Festa do botelo
Chegou un home de por ahí enriba, a Poboa de Sanabria, ia buscando a ofina para votar a quiniela, e preguntoulle a un que ia po la cera, yo señor dixolle: ¡En la cera de enfrente! O bo señor cruzou a calle e viu una señora que viña con paquetes da compra, e preguntoulle ¿La acera de enfrente? A señora respondeulle, ¡Es aquella! E señalaba a outra acera, e o bo señor, soltou un taco e dille ¡Pero como vay ser aquela, si veño de alí e dixeronme que era ésta
Saudos
Estan un matrimonio a falar de que para semana seguente, facian 5 años que se habían casado, e enton dille a muller: ¡Podemos matar un polo para celebralo! E repondelle o marido, ¡E que culpa ten o polo, de que nos casaramos nos! A quen abria que matar e a teu primo, que foi o que nos presentou
Saudos
Falleceiu una muller, a consecuencia de un couce que lle deu una mula, e enton foronlle dar a condolencia e quen estaba a recibir o pésame era o xenro, xa que a señora morta era a sua sogra, e formouse una ringleira de homes casados, que se daban empuxóns, por ser os primeiros e o chegar o xenro, dabanlle a mau, e no lugar de decirle, que o sentían, todos lle estaban a decir: ¡Comproche a mula!
Saudos
Nunha aldea hai un ourense funeral e todas as persoas xirando ao lado da caixa onde enterrar o cidadán. Unha muller no cadro tira abaixo a calcinha e comeza a facer xixi. Pero a muller fai. Eu estou facendo o que fago é facer xixi enriba dela porque chora todos en que se sente.
Lo pongo en Gallego para ver el contraste.
En una aldea de ourense hay un entierro y toda la gente se arremolina al lado de la caja donde iban a enterrar el paisano. Una mujer encima de la caja se baja las bragas y comienza a mear. Pero mujer que hace. Estoy haciendo lo que debo hacer es mear encima de el porque cada una llora por donde mas lo siente.
Engazo. Mui buenooooo. Eso e así.
Pero tamén tes que reconocer que engazache algo pra casa, da Portela pra alá tamen hai alguhas persoas humanitarias.
¿Cuado vas a contar un chiste da túa creación, que son tan bos? o da metáfora non se me olvida.
Van a bautizar o meniño, e o chegar dille o cura ¿Qué nome lle queren poner? E pai dille ¡Aduardo! E o cura, dille con E, e o pai volve a decirlle Aduardo, e o cura con E, e así estiven un anaco, que si Aduardo, que si com E, pero o final bautizouno e foronse, pero po lo camiño, toparon un veciño que lle preguntou ¿Xa vides de bautizar o cativo? ¿E que nome lle puxestes? E o pai respondeulle, CONÉ, eu quería poñerlle Aduardo, pero o cura non quixo, tiña que ser CONÉ, e agora teremoslle que chamar ... (ver texto completo)
Preguntale unha tal María, a unha tal Mercedes, ¿Como le puseste de nome ô piqueno? O que istá responde Agosto Catedral y ese nome por qué, a ver si logo ten tanta fama como Julio Iglesias.
Nahún fai falta que se rian, pois acordeime ahora ô ver tanta igrexa.
Unha aperta.
Pero tamén tes que reconocer que engazache algo pra casa, da Portela pra alá tamen hai alguhas persoas humanitarias.
¿Cuado vas a contar un chiste da túa creación, que son tan bos? o da metáfora non se me olvida.
Piño: Fixeches una boa aclaración, pero vos estades incluidos, xa que falades galego.
Saudos
Veña va.
Xa vexo que naide lle quere decir adiós a Pita Moñuda.
Eu non son quien pra opinar en este foro (no me gusta en ningún outro) pero si me permitís, a Pita lle tiñamos que decir sólo hasta logo, a vamos a votar en falta, temos que ter en conta que cos exámenes dos alumnos evaluacións e demáis, se lle notaba un tanto nerviosa, ela o parecer non é así nin moito menos, si non todo o contrario, dicen que é persona mui formada e culta.
