el oso maloso
Eu comecei con 54.
Se o Varela disfruta relembrando o galego, para min a gaita (a de arriba) é coma unha menciña que me está a espurri-la vida.
Á de abaixo... que lle quiten o bailado.
Bueno esto es increible, siempre hay algo para unir los hombres y sus criterios.
La semana que viene, comienzo posiblemente, las clases de gaita. Tenemos un chaval madrileño que la hace hablar. Las clases son los sabados, despues de ir con mi nieto al fut bol, me dara una o dos horas, lo digo porque no se que tiempo duran. Señores esta a punto de nacer otro gaiteiro. Claro sere de los mas malitos, pero me conformo.
Los sabados Manzanares el Real suena a Galicia, el sonido de la gaita traspasa su
frontera ... (ver texto completo)
Buena y aclaratoria clase Inda; gracias, o meu fillo esta interesado ten 41 anos pero nunca e tarde.

saludos
Eu comecei con 54.
Se o Varela disfruta relembrando o galego, para min a gaita (a de arriba) é coma unha menciña que me está a espurri-la vida.
Á de abaixo... que lle quiten o bailado.
Creo que ben pode tocalos con luvas de boxeo, e ata acariñalos cun garapio.
Buena y aclaratoria clase Inda; gracias, o meu fillo esta interesado ten 41 anos pero nunca e tarde.

saludos
A INDA CHO SEI. De parte de meu primo Tono (gaiteiro mayor de Vilavella:
Moitas gracias por deixarlle disfrutar da sua gaita nestos dias de Reyes, que sepa que a tratou con todo o esmero posible e que outro ano espera que vostede arranxe un hueco e poda deleitarnos con algunha de esas piezas que interpreta vd
tan magistralmente.
Sr 25 e mais, eu son da paxaragada da Vilavella, ¿refierese vd esos paxaros ou os pardales, cuervos e demais paxaros alados?. simple curiosidad
Gracias, Amador, pola invitación.
Eu sempre vou onde me chaman.
Alí estiveron os amigos Ángel e Iván. Nas cancións polifónicas, eles fan a voz 1ª, e eu a 2ª. Algunhas cancións milloran lóxicamente coas dúas voces.
O que pasa é que a tarde do 5 de xaneiro temos en Lubián a carroza dos Reis con agasallos para os nenos (libros en galego), e hai que cumplir coas obrigas.
Xa me dixo a gaita o ben que foi tratada. Coma sempre. Nunca dubidaría dese trato.
A maior parte das gaitas da nosa banda son ... (ver texto completo)
O máis probable é que as gaitas que vos enviou a Deputación de Ourense sexan como as nosas, en SI bemol. Son as máis apropiadas para bandas.
As gaitas en DO, sen embargo, son as máis apropiadas para acompañar con outros instrumentos, como saxos ou clarinetes.
Hai outras tonalidades. A Real Banda de Ourense, ademáis das gaitas en SI bemol, leva tamén outras moi graves, en FA, que tocan unhas gaiteiras sentadas, sen soplar, porque levan un fol mecánico debaixo dun brazo.
Nós levamos inda pouco tempo. ... (ver texto completo)
Nahún te enfadarás Blas eu dixeno sin malicia.
25 No estoy enfadado solo bromeaba pero me hiciste recordar de un chiste en mi época de estudiante hace... Puuuffff

Un gay vivia en un 5º piso y cada mañana pasaba un vendedor gritando su mercadería por la calle:
-Hey pish-pish-pish - gritaba el gay; con intención que subiese hasta su piso
El vendedor; conocedor de quien era el que le llamaba; ignoraba los silbidos,
-Hasta que un día- El gay aburrido de insistir, toma una palangana llena de agua y se la tira por la ventana desde el 5ª piso, ... (ver texto completo)
Bicarbonato con agua... (como se te gustan los puntos suspensivos) La leche hirviendo... El sol por las mañanas... preguntale a o teu xefe

Saludos
Nahún te enfadarás Blas eu dixeno sin malicia.
Bicarbonato con agua... (como se te gustan los puntos suspensivos) La leche hirviendo... El sol por las mañanas... preguntale a o teu xefe

Saludos
Que calado ô tiñáis,él foi que me dixo, si queres saber quein istubo na trasteira con migo so teñes que por isto no foro da Vilavella, verás que pronto te contesta ô tal das polainas.
Unha aperta.
Nahún saben a coisa que más rapido se levanta y non fai falta tocarlle.

Saludos
Cuando llegue me pones un correo, espero que lo disfruteis,... ¡que envidia!
Abrazos
Nahún saben a coisa que más rapido se levanta y non fai falta tocarlle.
Dice ô piqueno pra sua nai, mamá, mamá os peidos pesan,-non fillo,-entonces fixe outra coisa.
Reapareceo ô cabeza de corzo.
Me agrada comprobar el aforo que tenemos desde latinoamerica y el llamamiento que sentís desde la madre patria.
El año que comienza, nos una y confraternice
Vilavella no mundo
Son sentimientos recíprocos felicidades..." O MUNDO EN A VILAVELLA "

Saludos