POLA DE LAVIANA: Con esti calor, dejo la puerta abierta y les ventanes....

Muy buenos dias y calurosos, yo voy derretir por estes tierres. Julián ya vi les fotos que pusiste, también veo que les vacaciones se van terminando Gonzalo que ya nos tenias preocupaos. Ecom tara pasandolo pipa per la pola, Berta ya vos digo que ta bien y pasandolo muy bien por el pueblu (hay fotos jeje) y los que hasta septiembre nun tenemos vacaciones seguimos tirando pol carru y tachando los dias que nos queden.
Bueno que tengais un buen dia y a ver si hoy por la noche entro a cerrar la puerta del foro, que ayer quedo abierta jajajja. Un saludu.

Con esti calor, dejo la puerta abierta y les ventanes. Esto de pasase más de una semana sin llover, ye que yo no lo aguanto.

Espero que te mas fresquino pal sábado; porque sino los güajes van a acabar con toes les existencies líquides de les bodegues de la Pola.

Yo nun puedo ir al Descenso del Nalón, pero los mis güajes si y algún sobrín más, también.
Algún artilugio flotador tan preparando. pa llevar a Laviana el Sábado.

Ya yos dije que no bebieran mucho, que pa pasalo bien nun hay necesidad de emborrachase. La murga llévase en el corazón y esi no se conmueve con el alcohol.

Tengo que manifestar mi posición contraria a llevar cantindades ingentes de bebidas refrescantes mezcladas con alcohol y licores en unos grandes recipientes (algunos de ellos son cubos de la basura -nuevos, eso si-)
¡Por favor, un poco más de clase!; digo yo, no?