algun sobrinito de mis abuelos Abel y Justa
Has de cantar,
meniña gaitera;
has de cantar,
que me morro de pena.
Canta, meniña,
na beira da fonte;
canta, daréiche
boliños do pote.
Canta, meniña,
con brando compás,
daréiche unha proia
da pedra do lar.
Papiñas con leite
tamén che daréi;
sopiñas con viño,
torrexas con mel.
Patacas asadas
con sal e vinagre,
que saben a noces.
¡Que ricas que saben!
¡Que feira, rapaza,
si cantas faremos...!
Festiña por fora,
festiña por dentro.
Canta, si queres,
rapaza do demo;
canta, si queres;
daréiche un mantelo.
Canta, si queres,
na lengua que eu falo.
Daréiche un mantelo.
Daréiche un refaixo.
Co son da gaitiña,
co son da pandeira,
che pido que cantes,
rapaza morena.
Co son da gaitiña,
co son do tambor,
che pido que cantes,
meniña, por Dios.

Cantares Gallegos /Rosalía de Castro ... (ver texto completo)
Hola Pili, celebro que lo hayas pasado bien. A mi los quince dias pasados en la "terriña" me supieron a poco, pero bueno, menos es nada. Ahora a ocuparnos de los nietos, que es lo nuestro, pero lo hacemos con cariño. No puedes darte idea de lo que han cambiado en estos dos meses. Rebosan felicidad. Un abrazo. Jose.
me alegro mucho los nietos dan muchas alegrias y se acaban mimando mas que a los hijos pero que dios nos deje hacerlo muchos años que los niños dice el dicho dan vida. un abrazo de esta orgullosa abuela.
Hola Pili, celebro que lo hayas pasado bien. A mi los quince dias pasados en la "terriña" me supieron a poco, pero bueno, menos es nada. Ahora a ocuparnos de los nietos, que es lo nuestro, pero lo hacemos con cariño. No puedes darte idea de lo que han cambiado en estos dos meses. Rebosan felicidad. Un abrazo. Jose.
ZORIONAK---FELICIDADES fiñño da carmen
a ti a tu mujer y a tu hijo aitxitxa.. abuelo
hola Jose de vacaciones moi ben ya acavei en Alicante e ti supoño que ben un abrazo.
he cargado unas fotos de la fiesta de loreto para q las vean al otro lado del charco.. si a alguien no le apetece aparecer avisa y la quito..
q tal las fiestas de la tuiza?
Hola Pili, ¿que tal esas ganadas vacaciones? Supongo que habrán terminado por Alicante ¿no?. Un abrazo. Jose.
hola Jose de vacaciones moi ben ya acavei en Alicante e ti supoño que ben un abrazo.
hola foreiros xa vos votaba de menos xa vexo que estades activos eso e voa cousa alegrome. un abrazo mui forte.
Hola Pili, ¿que tal esas ganadas vacaciones? Supongo que habrán terminado por Alicante ¿no?. Un abrazo. Jose.
¡Por fín mañá... camiño da Tuiza e do Pereiro! Pedireille a Virxen por todos en general e por algún en particular...
gracias espero que te acuerdes de todos y pongas una vela para tod@s los de pereiro, bueno y por alguno q aunque no es del pereiro tambien suele andar por ahi
¡Por fín mañá... camiño da Tuiza e do Pereiro! Pedireille a Virxen por todos en general e por algún en particular...
hola foreiros xa vos votaba de menos xa vexo que estades activos eso e voa cousa alegrome. un abrazo mui forte.
D. Antonio xa fai bastantes anos que nos deixou. Tamén o seu fillo faleceu hai máis dun ano. Que descansen en paz os dous, eran persoas moi queridas no pobo. Saúdos.
Gracias Gel, e Lito por a informazaho, o sinto eran boas persoas, pra min xa digo, eu aprendin do pouco que sey co el istaba na aquel pobo de maestro y eu de criado, as noutes ensiname gratis, nunca me cobrou uha coroa, so me decia cando eu le decía voçe istá a perder aquí o tempo conmigo eu debía pagarle algo-contestaba guarda Zé pra cuando sexas vello. Teño que decer co meu sueldo era de 500 pts. o mes más munto bein cuidado y pra aquil tempo había criados que so gañaban 300, ate nin sey debía contar amiña vida dista mareira. Saúdos. ... (ver texto completo)
Prezados foreros do Pereiro: Espero que pro vran que ven se non pode ser antes, nos vexamos, aunque os visitantes de mes ou fin de seman nos veremos posiblemente na ponte dos santos entre eles Lito e Mikel, eu irei este fin de semana a facer a vendima e pro dia 1 e ata o 15 visitaremos as terras calidas de canarias como facemos dende hai oito anos, estarei desconectado de todo incluido o movil.... supoño sabreis disculparme.
Saudos pra Lito, Miquel, Gel e demais foreir@s
Espero que foran so cousas boas...... Non vos preocupedes que cando me atope polo pobo unha das primeiras visitas teñoa resevada para vos. Apertas.
claro gel eran cosas buenas de cuando erais crios...
Bonita fotografía, Lito tú podias decirme si vive un tal Don Antonio que hera profesor, de iscola, teño bon recordo dil enseñoume a sumar y restar na aquil tempo.
D. Antonio xa fai bastantes anos que nos deixou. Tamén o seu fillo faleceu hai máis dun ano. Que descansen en paz os dous, eran persoas moi queridas no pobo. Saúdos.
pues avisa cuando aparezcas manel y lito el sabado hablaron de ti
Espero que foran so cousas boas...... Non vos preocupedes que cando me atope polo pobo unha das primeiras visitas teñoa resevada para vos. Apertas.