POLA DE LAVIANA (Asturias)

POLA DE LAVIANA: Home no, también quisiera tar yo en la procesión, tranquilín,...

Muy buenos dias Tete, ecom y Gonzalo, ya estamos rayando la frontera de la semana, ecom estara ya preparando la maleta y pensando en les vacaciones por la Pola y yo pensando en que esti sabado toca dir pa la pola.
Pasar buen dia, un besote.

Buenos dias, se que me buscabais ecoooommmmmm, donde estas? y ecom estaba pasando la revisión para ir de vacaciones, no se pasa a los coches? pues a mi no me quedaba otru remediu, son eses goteruques que te van saliendo con los años y que tu Heidi tapas tambien, aun no prepare les maletines pero ya casi toy en ello y el sabado coincidiré contigo ya en la Pola, seguro iré a l´antoxana a tomar unes botellines aunque esta vez lo haré despacio pues tengo muchos días.... asi que ya sabes, si apareces por ahi, invitote!
Tete a ti te digo otro tanto de lo mismo, que tal te esta sentando volver a la vida activa? estabes bien folgain eh? bueno ya sabes el trabayu ye salud, dicennnnn......
un abrazu pa los dos

Buenas ecom, osea que pasaste la revision y pues viajar. Eso ta que per bien. Pues vete faciendo les maletes que luego vienen les prises y olvidasete la mita, acuerdate de meter chaqueta que la pola nun ye madrid.
Si vas per l´antoxana fijo que me topes por alli, voy muncho, andare con los parientes del dueñu. buen dia, un abrazu.

Buenos días a todo el mundo. Hoy desperté a les cinco la mañana; osea, que casi eché una siesta.
¡Menos mal que nun soy de dormir munchu!

Ya veo que aquí tol mundo fae planes pa les vacaciones y yo... hala a currar; además les fiestes de Xixón coinciden con les de la Pola. Hedi y Ecom, vais tener que facer de reporteros; seguro que ya tenéis les cámares preparaes.

El mes de Agosto ye muy propiciu pa saludar xente amiga, que fae tiempu que nun se ve; porque acuden tos a les fiestes de la Polaq y pal descenso, también.

yo la camara tengola prepara tol añu, a ver si me da tiempu pa llegar a la procesion y sacai unes fotos a la virgen del otero, tendre que facer un poco de rally, pq sino pillame la salida de xente que hay aqui hacia el santuario. Algun añu tendre que quedame aqui pa ver esta, que dicen que ta muy bien tambien.

Tu yes una persona prudente y ya se que nun fae falta que corras tanto; con que llegues a la fiesta, vale. Y si hay que repartir les procesiones, piensa que el que da recibe más, porque percibe la felicidad de los que quiere y eso; llena más.
La virgen puede esperar y si nun i faes la foto en la procesión -tranquila- ya i la sacarás en la iglesia. Yo voy a encargai a la mi cuñá que vive en la Pola que saque alguna fotuca y una hermana mia que siempre va a la procesión, voy a ver si la convenzo pa que lleve la mi cámara.
¡Bueno!, ya nos arreglaremos.

Mira que ser la procesión la misma noche que los fuegos artificiales en Gijón.... rabia me da, oye.

fae dos años diome tiempu ver la virgen, con que esti añu supongo que tambien.
Yo fui a los fuegos 4 veces y casi que quiero dir pa la pola a la procesion jejeje.
¡OYE ANDES PER AHY TETE!, si ye que si manifiestate pa decite una cosa y luego borrala

Home no, también quisiera tar yo en la procesión, tranquilín, escuchando el himno de la Virgen del OTERO, con la Banda de Música tocando y les miles de persones que acompañen a la virgen cantando el himno.
Cientos de lucecines de les veles que lleven les muyeruques, faen un entornu curiosu y guapu, que hay que tar allí pa sentilo. Yo asistí muches veces a la procesión; unes como monaguillo y otres ya de mayor con la mi familia.