POLA DE LAVIANA: Buenas ecom, osea que pasaste la revision y pues viajar....

Muy buenos dias Tete, ecom y Gonzalo, ya estamos rayando la frontera de la semana, ecom estara ya preparando la maleta y pensando en les vacaciones por la Pola y yo pensando en que esti sabado toca dir pa la pola.
Pasar buen dia, un besote.

Buenos dias, se que me buscabais ecoooommmmmm, donde estas? y ecom estaba pasando la revisión para ir de vacaciones, no se pasa a los coches? pues a mi no me quedaba otru remediu, son eses goteruques que te van saliendo con los años y que tu Heidi tapas tambien, aun no prepare les maletines pero ya casi toy en ello y el sabado coincidiré contigo ya en la Pola, seguro iré a l´antoxana a tomar unes botellines aunque esta vez lo haré despacio pues tengo muchos días.... asi que ya sabes, si apareces por ahi, invitote!
Tete a ti te digo otro tanto de lo mismo, que tal te esta sentando volver a la vida activa? estabes bien folgain eh? bueno ya sabes el trabayu ye salud, dicennnnn......
un abrazu pa los dos

Buenas ecom, osea que pasaste la revision y pues viajar. Eso ta que per bien. Pues vete faciendo les maletes que luego vienen les prises y olvidasete la mita, acuerdate de meter chaqueta que la pola nun ye madrid.
Si vas per l´antoxana fijo que me topes por alli, voy muncho, andare con los parientes del dueñu. buen dia, un abrazu.
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
Buenos días a todo el mundo. Hoy desperté a les cinco la mañana; osea, que casi eché una siesta.
¡Menos mal que nun soy de dormir munchu!

Ya veo que aquí tol mundo fae planes pa les vacaciones y yo... hala a currar; además les fiestes de Xixón coinciden con les de la Pola. Hedi y Ecom, vais tener que facer de reporteros; seguro que ya tenéis les cámares preparaes.

El mes de Agosto ye muy propiciu pa saludar xente amiga, que fae tiempu que nun se ve; porque acuden tos a les fiestes de la Polaq ... (ver texto completo)