A INDA CHO SEI. De parte de meu primo Tono (gaiteiro mayor de Vilavella:
Moitas gracias por deixarlle disfrutar da sua gaita nestos dias de Reyes, que sepa que a tratou con todo o esmero posible e que outro ano espera que vostede arranxe un hueco e poda deleitarnos con algunha de esas piezas que interpreta vd
tan magistralmente.
Sr 25 e mais, eu son da paxaragada da Vilavella, ¿refierese vd esos paxaros ou os pardales, cuervos e demais paxaros alados?. simple curiosidad
Apreciado Peteretiño, sinceramente penso que voçe ê un gaxo dos que merece a pena, se en algún momento se sintio ofendido por min, le pido mil disculpas, se eu dicir alguha coisa que non le gustou la retiro de inmediato, dito isto con relación a paxaragada ô sinor sabe como eu que ahí na nosa querida Vilavella a muntos páxaros y de destinta pluma, alguns a poucos dias que voçe os puso no sitio que les corespondía, penso que sahún pandigos como els sos, más a que saber comprenderlos, eu axo que iles a min costale entenderme pero coa axuda do meu xefe a veces entendeme. Espero y desexo que sepa que ô Zé nahún foi munto a iscola más se da conta quein ê persoa ou so è un persoeiro. A seu primo nunca ô oí tocar más nahún dudo que sexa bon musico.
Sinor Peteretiño, ispero que queden as dudas despexadas. Y que conste que eu quero ser amigo de tuda malta sin distinzahún.
Unha aperta.
... (ver texto completo)