kadete ya
Por desgracia, KDT ya no está entre nosotros.
la foto de la plaza la tomò Eva Dieguez en el año 1968
muy bella la iglesia, parece ser muy antigua, desde tan distante lo observo, aqui desde paraguay quisiera que alguien de esse lugar hablara conmigo, besos a todos, mi abuelo vino de ese lugar si es que esta en chaguazoso.... carinhos, soy myrna graciela carballar.
feliz entrada e saida de ano.
Feliz Navidad y próspero Año nuevo.
Aburridos que falta hace el 25 y cia.
barxa agudina
Bueno cruza el río para sacar fotos.. Un biko... Mikel
Tamén para ti, Barxés, bo nadal e un venturoso ano novo
Boas festas.. Zorionak en nochevieja estaremos por ahi
Os deseo unas entrañables Fiestas Navideñas y un Año Nuevo tan próspero como os atreváis a soñar
¡Muchas Felicidades! Pura Barja
Boas festas e próspero ano a todos os amigos barxeses
Amig@s do Pereiro, desexovos a todos unhas felices festas de nadal en un venturoso ani novo, en especial a Gel, Candil, Lito, Mikel e tamen o excelentisimo Sr. alcalde do concello da Mezquita, polo ben que o fai e sen cobrar un euro do concello.
Tamén para ti, Barxés, bo nadal e un venturoso ano novo
Barxa. Muchas gracias por tú felicitación.
Con nuestros mayores deseos para éstas Fiestas Navideñas y que el próximo año nuevo, veas cumplidos con éxito todos tus proyectos. Pasau ben con toda tú familia. Un abrazo.
Ola a todos os amigos deste foro da Vilavella.
Veño cunha boa carrada de desexos de saúde para todos. Para os bos, e tamén para algún malandro que anda solto de cando en vez escaravellando entre as mensaxes.
Unha aperta para estes foreiros, sexan da Vilavella, de máis acá, ou de máis aló.
Bo Nadal.
Amig@s do Pereiro, desexovos a todos unhas felices festas de nadal en un venturoso ani novo, en especial a Gel, Candil, Lito, Mikel e tamen o excelentisimo Sr. alcalde do concello da Mezquita, polo ben que o fai e sen cobrar un euro do concello.
muchisimas gracias barxes, por acordarte de los que estamos fuera ganandonos la vida. desde mallorca un saludo a todos los de barxa que estamos en mallorca
Amigos de Maiorca: Espero e desexo vervos pronto por Barxa, tamen espero teñades unha mui feliz navidad en un prospero 2016.
muchisimas gracias barxes, por acordarte de los que estamos fuera ganandonos la vida. desde mallorca un saludo a todos los de barxa que estamos en mallorca