Renault
Este majadero, no solo se conforma con ronper las pelotas aqui en nuestro foro es que esta en la gudiña etc etc no lo soportan en ningun sitio y aun a si sigue en sus trece.
Este le pasa como la oveja que fue ha confesarse con el lobo, esta como una cabra.

Cuando el diablo no tiene que hacer, con el rabo mata moscas.
Buenas noches
Vos digo quen son os da foto. CASQUETE, DOMINGO (COMADRE) MªCARMEN (da xica) xenxa, deolinda (NETA DO PRACTICANTE) PILARA, DOMINGO (BALLESTEROS) JULETA, LUIS UNHA SERVIDORA, GAFAS, QUINITA, PAQUIÑO, E MONOLITO DO GALLEGO, POR CERTO QUE GUAPO ERA DE PEQUENO. SUPOÑO QUE OS RECORDAREIS A TODOS UN SAUDO AMIGOS.
Pepita, muy bien explicado todo el contenido de la foto, parece un equipo de futbol, bromas a parte todos muy guapos.
Saludos
Vos digo quen son os da foto. CASQUETE, DOMINGO (COMADRE) MªCARMEN (da xica) xenxa, deolinda (NETA DO PRACTICANTE) PILARA, DOMINGO (BALLESTEROS) JULETA, LUIS UNHA SERVIDORA, GAFAS, QUINITA, PAQUIÑO, E MONOLITO DO GALLEGO, POR CERTO QUE GUAPO ERA DE PEQUENO. SUPOÑO QUE OS RECORDAREIS A TODOS UN SAUDO AMIGOS.
pero iste pesado ainda non se foi, si dixo onte que non volvía. Xa non podo mais con el me resulta insoportable ler as suas mensaxes, non cordina as frases, que xomento de personaxe, pirate...................
Cacería na Zureira,
en honra do que non
fixo a sementeira,
a quen non a quer dobrada,
más leva enteira,
veña, veña a paloma azurear,
aquí o que vimos e cazar,
deixen de criticar,
que alguis xa se istán amargar,
a que ter coidado con eis que ... (ver texto completo)
- ¿Quén é?-perguntan.
-Son unha probiña vella
que me perdin neste monte..-,
responde unha voz que tembra-,
¿Non me darán pousadiña,
que está chovendo e lostrega?
-Vai con Dios; xa ven tarde,
non hai sitio-lle contestan.
-Qué di, señora? Son xorda.
como un canto..., miña prenda. ... (ver texto completo)
Lastima que ya no estes, porque era un sitio ideal y regentado por alguien genial, ahora tenemos a al hijo de jesus, siempre que me paso unos dias en el pueblo le compro todo lo que me hace falta, buena gente.
Referente a mi padre el te tenia mucho aprecio y siempre hacia mención en sus
conversaciones. Mi padre nacio en Pontevedra, en una aldea que su nombre es muy curioso Dehesa de arriba y pertenece al Ayuntamiento de Forcarei.
Bueno Ballesteros no quiero aburrirte con tanta historia.
Una ... (ver texto completo)
Que no me aburres, hombre, nunca, y menos contando cosas de tu padre, tengo buenos recuerdos de él, era muy hablador, tenía muy buena conversación, lástima que no siempre podía prestarle toda la atención que a mi me gustaría y el se merecía.
Con lo que estaba despistado es con el lugar de su nacimiento. La verdad es que no sé porqué, pero casi tenía la certeza de que era de esta zona del sur de Galicia, de los alrrededores de Salvatierra de Miño. Agradecido por tu explicación
Un abrazo, amigo.
Pesaron que me esquecía: Nahu vamos completar a frase. Los mismos perros con diferentes cascaveles, isto istá a dictar o xefe, dice iste es un tópico ispañolo,
istá a decerme que se escrebo isto que nahu me manda o paro, claro eu teño que facer caso, de tudas maneiras o xefe algo debe saber dos seus amigos, istá a decerme a urella ahora que non nos oube naide, cagasteté o ver que te mandaba o paro, o cabeza de corzo logo quein me facía reir, a verdade que muntas veces nahu o entendo,-olla Zé tu ... (ver texto completo)
Apreciados foreros, foreras, dista bonita Villa que tanto traballei nela, boume imbora o xefe me obriga, que por amiña nahu me ia, más él amenaza con mandarme o paro, se sigo escrebendo ca, antes quero decer munto obrigado, sbretudo o último letrado que se dirixio a min, sin eu derixerme a él para nada, simplemente copie algo de una tal Rosalía, que o armadanzas foi o meu xefe, dice ponle algo dista que foi tamboa, haber como respirán, a resposta foi de inmediato como istán tan pobres de recursos, ... (ver texto completo)
Cuando la pena nos alcanza,
por un hermano perdido,
cuando al adiós delorido
busca en la Fe su esperanza.
En tu palabra confiamos
con la certeza que tú
ya le has devuelto la vida,
ya le has llevado a la luz,
ya le has devuelto a la vida,
ya le has llevado a la luz.
Lastima que ya no estes, porque era un sitio ideal y regentado por alguien genial, ahora tenemos a al hijo de jesus, siempre que me paso unos dias en el pueblo le compro todo lo que me hace falta, buena gente.
Referente a mi padre el te tenia mucho aprecio y siempre hacia mención en sus
conversaciones. Mi padre nacio en Pontevedra, en una aldea que su nombre es muy curioso Dehesa de arriba y pertenece al Ayuntamiento de Forcarei.
Bueno Ballesteros no quiero aburrirte con tanta historia.
Una ... (ver texto completo)
<< É verdade que un pode
ser peor ou millor;
per vir de bon tronco,
eso sempre foi bo.
Teus pais eran xitanos,
e tí hoxe eres marqués,
mas que... que ó fin ó cabo,
un ven de donde vén.
Can fillo dun raposo,
que o teñan por leal;
que si non come os pitos
é que non poderá>>.

