BLIMEA: Como se nota que yes de Blimea, jajajajaja, FELIZ FIN...

Diz Yemi que en el Sutu yeren tos indios alrededor de la foguera y el jefe yera el Rapusu y el únicu rapusu que yo conoci yera Canor, vecín de Yemi, y el utru jefe de los indios yera de Sienra y llamábase Fonsi, que marchó pa Australia. Pa Tinina dexí que el "musgo" (pa mí el mofo) arrancábalo en La Payega cerquina de la fuente. Dexibos que esti fin de semana tuve en Luanco y comí unes sadinines en Candás. Na más

Tamayo, oye una cosina, ¿como anda la cosa por tierras mañas? ¿tas jubilau de to, o andes tovia dando guerra?, tu ya me entiendes, ¿verda?, jajajaja, creo que devies de decinos de una vez si vives tovia donde Catalina de Aragon, o tas en Sotrondio, por que aquella casina cerra nun fai na, ¿nun crees?, ya ves que la informacion va llegando poco a poco, yo que tu explayabamede uan vez por toes, jajajajaja.
Bueno amigu, espero que tes bien de salud, que deve de ser que si, por que pa comer sardinines en Candas nu hay que tar mal del to, cuidate, un abrazu.
Fernando.

Fernando que llistu yes. Como se conoz que tuvisti de monaguillo pa los curas. Disti de llenu esta vez. Van date el premiu Príncipe de Asturies a la Investigación o llévate a Santa Lucía pa que te conserve los güellos o a Visionlab pa corregítelos. Pues ye verdá tengo una casina en Teruel y un secaeru de jamones pa mandalos al Rincón de Xuán, después de pasar por El Pilar o dir a esquiar a Candanchú, no a patinar como faes tú. De pasu podemos dir hasta Torrequemada y tomar un vermutín en el Bar Plaza y dallí dir a comer a Porrera a Cal Carlets, que pa eso existe internet. Gúeno llistu dexiobos per hoy ya que marcho vacaciones pa tres meses a Qatar, tengo una casina al llau justu del Emir. Que Santa Lucía te conserve los güeyos.

Como se nota que yes de Blimea, jajajajaja, FELIZ FIN DE SEMANA.

FERNANDO.