Mensajes de SAN MARTIN DE TREVEJO (Cáceres) enviados por Usuario - 182180:

¿BURBUJA INMOBILIARIA?

Se está produdindu unha pelicula que ya he vistu antis. Os bancus necesitan prestal pa puel mantel resultaus.
Presionan a suas oficinas pa que fayan hipotecas por o 80% de o valol de tasación, algunhus bancus arriesgan mais i
dan hasta o 100% de a tasación con o cual se destacan enho mercau. Os rezagaus presionan mais a suas oficianas i
estas comenzan a actual con políticas poicu profesionais; busca un API que les proporciona tasacios por encima de o
valol de a vivienda, i tamen "falsifican" os ingresus de o peticionariu pa que o scoring de positivu. Aumenta a petición
de hipotecas, os prestamus i o preciu de a vivienda. Comu ven ocurrindu, dentru de unhus anus chegará unha nova
crisis i con ela o cerri de empresas i o dispiu de empleaus, o que sigui ya o hemus vistu redentimenti.

¡Hagan juego señores!-- ¡La banca gana!

"Si ves un banquero suizo saltar por una ventana, salta detrás de él. Seguramente hai dinero a ganar".
(VOLTAIRE)

SAN PEIRU XIV ... (ver texto completo)
DE CAIXÓN

O bo sintiu e a coixa millol repartia de o mundu, pues cá ún pensa estal tan provistu de él que aquelis que son mais dificilis de contental en tó o demais nun acustumbran a deseal mais que o que tenim. Enho cual nunhé verosimil que tós se equivoquin, sinon mais ben atestigua ilu que o poel de ben juzgal i de distinguil o verdadeiru de o falsu, i que propiamenti o que se chama bo sintiu o radón, e naturalmenti igual en tós os homis, i que unhus sean mais radonablis que otrus, sinon solamenti de que condudimus nosus pensamentus por diversas vias i nun consideramus as mismas coixas. Pues nun basta con tel a menti ben disposta, que o principal é aplicala ben. As mentis mais brillantis son capacis de os mayoris vicius tantu comu de as mayoris virtudis, i os que camiñan sinon mais lentamenti poin avanzal mutu mais si siguin sempri o camiñu rectu, que os que corrin apartandusi de él (San Peiru XIV)

" ¡Oh qué enmarañada tela urdimus cuando tratamos de engañar por vez primera!"
(Sir Walter SCOTT)

Marmión, historia d ela batalla de Flodden (1808) ... (ver texto completo)
¿Experiencia?

Empezu a preguntarme; ¿pa que sirvi a experiencia? Si nun se poi fel de ela unha ciencia que nos reveli os
pequenus resoltis de a via. Tal i comu a coñocemus agora, nos equivocamus sempri sobri noxotrus mismus i
rara vé comprendemus a os demais. A experiencia nun ten valol éticu. E sólu o nomi que o homi da a seis
erroris. Por o general, os moralistas o han considerau comu un roqui de atención, han reclamau pa ela certa
eficacia ética enha formación de o caractil, a han alabau ... (ver texto completo)
De manual-a Chitu

San Peiru te ha aplastau. E un homi comu acaxu tú quixeras sel. Nun ten dentru cen espias alertas. Nun acaricia seis actus, os realiza. Nun anda empantanau en unha madeja inutil de tuntirias i complejiais infantilistas. Te o ha ditu: sua via e binaria. Placel, dolol i ¡basta! Nun se engana comu otrus infilidis. Se debi a via. Nun ten ná de hérui épicu; pero o absurdu é que tú, Chitu te has burlau sempri de o herui épicu i has sintiu unha secreta simpatía hacia antiheruis corruptus. ... (ver texto completo)
¿Oraoris?
En otrus tempus a ciencia de o pensamentu, a elocuencia se confundian en unha misma expresión, pa desigual a un homi de ideas, se idia de él que era elocuenti i locuaz. Pero fai tempu yá que a elocuencia ha siu separá por abstracta de a ciencia i de a radón; poicu a poicu esta abstracción vai sendu de o dominiu de tós (reidis sociás), así temus oxi sabius de varius tipus que falán poicu i oraoris que nun són tán sólu sabius enha ciencia de falal. Asi un filósofu por ejemplu, yá nunhé un sabiu, é un oraol. Un legislaol un poeta erán consideraus en otrus tempus comu homis ilustris i divinus, hoxi dia nun son mais que oraoris. Un oraol é comu un timbri sonoru que a o menol choqui soa con ecu interminabli, en oraol a labia, a locuaciai está sempri en radón directa a pobreda de ideas. Os oraoris gubernan o mundu, nos aturdin, nos molestan, nos persiguin, nos chupan a sangri i se burlan de noxotrus. Os sabius entri tantu calán, i si querin falal nun se les deixa. ¡Que escriban!

Chitu, tú eris comu o tripli monu de o budismu, que nun ve, nun oivi i, aunque farfulli, nun fala, porque nun pensa- ¡pero me divirtis!

"En fin, por celos soy. ¡Qué nacimiento! (QUEVEDO) ... (ver texto completo)
Recordandu a pexeta

Aunque pa os nacius enho pasau siglu está prexenti en nossu vivil de ca dia, nuhé asi pa os nacius enho siglu prexenti. Nosa monea española nacei o 19 de Octubri de 1868 (habia sustituiu a o Escudu) i foi monea nacional hasta que chegó o euru en 1999, aunque siguí circulandu hasta o 31 de Diciembre de o 2001. Hoxi inda poi cambialsi sin gastu algun, hasta o 2020, enho Bancu de España.

Se le chamó a ela i suas fracciós con estis apodus: a os 5 céntimus perra pequena; a os ... (ver texto completo)
¡Tormentu!

