la casa de mi infancia
Fuí uno de los primeros en públicar en este foro. Me sentía geníal, estando en contacto con la gente de mi querido pueblo. Colgando fotos antiguas, recordando a grandes personas que ya se han ido. Hablando con gente con la que por distintas circunstancias habias perdido el contacto. Leyendo anecdotas e historias de los mayores....
Pero la cosa empezo a ponerse muy fea cuando empezarón los insultos y acusaciones entre ciert@s miembr@s. Un@s al menos daban la cara con nombre y apellidos, pero los ... (ver texto completo)
Este é o mensaxe ó que se refire o Manu Varela, co que estou totalmente de acordo."Manu (Oviedo)". Non escribías antes porque había liortas, paréceme xusto, pero, ahora que todo marcha ben non recordo haber leido nada teu últimamente, cocretamente desde fai mais de un ano. Pois, ala, eu anímote a escribir e que nos contes cousas da Vilavella.
Entrecomillei o teu nome porque, sendo eu de Vilavella, estou seguro que non hai ninguén que se chame así (non fai falta que me aclares nada). Digo esto porque o teu tamén podía ser un nik e non por eso te vou chamar cobarde. Non coñezo o reglamento do foro;"se cadra non se pode escribir segú con que nomes".
Un saudo a todo o foro. ... (ver texto completo)
Esta poesía de Rosalia de Castro, a mín e unha das que máis me gusta, será de que coincidimos coa autora, o ter que vivir moitos anos fora do lugar donde nacimos.

Adiós ríos, adiós fontes:
adiós, regatos pequenos:
adiós, vista dos meus ollos,
non sei cando nos veremos.

Miña terra, miña terra,
terra donde me eu criéi,
hortiña que quero tanto ... (ver texto completo)
Moi ben Piño sigue asi, que os foreiros da Vilavella, Barxa, Pereiro, Lubian e bisbarra, sobre todo os que se encontran fora do estado cando lean a poesia é analicen o seo contido daranse conta do que é ter que emigrar.
Voulle adicar este foro esta poesia pero non ten o valor sentimental como a que nos deixou o Piño, que por certo un dos meos mellores amigos tamen lle chamamos o Piño pero este ben de Pepe.

Eu xunguin os meos boiciños
e lebeinos á arada
e no medio do camiño
esquecéume aguillada.

Erguinme ... (ver texto completo)
Non te podo informar se hai neve na Vilavella, nin estuve nin falei con ninguén dalá, pero polo menos saúdote.
Non teño a cabeza mui despexada para escribir porque estou vendo un documental sobre o "insuperable"PACO de LUCÍA; esto é un auténtico espectáculo: sin duda (para min) o mellor guitarrista de sempre, mellor dito: O GUITARRISTA. Ahora, como premio, acompañado por Chick Corea. Fabuloso.
Referente ó tempo, hai un refrán que sempre oín de pequeno:

Cuando marzo marcea
non queda cabra nin ... (ver texto completo)
Qures que te conte o que fixen o fin de semana descansar descansar e desscansar o viernes non traballei o sábado tampouco o domingo pois tampouco asique fixate se quedei descansada, bueno a parte de facer as cousiñas do meu lar, que te parece "divertido, eh". he moi sano de vez en cuando facer un parón destos non te parece?
En Madrid xa se fixo 3 anos seguidos e moi ben, este antamen se propuso pero hay xente que parece que se cansou todos puñan impedimentos, polo tanto creo que como decindes facelo na Vilavella tampouco o vexo claro; de todos modos por si cae eu xa quedo apuntada adeus amigos.
Estou de acordo con Varela, coido que se fai un pouco lonxe para unha comida; inda que o menú promete.
Ata despóis.
Mi pregunta, no es un poco lejano el sitio, mejor seria un dia ponernos todos de acuerdo y hacer algo na Vilavella.
Un saludo
Saudos a todos: Xa sei que é lunes e quedastes cansados de tanto brincar no fin de semana, pero xa podedes empezar a darlle os dedos e contar como vos foi. Eu, tuve de todo, a mañá foi algo tensa co carcamal do cura, despóis arreglouse un pouco o día, un bo xantar, boa compañía... e a pasalo ben. Hoxe un día normal de traballo, e a continuar a semana.
Unha aperta.
Piño: Es de lo que mas nos gusta a los Gallegos, impresionante Rosalia de Castro.

Hay otras poetisas que son de mi gusto como la Chilena Gabriela Mistral.

Las dos son una verdadera delicia, cualquier cosa que leas de ellas es para disfrutar.
Quiero terminar esta charla con una reflexión.
El hombre del conocimeento disfruta sobre el mar, y el hombre de la virtud goza sobre las montañas; porque el hombre sabio es inquieto y el virtuoso es pacifico.

Un abrazo para todos y gracias por enriquecer ... (ver texto completo)
Esta poesía de Rosalia de Castro, a mín e unha das que máis me gusta, será de que coincidimos coa autora, o ter que vivir moitos anos fora do lugar donde nacimos.

Adiós ríos, adiós fontes:
adiós, regatos pequenos:
adiós, vista dos meus ollos,
non sei cando nos veremos.

Miña terra, miña terra,
terra donde me eu criéi,
hortiña que quero tanto ... (ver texto completo)
Valla"o cientifico saliunos poeta, cantas sorpresas nos estás dando amigo, pois ála sigue asi. un saudo
Gustaríame contestarvos a cada un individualmente, pero non teño muito tempo, prácticamente acabo de chegar a casa e mañá teño que participar nunha ceremonia relixiosa e hai que dormir para ir despexado. Polo tanto diríxome a Pepita, por ser a última en escribir, pero, desde logo que tedes todos a miña consideración.
Agradezo os teus calificativos, pero teño que decirte que nin son unha cousa nin outra, non renuncio ós meus orixes, non se pode ser, sobre todo, científico se crece un con tantas carencias; ... (ver texto completo)
Valla"o cientifico saliunos poeta, cantas sorpresas nos estás dando amigo, pois ála sigue asi. un saudo
Hay una persona que tambien es muy bueno escribiendo y haciendo poesia es el Sr Vicuña José y su hermana Evita creo que podian deleitarnos con sus relatos, cuentos o poesia.
Un saludo
El sentido es el alma de la escritura; las palabras solo son su vestidura.
Mi mas sincero aplauso y gracias por el esfuerzo, todo tiene una recompensa y los foreros te la damos, porque te lo mereces.

Dos cosas no se pueden agotar: el saber y el agua del mar.
Un abrazo para todos
Eu síntome abraiado
polo eloxio recibido,
nin estou acostumbrado
nin o teño merecido.
Pero si vos podo decir
que o terei mui en conta
pra continuar a ecribir
se me funciona a impronta.

-Podo ter certa facilidade para encontrar a rima, mantendo a mecánica da octosílaba, co pareado alternativo; que é o estilo que mais me gusta, pero, entendo que para chegar a ser poesía necesita algo mais.
Como exemplo, este fragmento collido o azar de, EL POETA, de Antonio Machado.

... Y viendo cómo lucían

miles de blancas estrellas,

pensaba que todas ellas

en su corazón ardían.

Unha aperta atodos. ... (ver texto completo)