Habitante del pueblo (foto antigua)
Según los supersticiosos, hoy no es un buen día. Por el bien de todos, espero que solo sea eso, supersticiones.
-Aú estamos a tiempo de felicitar a todas las Lucías.- ¡FELICIDADES!.
Saludos.
Antes de tomar calquera cousa, está comendo ben nunha dieta rica en froitas, peixes, aceite de oliva. (Dieta mediterránea) e xoga-lo fóra e comer inchan entón levar as cousas para o colesterol. Mirando para ti Eu teño boa comida e sobre todo, a abundancia do exercicio.
Despois de todo isto debe ser un ITV
Ciertamente, el comer sano es una buena manera de evitar problemas, ya hace algún tiempo que trato de hacerlo, pero reconozco que no me resulta fácil, me sigue gustando mas la carne que el pescado, aunque últimamente estoy cambiando y como menos carne.
Un saludo.
Habrá que hacer la prueba, supongo que no será muy dificil encontrar esas habas,ó altramuces. Siempre serán mas sanas que los fármacos.
Gracias por el consejo.
Un saludo.
Antes de tomar calquera cousa, está comendo ben nunha dieta rica en froitas, peixes, aceite de oliva. (Dieta mediterránea) e xoga-lo fóra e comer inchan entón levar as cousas para o colesterol. Mirando para ti Eu teño boa comida e sobre todo, a abundancia do exercicio.
Despois de todo isto debe ser un ITV
O meu xefe sempre que viaxa leva unha mazuerca, nahún sey se ô digo bein total que ê unha caroza das espigas,ísto ê un consello preses que andan lixeiros por falta de apretuxe, pra que nahún se le sai a buxe, que parecen bos homiños más cuando aperta cerra nahún funciona bein debin usar éste artiluxo, que sendo unha coisa sencilla ê todo un luxo. Logo con iso de apreta cerra, xa nahún falan tanto con els mesmos, descansan un pouquito, dicen que razahún tiña ô Manolito, que ate me istá a crecer ô polo. Ispero desexo que se le solucione ô prolema, pra non ter que istar a falar a tuda hora do tema, aunque ô dudo ois a xente que non sabe falar sin pronunciar ô que xa sabemos nahún bou eu a repetirlo.
Unha aperta. ... (ver texto completo)
-Cando se ten colesterol, cócese a folla do bedulo (abedul) e tómase en infusión.-

-Contra o ácido úrico, facer unha maceración durante 24 horas con cebola e viño blanco; despóis dese tempo tomar un baso.-

Unha aperta.
-Cuando a nosa Carmeliña
tiña vinte anos cumplidos,
era a mais guapa do pobo
e a evidia dos veciños.

-Non había quen lle tocara
nin quen lle dera un bico,
porque eu sempre lle decía
que ela falase cos ricos.

-Era unha noite de inverno,
e por lástima e compasión,
darlle pousada a un rapaz
foi a nosa perdición.

-Empezounos a contar que
era un preso escapado,
que viña de paragueiro
pra facer o despistado.

-Sacaba moedas de ouro,
cheques do banco pastor:
tanto nos fixo creer
que era un rico señor.

-Ó outro día dixémoslle
se quería quedar na casa,
por ver se quería
casársenos coa rapaza.

-Ó cabo de pouco tempo
sacóunosla en estado;
tratámoslle o casamento,
"e resultou que era casado".

-Hasta parece nentira
que unha cousa tan sencilla,
que un paragueiro de Orense
engañara á nosa filla.

-E dice unha veciña nosa
que é unha persoa lista,
non haipeor canalla
que este da terra da chispa.

-Dice outra veciña nosa
que nos trata tu por tu,
-ese fizo o que debía,
Dios lle de muta salud. ... (ver texto completo)
-"En Nadal, hai veces que se come ó pardal".-
-"Mutas damas nun curral,
todas visten a un vestir,
todas cantan a un igual.
(As aveiras)
-Vamos á cama
a facer o que dios manda,
a facer o que dios manda,
a xuntar pelo con pelo
yo peladiño no medio.
(O ollo)
Lamentablemente, UNA GRAN VERDAD.
-"Por Santa Lucía (mañana), menguan las noches y crecen los días".-
Saludos.
De todas maneras no te fies, hay un tipo de moscardón, en España los denominamos como moscardón cojonero, porque siempre te esta tocando los c........
Creo que en Chile se llama mosquito de la "Carlina" y es super sexual.
Bueno cuidate y tapate bien el potito, no sea que te haga una guarreria Española.
21.- En este discrepo, porque en Madrid hay una estatua con caballo y jinete, con las patas hacia el cielo y el jinete murio de un cacho pedo que cogio. El caballo murio de un disgusto que le dio la yegua al marcharse con un poni para Zaragoza. Que por cierto el poni muere de una sobredosis de hierba en un prado de su hermana.
No estoy de acuerdo, yo jamas digo "Jesus" digo, la chuche su m....................