Rosalía de Castro

El portugués cuando copia lo explica. ... (ver texto completo)
Que os doy un pouquiño, comprar o zapato más grande, se os sigue doendo sacaio e salir correndo que eu deste número más non vendo. Qeridos amigos munto o brigado por levantar a moral do portugués, decir que sabe ingles, coicidir os tres. ¿Que fixestes co Frieirés?. Total no me importa fica claro cua declaración dos tres.
Muntos beixos.
Iste tio he un plasta non hay que no entenda, as suas mensaxes e que agotan eu son imcapaz de acabar de leelos haber si te piras amigo porque nada do que dices e de interés. Non he certo que estiveches tomando café no Pereiro con iloutra cousa e que estabas no mesmo sitio e a mesma hora encima eres un troleiro, anda que te zurzan.
Zé te diriges a mi, como si yo me enfadara contigo te equivocas, yo simplemente me limité a aclarar unas cuantas cosas que aprecio en tus escritos. Haces ahí un poema que apenas entiendo, dices que fuistes a la Zurera con un escopeta pajare-ra. Luego citas a una persona que no está ni en el foro, no debías ni nombrarla,
tambien dices que eres portugués, eso creo que nadie lo duda. Espero que no te enfades conmigo, pues llego a la conclusión como que quisieras ser protagonista en el foro. Te aconsejo ... (ver texto completo)
Sinor Xoseba le pedo disculpas, más sô con relazahuo o do outro día, penso que o confundí con outro gaxo cualquera, o sinor me dice de mentiroso, olle niste caso concreto, que voçe face mención a idea saio do xefe,él foi que se deu conta que había muntos que se escondian con diferentes seudónimos pra ofender o portugués y recordarse dal gún familiar dun dos mellores amigos, a prueba quedou fora de tuda duda,-o Zé queres apostar 100 E., se eu perder perdo 200 E., verás, se sahun os mismos escreberán ... (ver texto completo)