Fuente vieja
Bienvenido amigo Manuel, todos estamos felices, pero yo lo estare mas cuando entreguen las armas, no tengamos que hacer concesiones y el que manda es el estado, ellos tienen que pedir perdón y los presos tienen que cumplir sus condenas y esto no es un conflicto esto es terrorismo puro y duro. Son mas de ochocientos muertos que se dice pronto y que pasa que se van a ir de rositas, me niego en rotundo, tienen que pedir perdón y cumplir con todas las condenas, de lo contrario habra mas indignados (pero ... (ver texto completo)
Xoseba oxe qreo que tiñas que salir tú, a igual que o fixo o amigo Ballesteros,
que por certo istou munto de acordo co que di él, sobre o tema da teta, perdón quería decer da E. T. A., o meu xefe ispera que salgas tú a dar un recital, depaso tapalle aboca a miña ex, nahu te digo outra coisa, que parece que istá enrabíada,
non sey se a contaminaría o lobo o outro día. Unha aperta
¿Por qué, miña almiña,
por qué ora non queres
o que antes querías?

Era delor i era cólera,
era medo i aversión
era un amor sin medida,
¡era un castigo de Dios!

Que hai uns negros amores de índole pezonenta
que privan os espritos, que tumban a concencias,
que morden si acariñan, que cando miran
queiman, que dan dores de rabia, que
manchan e que afrentan.
Máis vale morrer de friaxen
que quedarsé a súa fogueira. ... (ver texto completo)
Muy feliz con la noticia, pero no hay que dar ninguna concesión, porque fuerón muchos muertos. Hay algo que mosquea, las elecciones tan cerca.
Otra cosa que entreguen las armas y pidan perdon atoda España.
Ojalá sea verdad, ¡tenemos tantas ganas de que sea verdad! Pero así, a un mes justo de las elecciones, como que cheira a chamusquina...:- (
Claro que sí, O candil, hay que ser optimistas, lógicamente no podemos asegurarlo al cien por cien porque todo esto nos pilla de lejos. Habían aunciado varias treguas, pero NUNCA han hablado de terminar "definitivamente"con la violencia como en esta vez. Estoy seguro que esta es la buena.
Qiero creer y creo que se ACABÓ.
Hoy, permíteme que me despida con un beso grande.
¡FELICIDADES!. ¡Si, felicidades a todos!. No, no me equiboqué al poner el título a este mensaje: Hoy es Un BUEN DÍA; es el día en que E. T. A. anuncia el esperado fin de la violencia. No pude entrar antes por problemas en el ordenador, pero aún me dura la emoción desde que mi hijo me dio la noticia nada mas entrar en casa. Tengo tal alegría en el cuerpo que podría estar escribiendo hasta mañana, pero solo diré..., otra vez, ¡FELICIDADES!.
Ojalá sea verdad, ¡tenemos tantas ganas de que sea verdad! Pero así, a un mes justo de las elecciones, como que cheira a chamusquina...:- (
pOÑAMONOS TODOS DA CORDO E NON LLE CONTESTEMOS E ESTE IMPRESENTABLE, NIN XIQUERA ME INTERESA SABER QUEN É O UNICO QUE PRETENDE E RIRSE DE NOS NON NOS VAI A TOMAR O PELO ESTE GIL... DEVEU NACER CAS NEURONAS CONXELADAS POR ISI DICE AS TONTERIAS QUE DICE. EL SABE QUE NESTE FORO ESTA DE SOBRA O MENOS POR MIÑA PARTE. UN SAUDO A TODOS MENOS PRO PASPALLAN
¡FELICIDADES!. ¡Si, felicidades a todos!. No, no me equiboqué al poner el título a este mensaje: Hoy es Un BUEN DÍA; es el día en que E. T. A. anuncia el esperado fin de la violencia. No pude entrar antes por problemas en el ordenador, pero aún me dura la emoción desde que mi hijo me dio la noticia nada mas entrar en casa. Tengo tal alegría en el cuerpo que podría estar escribiendo hasta mañana, pero solo diré..., otra vez, ¡FELICIDADES!.
Para sinor Vicoña, tenga coidado que le pode caer la uña, cuando viaxa a Coruña.
Gracias sinor por non insultar, se eu sey que voçes o fin sahun vos gaxos, so a coñecelos un bocadito, ver o ven que tanxen no labrador o cabrito, verdad que nahu me equivoco amigo Manolito. Si se fan vos prometolle un regalito, aunque so sea un chubasqueiro pro pito.
Pepa Vicuña y Varela dos chicas de moda jkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjkjjkj kjkjk
A muntos anos cuando os animais falaban, uha ovella negra, vai a confesarse a un lobo, más claro él ponse munto contento, pensa que a pode comer,-pergunta o lobo que inquieta ovella negra, istou munto preocupada, fixen uha coisa que nunca fixera, comin un lobo vello sin dentes, más según me dixo o can do meu amo, tiña a rabia, ahora teño medo a morrer,-ficeste ben decirmo assín nahu te poso comer,-o que respode a uvella gracias sinor por a sua xenoserida, de perdoarme a vida. Colorin colorado, nahu ... (ver texto completo)
Coma can sin palleiro nin dono,
que todos desprezan,
nun corruncho se esconde, tembrando,
da dura escaleira.
E cal lino se dobra ó secárese.
o inocente a dourada cabesa
tamén dobra evasido ca fame,
e descansa co rostro nas pedras.
Esto cantaba un cego na feira de Asunción
e do seu cantar reíanse
todos que era un primor.
I uns ós outros mirábase
cal querendo decir:
<<Rásquese a quen lle proia,
que esto non vai pra min>>

Rosalía de Castro. ó digo pra que non a confundan co Zé ... (ver texto completo)
Pepa a fertunada Pepa,
muller do Xan que sabemos,
mentras seu ome traballa,
ela lava os pes no rego,
cátalle as pulgas ó gato,
peilalle os longos cabelos,
bótalle millo as galiñas
marmura co irman do crego,
mira si hai ovos no niño,
bota un ollo omanzaneíros,
lambe a nata do leite,
e si pode bota un neto
ca comadre, que agachado
traillo baixo do mantelo.
E cando o Xan por anoite
chega cansado e famento,
ela xa ospera antrar as mantas,
i ó velo entrar dille quedo; ... (ver texto completo)
JKGJKGKJGJKGKKJKKKKKK...... UFUFUFUFUFUF.... Ahora salirin os tres o pa colleio, pega nil, que teo morden, quesi cagaron, parapa pa chin, parapa pa chin, parapa pa chin, cu cu cu cu, e day quí, turu tu tú, a mimir que oxe nonte vai coller osono, ispero que escrebas as tres de la mañana, que eu istarey dormidito na cama.