POLA DE LAVIANA (Asturias)

POLA DE LAVIANA: En les villes y les ciudades hay mucha xente folgando,...

Mira Tete yo tengo esta foto de fondo de pantalla, na mas que arranco el ordenador paez que toy en casa jejeje.

¡Es preciosa la panorámica!. No me extraña que te tire tanto la tierrina.
¡Oye!, cuando tas ahí arriba, como dominando t´ol valle y tienes que bajar a la Pola a algún recao. Nun te fastidia un poquitín ne?

Desde aqui, en dias claros, vese el cristo que hay en oviedo en el Naranco.
Fastidia muncho bajar a recaos Tete, di tu que se baja en coche, pero ya tienes que ponete un poco guapa pa baxar, porque nun se pue andar por la pola con les pintes con les que andamos por el pueblu jejeje.

Por cierto si el mi primu, que se yo que sabe de esta pagina, animolu a escribir un poco, no me seas vagu. Saludos anina, asi fijo que me conoces jajajaj.

En les villes y les ciudades hay mucha xente folgando, que mejor taven plantando patates en alguna de les muches tierres abandonaes.

Hay una historia - que se cuenta - de una paisanina de una aldea de Laviana, que, casi nunca salía del valle y un día dioi por coger el tren de Langreo en la estación de la Pola y dir a Xixón a ver cómo yera aquello.
Llegó a Xixón y vió a xente paseando por la Calle Corrida, otros en les cafeteríes tomando algo y fumando. Al dar con la Playa de San Lorenzo, vió un gentiu esagerau y moces y mozos y muyeres y guajinos de diferentes edades tomando el sol allí tumbaos, como si fueren sardines a la parrilla.
También fué a visitar el Parque de Isabel la Católica, donde hay praos muy curiosos y arboles variasos, rosaledes y unos estanques.

Al volver a la Pola, preguntaron-i les vecines, que, qué tal por Xixón Hortensia?
- ¡Hay fía! -dixo- Muncha xente folgando y munchu terrenu sin llabrar.