Vista general 1
jose estiven un pouquiño liada co traballo pero non me olvido de vos. SAUDOS.
Hola Pili, te echaba de menos. Cuando era pequeño, y vivia en Galicia con mi abuela (mis padres estaban en el Valle) también me obligaba a ir a las fincas de unos vecinos a los que ella ayudaba, en el carro. Claro que cuando pasabamos por el lado de mi Escuela, yo saltaba del carro y me escapaba. No cambiaba la Escuela por el campo. Claro que después habia tunda. Pero en fin a pesar de las "tundas" siempre quise muchísimo a mi abuela. Traballa pouquiño. Un abrazo. Xose.
Ayer non xunxin as vacas nin collín o carro pra non despertar o persoal, de oxe non pode pasar sin facelo, (estou sin leña pro lume) o ir o monte terein cuidado de non facer moito ruido, pero a volta co carro cargado de torgos vou a apretar as terraxas do carro a tope, as esquilas tocando ben acompasadas, eu silvando ben forte a canción esa de ay si queres co carro cante, mollar o eixe no río, é despois co eixe mollado..... O can ladrando asustado con tanto atalarido.
Os prometo que van a despertar ... (ver texto completo)
Piño, tienes un gallego maravilloso, ojalá yo pudiera manejarlo como tú. He tenido que recurrir (confieso que lo hago a menudo) al diccionario gallego, para traducir algunas palabras (torgos, terraxas, lirois, pallaregas...) porque las desconocía. Teniendo en cuenta que yo soy de una zona de Galicia (Rias Bajas) donde no se habla un buen gallego, sino mas bien un castellano con acento gallego, y reconocemos que en Orense y Lugo está la verdadera cuna del gallego. Así que a fuerza de leeros a vosotros, ... (ver texto completo)
¡Chiiiisss...! ¡Non facer ruido que están os foreros durmindo...!
jose estiven un pouquiño liada co traballo pero non me olvido de vos. SAUDOS.
Ayer non xunxin as vacas nin collín o carro pra non despertar o persoal, de oxe non pode pasar sin facelo, (estou sin leña pro lume) o ir o monte terein cuidado de non facer moito ruido, pero a volta co carro cargado de torgos vou a apretar as terraxas do carro a tope, as esquilas tocando ben acompasadas, eu silvando ben forte a canción esa de ay si queres co carro cante, mollar o eixe no río, é despois co eixe mollado..... O can ladrando asustado con tanto atalarido.
piño que bonito resumiñes calquera de nos se acordara porque eu que devo ser das mais novas que escriben no foroun me acordo perfectamente habia que madrugar moito pra ir a serra hasta levabanos no carro e que contentos ivamos era emocinante pra os mais pequenos que delicia na queles tempos hoxe as nosas vidas son tan distintas todo nos cambiou. unha perta pra todos.
¡Chiiiisss...! ¡Non facer ruido que están os foreros durmindo...!
lito q bonito conservalo q las cosas antiguas tienen mas valor mi tia maruja tiene uno y cuando voy a pereiro me hace mucha ilusion porque alli comiamos en las matanzas cuando eramos pequeños, un abrazo.
teresa en ello estamos, y por ello intentamos restauras la casa de la xefa pues se iba al suelo.. aunque la verdad pudimos conservar pocas cosas
lito q bonito conservalo q las cosas antiguas tienen mas valor mi tia maruja tiene uno y cuando voy a pereiro me hace mucha ilusion porque alli comiamos en las matanzas cuando eramos pequeños, un abrazo.
Amigos foreros, esto do día da nai, dame pé para enredar un pouco co as cancións galegas.
As nais nas cancions galegas, casi sempre salen ben paradas.
Por exemplo: "... miña nai, miña naiciña, como a miña nai ningunha..."
Ou tamén; "... miña nai por me casare, ofreceume canto tiña... agora que estou casado, pagoume cunha galiña.."
Home, unha galiña no é moito, pero menos da unha pedra...
E falando de galiñas tamén hai outros casos como: "... tua nai e mais a miña, quedan no rio berrando, por ... (ver texto completo)
jose vaste a meter a cantor si q te sabes cancios, como a ñai non hay nada senpre q sepa ser ñai porque hay alguas q abandonan os fillos, eu polos meus fillos como dio velen esteban mato, ya miña nai era o mismo, un abrazo.
