Amigo252525, yo soy CHICHO, pero como están pidiendo que nos identifiquemos, como buen forero, soy el primero y si os interesa, tambien os doy mi correo, el amigo Varela, lo sabe, ya me ha escrito algun correo.
Santy
Santy
Osea tú resulta que nahún eres tú, tampouco La Loca del Tanga, Deus meu donde eu me metin, pensando béin a roda nahún te funciona béin, por qué digo ísto o outro dia me decias a min que o padre nahún existía,é decer eu falaba coas paredes, so penso qué pode pensar o meu amigo Manuele,ísto nahún me cuadra, ahora falas de identificarse, eu nahún sei pra qué pode facer falta íso si agora istamos na Europa da sinora Merquel, eu teño intendido que nahún fai falta pasaporte, menudo lio me queres meter ... (ver texto completo)