antigua fuente del pozo nuevo
El cambio de este foro es por la calidad humana y la buena voluntad de estos foreros que solo queremos paz y mucha poesia. Algunos trabajan mas otros menos, pero el asunto es que le ponen corazón.
Saludos
Einstein, pensaba que o teu seria mais ben E=mc², pero xa vexo que as rimas non se te dan nada mal. Gracias pola adicatoria, fixéchela moi ben, non cabe dúbida. É moi agradable últimamente o cambio no foro da Vilavella. Saúdos para tod@s.
gracias....................... .............................. .............
Mientras uno calla, aprende de los que hablan.
Me ha gustado lo original y lo bonito que suena el Gallego. Gracias amigo.

EN TRES COSAS SE CONOCE LA CORDURA DE UN HOMBRE: EN GOBERNAR SU CASA, EN REFRENAR LA IRA Y EN ESCRIBIR COSA TAN BONITA.
Einstein. E un poema interesante, está mui ben, igual a chuvía da Coruña máis as olas do Mar che despertou a inspiración da poesía, non é o primeiro caso.
Gracias por acordarte de todos os foreiros da zona, non é fácil nombrar a tanta xente e facer rimar ese montón de nombres.
Eres un artista. SAUDOS.
Atodos os foreiros
que tan boa labor fan,
dende a Gel do Pereiro
a o Piño de Lubián,
dende Madrid o Varela,
dende Chile os Vicuña,
dende mais alá da Portela,
cada quen ca sua tetemuña.
Tamén dende alá a Pepita,
e mais o Lobonocortello; ... (ver texto completo)
Que vos pasa foreiros, parece que o temporal vos deixou conxelados a ti einstein como estavas na Coruña tragoute un golpe de mar, o varela quedou atrapado vaixo a neve eu peterete saliu a nado pro manzanares co que choveu esta semana en Madrid etc, etc... Semana Santa está avolta da esquina e nos veremos na nosa querida vilavella. Un saudo amigos
Polo de agora seguimos con algo de vida, de momento nin me tragou o mar nin me mollou os pes, xa tuve bo coidado, inda que algún levou un bo suto.
Dalle tempo a xente. está cansa do fin de semana.
Unha aperta.
Que vos pasa foreiros, parece que o temporal vos deixou conxelados a ti einstein como estavas na Coruña tragoute un golpe de mar, o varela quedou atrapado vaixo a neve eu peterete saliu a nado pro manzanares co que choveu esta semana en Madrid etc, etc... Semana Santa está avolta da esquina e nos veremos na nosa querida vilavella. Un saudo amigos
Non me queda outra, estando en Galicia nesta época,é normal que faga este tempo, o problema està en que bou acabar as vacaciós metido en casa como unha monxa de clausura.
Coidaivos. Saudos.
Dabanse bicos as pombas, voaban as anduriñas, xogaba o vento coas erbas probadas de margaridas i as lavandeiras cantaban mentras a fonte corria.

Tanto en Gallego como en Castellano soy muy malo, pero quede constancia que bien hablado y escrito tanto uno como el otro son de una riqueza impresionante.

Foronse indo unha tras doutra, i ali se quedou soliña, ca triste frente incrinada cabo unha arcada sombrisa.....

Tanto o Galego como Castelan viven xuntos pra deleitarnos......
Un saludo
E oxe por donde andas paloma viaxeira, porque como non paras na Vilavella hay unha voa nevada. Varela o chiste e autentico, da un abrazo o amigo Pepe e os demais foreiros.
O tempo sique igual, non se pode nin salir de casa... un dia mais. Un abrazo a todos
Si alguna vez vuelven a casarse hacerlo con un arqueólogo. Cuanto mas vieja te hagas, mas encantadora te encontrara.

Saludos
Non está mal pensado irse nesta época para Chile, polo calor, pero se baila tanto a terra igual non dou levado o ritmo.
Polo de ahora quedareime en Galicia, aunque hoxe toca quedarse en casa polo temporal. En Lugo hai riesgo de bastante neve. Esperarei para viaxar cuando veña o bo tempo.
Parece ser que os argentinos son os que teñen o ego mais, alto, daí deduzco que o Varela debeu vivir cerca da fronteira, porque él tamén lle chega, non me parece mal, está ben ser positivos.
Saudos a todos os ... (ver texto completo)
Quero que alguén me diga onde fai bon tempo, a cada sitio que vou chove mais, hoxe na Coruña parecía o inferno; encima duas horas de retención por un accidente na A-6, vou ter que pasar os días que me quedan de vacaciós ó lado da chimenea.
Esto ten un culpable: O"señorito", que te da as vacaciós cuando lle interesa.
Unha aperta.