facemos una apuestuca ¿Qué te te paez? Saqué yo unos cuantos cajonaos ... (ver texto completo)
Voy contate una cosina Fernando, nun caigo quien yes tú, pero sí me acuerdo de Marïa y de Malio de La Milana, como tan bien me acuerdo de Cantruñu y Luisa, de Jaime y de Severo, de Ñiqui el del Sutu, de Vicentón y Vicentin, y otros munchos más que nun voy a nombrar porque la lista sería interminable. ¿A qué nun sabes cuantes boleres había en Blimea en 1965?. ¿A qué nun sabes en que añu abrieron Saturno y Julio la pista Imar? ¿A qué nun sabes cuales eren les mejores orquestes que veníen de por aquella?. ... (ver texto completo)
Voy a contestate yo por Fernando porque ye un poco más joven, haber cuanto acierto, boleres la del hogar y la del Ronzón y paezme que se jugaba algo en El Miramar. Referente a la pista Julio ySaturno la primera yamabase La Terraza, yera una pista descubierta, que antes tamien yera bolera fizose por los años 59 ó 60 me paez, referente a les orquestes, hombre havia munches pero les mas destacaes yeren, Los Pocovi y sus Norteños, La Langreana, Marinbas Punto Azul...... Marisol y su conjunto... Haber ... (ver texto completo)
Toy leyendovos to los días y nunca vos vi hablar del Miramar, ni del Ronzón, ni de les partíes de bolos que se celebraben en el Hogar del Productor, ni de los curas (D. Blas, D. Benino, D. Pedro, D. Custodio, D. Eloy,....), ni de casa Pacita, ni de la pista Imar. ¿A qué esperáis?. Saludos, El Chalaneru
Oye Tamayo, eso como diz Guy ye que nun leiste tos los mensajes, por que yo mismu masde una vez nombre tos los sitios y persones que dices, ¿como nun voi a hablar de D. Blas, y de D. Pedro si tuve de monaguillo conellos? mira lo de les boleres ye verda, nun les nombre, pido disculpes, casa Pacita si que la nombre, por que dije que los chorizos de Pacitina yeren los mejores del mundo, lapista Imar visitela poco, (con 16 años marche pa Aviles) pero mio Madre enseñome a bailar en la cocina de casa con ... (ver texto completo)
Toy leyendovos to los días y nunca vos vi hablar del Miramar, ni del Ronzón, ni de les partíes de bolos que se celebraben en el Hogar del Productor, ni de los curas (D. Blas, D. Benino, D. Pedro, D. Custodio, D. Eloy,....), ni de casa Pacita, ni de la pista Imar. ¿A qué esperáis?. Saludos, El Chalaneru
Entos ye que nun los leíste tos porque Tinina, Fernando, Mata y yo mismu pusimos un buen repertoriu, a lo meyor quedomos la bolera del Ronzón y la del Hogar del produztor de Blimea y también la de el Miramar en algunos tiempos................. un abrazu... pa tous....... Gui