Que a veces algún relato un pouco fuerte, ou algunha palabra ... (ver texto completo)
Querido primo, muy lejano, nos complace leerte en este foro. Tu siempre contribuyendo con tus charlas tan amenas. Se acerca la fecha que te toca hacer el amor, no te fatigues mucho, que tu corazón te puede jugar una mala pasada.
Que no tengas un accidente, porque el calzoncillo lo tienes un poco oxidado.
Yo te deseo unas felices fiestas y esperamos tus entretenidas charlas.
El 2525 por lo menos es amable educado y da color a este foro.
Aqui nadie tiende trampas a nadie. Todos nos divertimos y ... (ver texto completo)
Aprezado Varela, te estou munto agradecido, por ô que dices na tua mensaxe de min pois istou totalmente de acordo en istes momentos con tigo, aunque en outros discrepemos, pero ahí istá a sustanza. Ahora que istamos en festas do Natal ê tempo de limar asperezas y facer un acto de reflexión, pra cuatro dias que istamos niste mundo pra que tanta arroganza, prepotencia co bonito que ê levarse bein y respetar a tudo mundo coa idoloxia que sexa, logo os más intelixentes perdoar os más burros, bueno en íste caso os cabezas de corzo teño as miñas dudas,
Sinor Varela le deseo unhas boas Festas y un bon 2012.
Unha aperta. ... (ver texto completo)
Perdóname 2525. Certo que tú mereces estar máis adíante, eres persona agradable é mui pouco conflictiva, cómo dicen en un programa de TV. (Tú si que vales.)
Que coste, que non valoro as personas por éste orden de mención, simplemente según iban chegando o meu disco duro (cabeza.)
Vou aplicar un dito, que meu padre solía decir a veces. Espero me sigas apreciando con todos os meus fallos, coa as virtudes me aprecia cualquera.
Saudos.
Piño me dices que perdoe, eu nahún teño nada que perdoar en todo caso tiñas que ser tú ô ofendido por eu tomar unhas confianzas que tú nahún me deste, más como te sigo nas escritas sey que poso facelo. Depois de leer a tua mensaxe levantásteme munto a moral. Sigo a pensar na dependienta do caso que tú contaste, que era lista.
Un forte abrazo.
Pitiña, por favor, espera por min non te marches tan axiña, sin ô teo amor, ahora aquí so vexo iglesias pode salir ô Demo y levarme, aunque de non ir con tigo prefiero ir con él que por ô menos non pasarey frio.
Tú nahún acustumabas a tomar as coisas a lixeira, pénsato un pouquiño aunque sólo sexa por darle ô gosto ô teo amorciño. Teñes que reconocer que ô teo nome nisa zoa ê un tanto perigroso, digo ísto pois ahí a poucas pitas sin galo, cando aperce unha non vexas a que se monta con tanto galo ... (ver texto completo)
Está no fondo do pobo e seguro que teu pai q. e. p. d. fixolle alguna foto.
Saudos
Seguro que sí. Preguntareillo a miña mai, a ver si ela a conoce. A próxima vez que vaia a Vilavella intentarei visitala, alguen me indicará o camiño...;-)
Queridos primos: Como os dije en otra ocasión, no os conozco, estáis perdiendo las formas, buenos modales. Entre la gallina y el potugués, se están partiendo de risa, una os dice que cambiéis los calzoncillos una vez cada cuatro meses y el otro dejando ver que hacéis el amor cada estación del año. Yo como pariete vuestro siento vergüenza, es decir caéis en la trampa que os tienden.
Os deseo unas felices Fiestas de Navidad a igual que a todos foreros/as y un próspero 2012.
Un abrazo.
Coido que os foreros estan a fuxir, ainda que mañan non hay chollo, ¿Xa estades a dormire?
Boas festas.
Saudiña