Prezado foreiro: Quero preguntarche se no percorrido que fixeches non divisaches fauna variada, porque outros que veñen da Esqulqueira a Barxa en 4x4, e andando pola ruta da pana a cual GEL ten feito mención en multiples mensaxes, si teñen visto corzos, xabarins, perdices coellos e algunha lebre principalmente o anoitecer e pola mañanciña.
Recoñezo que o rio que en Barxa lle chamamos o Móas debe ser por a cantidade de penedos que ten no seo percorrido, o cal pareceme que no Pereiro lle chamades ... (ver texto completo)
Recoñezo que o rio que en Barxa lle chamamos o Móas debe ser por a cantidade de penedos que ten no seo percorrido, o cal pareceme que no Pereiro lle chamades ... (ver texto completo)
hola barxes, la verdad es que entramos para dar un paseo ya que teniamos un par de horas hasta la hora de la comida y teniamos todos los asuntos de la casa que estamos reconstruyendo en el pereiro ya terminados.. vimos dos corzos en la pista de pereiro al tameiron.. pero en la pista por la que fuimos la verdad es qno estabamos para ver bichos ya que ibamos con la vista al frente ya que el barranco es impresionante y el camino malo,, cuando bajamos al rio vimos un pueblo q no sabiamos cual era y se ... (ver texto completo)