Amigos foreros, esto do día da nai, dame pé para enredar un pouco co as cancións galegas.
As nais nas cancions galegas, casi sempre salen ben paradas.
Por exemplo: "... miña nai, miña naiciña, como a miña nai ningunha..."
Ou tamén; "... miña nai por me casare, ofreceume canto tiña... agora que estou casado, pagoume cunha galiña.."
Home, unha galiña no é moito, pero menos da unha pedra...
E falando de galiñas tamén hai outros casos como: "... tua nai e mais a miña, quedan no rio berrando, por ... (ver texto completo)
Algun "forero" ha fallado. no salió el mensaje.
jose xa vexo que escribes ven en galego alegrome, bueno xa vexo que conoces ven a esplanada de Alicante e moi bonita eu voy casi todos os anos tamen vou a isla de Tabarca en barco algo lindo de verdade tes que animarte e levar a señora a li si que podes comer unha voa mariscada non tan voa coma a galega, bueno os meus sogros solo van Alicante el non pode estar moito tempo de viaxe porque a sua saude non llo permite oxala disfruten moito que se o merecen eu xa non teño os meus verdadeiros pais pero ... (ver texto completo)
Pois a verdade Pili, como lle dixen a tua irmá, estuven moitas veces en Alicante, pero nunca me animei a ir a Isla de Tabarca. Quizás polo feito de ser marino non me apetece navegar hasta a isla. De todas formas pensareino, e a próxima escapada a Alicante (si os netos me deixan, cousa que dudo), faremos a travesia. ¿Que tal o día de descanso? ¿Recuperáchete?. Deitate pronto reina, que mañán hay que madrugar. Un abrazo. Xose.
Pili, supoñia o de Alicante. Esta é unha ciudad que me gusta moito. Estuben moitas veces nela. Recordo que hay moitos anos fixemos unha visita co barco donde estaba embarcado (xa non recordo que barco era), e cunha media "trompa" que collemos, dedicámonos a ir contando as ondas de colores que ten o paseo do porto. Ahora cando vou por alí coa miña muller, pregúntolle si me deixa volver a contalas. Non che digo a resposta... Bueno reiniña, que teñas boa noite. Un aperta. Xose.
jose xa vexo que escribes ven en galego alegrome, bueno xa vexo que conoces ven a esplanada de Alicante e moi bonita eu voy casi todos os anos tamen vou a isla de Tabarca en barco algo lindo de verdade tes que animarte e levar a señora a li si que podes comer unha voa mariscada non tan voa coma a galega, bueno os meus sogros solo van Alicante el non pode estar moito tempo de viaxe porque a sua saude non llo permite oxala disfruten moito que se o merecen eu xa non teño os meus verdadeiros pais pero ... (ver texto completo)
pois si jose afortunadamente o valle millorou un monton, co turismo q hay como pa non millorar, os sogros da miña hirma foron pa alicante q teñen un piso ali, q disfruten da vida polotanto estan cerca de ti, un aperta.
Pili, supoñia o de Alicante. Esta é unha ciudad que me gusta moito. Estuben moitas veces nela. Recordo que hay moitos anos fixemos unha visita co barco donde estaba embarcado (xa non recordo que barco era), e cunha media "trompa" que collemos, dedicámonos a ir contando as ondas de colores que ten o paseo do porto. Ahora cando vou por alí coa miña muller, pregúntolle si me deixa volver a contalas. Non che digo a resposta... Bueno reiniña, que teñas boa noite. Un aperta. Xose.
Tere, veterinario no seria, pero como decia mi abuela..."levaba as trazas". Por supuesto que no teníamos nada de hospitalización. A mi, para operarme de "anginas" me llevaron a Tremp. Supongo que ahora el Valle estará mas modernizado. Baqueira pesa mucho.... Bueno reina, son las siete y media de la mañana y me voy al "curro", como dicen aqui. Hasta luego. Un abrazo. Jose. (voy a saludar a tu hermana)
pois si jose afortunadamente o valle millorou un monton, co turismo q hay como pa non millorar, os sogros da miña hirma foron pa alicante q teñen un piso ali, q disfruten da vida polotanto estan cerca de ti, un aperta.