bodas de oro
Quero que alguén me diga onde fai bon tempo, a cada sitio que vou chove mais, hoxe na Coruña parecía o inferno; encima duas horas de retención por un accidente na A-6, vou ter que pasar os días que me quedan de vacaciós ó lado da chimenea.
Esto ten un culpable: O"señorito", que te da as vacaciós cuando lle interesa.
Unha aperta.
A tua edede non se pode decir que se sea vello iso era en xeneracions pasadas e ahora co retraso da xubilación nos van a dar un respiro pro paso a terceira edade non era a miña intencion chamarlle corroza a ninguen, a miña anterior mensaxe ten unha nior significancia. un saudo
E admirable que te tomes con tan bon humor os temblores, a min non sei se non me pasaria coma o Lareiro, ten en conta que en Vilavella non pasan estas cousas. O importante é que non falades de víctimas personais.
Xa seguiremos falando, pois estos días estou de vacaciós, e o tempo non axuda para viaxar, a non ser que lle apeteza a miña muller, como é a que manda...
unha aperta.
pois non fai falta que o digas porque xa sei quen eres tontainas e digote tontainas por confianza que teño con vostede eu tamen levo osrvando con deteñimento os seus mensaxes e iso levoume a averiguar quen e vostede amigo... adeus
¡Enhoraboa!. Se acertache acabouse o oxogo. Polos mensaxes que te leo, doume conta que eres muy intuitiva; claro, tampouco sabemos se acertache no caso de Frieiras, Merlo, etc.
Dame algunha pista.
Unha aperta a todo o foro.
Acabo de chegar de Ponferrada de visitar a meus primos i encóntrome con unha boísima noticia: a recuperación do noso amigo Pepe. El mereceo, igual que toda a familia.
Eu alégrome muito.
Unha aperta.
Como me alegro da recuperación do Pepe xa era sabído que de esta ivas a sair ahora so ten que coidarse moito, un abrazo amigo Pepe
A PEPE "CHILENO". Aunque solo sea por el gran cariño y admiración que tenias a mis padres, al igual que yo a los tuyos y a toda tu familia, te deseo lo mejor.
Pepe, aunque por circunstacias del trabajo dejamos de mantener contacto, siempre estais en mi corazón por eso te pido que te pongas pronto bueno. PEPE, TU ERES MUY BUENA PERSONA Y TE MERECES LO MEJOR. Un abrazo muy fuerte de tu pariente
OS CHILENOS DE VILAVELLA. Me parecio oir en las noticias algo de un nuevo temblor en el Sur de Chile, aunque afortunadamente sin victimas. Espero os encontreis todos bien. UN
Xa me gustaría decilo pero creo que non devo, ten que decilo o interesado por respeto o seu silencio devo calar anteriormente metíase con outro nome e asta ahí podo leer o Peterete tame-no sabe. Un saudo amigos
Amador tranquilo cuandos puedas charlaremos.
Veo que ejerces de abuelo de los buenos, nadie sabe lo gratificante que es tener nietos y disfrutarlos.

Quien no sabe de abuelo, no sabe de bueno. Los nietos son hijos dos veces paridos.

Millón de sonrisas..
Bueno Pepita, si tienes la certeza de quien es no nos tengas en la mas absoluta incertidumbre, pero si quieres mantenerle en secreto tu misma.

Con el tiempo todo se sabe, y con el tiempo todo se olvida y deshace.
Un saludo.
pois non fai falta que o digas porque xa sei quen eres tontainas e digote tontainas por confianza que teño con vostede eu tamen levo osrvando con deteñimento os seus mensaxes e iso levoume a averiguar quen e vostede amigo... adeus
Xa solo te falta decir o nombre. Era entretenido xugar o escondite.
A ver ahora de que falamos.
Manolo Varela a ver si encontro o teu tlf. e te chamo e que a miña princesa esta un pouquiño mala e nestes dis teño que facer de niñero. Moitas sonrisas pra todos.
vostede podeme decir se ten ten irmas e algun vive na Vilavella? cando vai a Vilavella vive na carretera ou abaixo? aunque non me aclarará demasiado pero abrá que intentalo. Adeus
Vostede faime unha pregunta que, de momento, non lle podo contestar, creo que entende que se o fago, solo me quedaría darlle nombre, apellidos, D. N. Ié incluso a matrícula do coche.
Hay que seguir con este xogo. creo que hay unhos seis ou sete mensaxes sobre este tema, eso é bon, polo menos escríbese, que é do que se trata, aunque esto sea insignificante. Hasta aquí podo leer.
Unha aperta.
Bueno amigo Einstein, la verdad es que el vicio del tabaco es muy duro de dejar, yo lo deje hace unos veite años y fue lo mejor que pude hacer, hoy con mi edad camino, nado, hago montaña, footing etc etc y cumplo dia a dia con mi trabajo atiendo a mis nietos y el sabado asisto a todos los partidos de liga que son por las mañanas. Toda esta vitalidad es a consecuencia de tener una vida sana, mucha zapatilla, poca cama y verdura, fruta y nada de grasa.

Bueno amigo diras este viejo, me ha metido ... (ver texto completo)
vostede podeme decir se ten ten irmas e algun vive na Vilavella? cando vai a Vilavella vive na carretera ou abaixo? aunque non me aclarará demasiado pero abrá que intentalo. Adeus