Piño, alégrome de leerte por este foro, xa que non quixeche/pudeche vir a xuntanza, porque invitar inviteite;-). A ver se cuando alguen organice a de foreir@s de todo o contorno, te animas…:-)
Saludiños a todos.
Saludiños a todos.
Eu tamén de estar con vos. O de conocernos todos os foreir@s da Zona, ten que chegar, seguro! igual o domingo nos vemos na Tuiza alguhos, tú Tere non faltarás, o sábado a noite estará mui animada a verbena en Lubián, a orquesta Panorama ten moitos seguidores.
Apertas.
Apertas.