Chitu, por qué nun deixas de atormentalmi. Chitu, conchu, nun hai dereitu. Fala pero nun sois. De ná vali, Chitu sigil soandu hasta que un dia tei corazón (seguramenti mais escandaloxu que os corazos de os demais) dará sei postrer rugiu i entoncis, Chitu te quiaras calau, pa sempri. Esi dia Chitu prometu nun fel ruin en tei honol; esi dia le piré contar a mei corazón que lata pianu, teniui (A fin de contas é nosa viscera cordial as demais són un puñau de desgracias)

Bueiyoski: ¿Cuandu me vas a pagal as comisios que me prometesti por deixalti colocal publiciai enhas páginas de meis mensajis? Bueiyoski, si nun me pagas sintu tel que chamalti-moroxu-a ti- que reis o mais altu objetu de miña veneración. Rapidus comu as olas--son os dias de a nosa via.....-Pasó otro anu. (SAN PEIRU XIV) ... (ver texto completo)
RETRATU EN NEGRU

E dificil subsistil en unha realia tenebroxa: se sufrí mutu. Poseu de u mundu unha imagin bastanti agria i
desconsolaora: sei universu está destinau a o dolol i a o mal; a ciencia con toas suas imperfeccios e o único
que poi aminoral o danu; as religios a mayuria de elas empioran inda mais a condición humana. Decidiamenti
esti mundu pa mi e o colmu de asdesdichas, dexagradabli enho pasau oscurantista, dexagradabli a opaciai
de o prexenti, patenti i manifiesta, nun se filtra ni un rayu de lú, i nun deixará de sel dexagradabli aunque
mañán o rijan sanus criterius políticus i as abuxivas contingencias dexaparezcan anti o supremu dereitu de a
cauxaliai. (SAN PEIRU XIV) ... (ver texto completo)
Un minimu chorón

Chitu: Hai que tel imaginación pa reprexentalsi enhas páginas de meis mensajis i tú nun eris
mais que un homi rudu i tardu pa aprendel. Me has demostrau hasta a saciai que nun sabis
combinal o creal imaginis mentais que nún correspondian a realiai existenti. Existen dois tipus
de imaginación a reproductora, que é o que fais tú con ánimu de ofendelmi i a inventiva, que
ven a confundilsi con o términu fantasía, de a que tú carecis. As simpledas que estampas i
escribis enhas päginas de meis mensajis son mais propias de un minimu chorón que de un
Letrau (Administraol de o Foru Mañegu).
Por supostu a mí nun me molestán os simplicismus infantis de un minimu caprichoxu que
chora a lágrima viva porque nun consigui o objetu que persigui-faltaria mais-me divirti. Chora,
chora, hasta que tuas lágrimas formin un riu que dexemboqui enho Mar de as Lágrimas.
Entoncis ejerceré a facultai de o espiritu de concibil, radonal o infiril.
Nota: te sugieru que fayas unha excursión a o Valli de as Lágrimas a reconfortarti.

SAN PEIRU XIV ... (ver texto completo)
¿CONTEMPLAL?

Nun soi ateu, pero tós denuestus lanzaus por algunhas religios contra o amol carnal me parecin absolutamenti estupidas. O que vali e esi de os corpus trenzaus i a palabra tremulanti. Nun hai otru amol que o de as alcobas. O suduroxu i cálidu que convirti a ternura en caricias i o dolol en placel. Enha nosa edai o perdemus pa sempri. Pur isu nos encontramus solus en meyu de a xenti. Nos falta a hembra. Pensal que se vivi realmenti entri dois. A criatura humana sigui sendu bisexuada ... (ver texto completo)
A EDUCACIÓN ENHO "ANCIANU RÉGIMIN" SINOPSIS

Temus que recoñocel que a educación enho "ancianu régimin" ha prexentau anti os ollus de seis educandus
unha imagin de pensamentu religioxu, éticu "jurídicu" i unha idea de ordin i boas custumbris, e incluxu nos ha
exhortau a vedis con lealtai a manifestal en nosas vias estas imaginis. Sin embargu, salvu raras excepcios,
en general os educandus de esta educación nun hemus siguiu aquelas ideas i exhortacios morais sinon mais
ben impulsus de nosu ... (ver texto completo)
Ya que no dejan escribir en el foro ciudad, continuaré con mis escritos en este foro. No dejaré de dejar mi testimonio en la red pese a que algunos se empeñen en acallarlo.

SAN PEIRU XIV
¿ALABANZAS? Hai un nun se que de dulzura natural en uivilnus alabal, damus a isu demaxiá importancia: cuandu isu oivu d mi se me encendi a lú roja. Nun me preocupa tantu sabel o que soi pa os demais comu sabel o que soi pa mi mismu. Queru sel ricu por o mei, i nun por o prestau. Os extrañus solu ven os feitus i apariencias externas i tos puemus poñel boa cara estandu por dentru cheus de espantu. Nun se nos vé o corazón ¡se nos vé o rostru! ¿hai coixa mais facil pa un homi expertu que eludil con finjimentu os peligrus, tendu o corazón froisu? Tantus meyus hai de evital particularmenti situacios arriesgas, que puemus enganal a xenti mil vedis antis de poñelnus en verdadeiru peligru. Y aún entoncis si otru remeyu nun nos quea, nos cabi encubrilnus a o rostru i palabras sosegas, aunque nos tembli hasta el alma. Muta xenti si tuvera o anelu platónicu que feya a xenti invisibli a o que o levaba, volvendu a palma de a man, a menú se ocultaría dondi mais tuvera que prexentalsi, arripintindusi de estal por necesiai en lugal honrroxu. Escritu por San Peiru XIV (Anillu de Giges-Platón. República II, 3) ... (ver texto completo)