POLA DE LAVIANA: Heidi, perdona chica, que te tenemos un poco abandoná....

Buenos dias a tod@s, ¡toy aquiiii! ando a mil o mas y todavia tengo que salir a comprar asi que ya sabeis saludin rapiduuu jejeje. Y deciros que los que tamos al otru lau del puertu no vos podemos mandar el sol porque por aqui no tenemos sol, solo agua y mas agua jajaja. Ayer estuve con l@s forer@s del pueblin de adopcion en el Puerto de Somiedo y habia niebla y llovia y estaba friiisimo. Estuvimos reservando pal 2º encuentro de forer@s, lo hacemos el 7 de agosto y espero que todo salga bien.
Bueno lo dicho un abrazu pa tod@s, que no penseis que me olvido de vosotros lo que pasa que hay dias que ando un poco apura, un abrazuu fuerte fuerte.

Heidi, perdona chica, que te tenemos un poco abandoná. ¡Y que nun pares de dir pa un sitiu o pa otru!
Tu... tranquilina, que de les carreres, lo único que se saca son cansancios. Sosiegate un poquitín fía.

Como i diva diciendo a Ecom, yo creo que esti añu te fallamos a la hora de ayudate a la siembra en la huerta; pero esperamos que pal tiempu de la cosecha ó de la yerba, podamos sacar tiempu y echate una manina... ¡digo yo!

¡Oye, sigue el frio, tovía por el tu segundu pueblu?: porque esti añu... ya le vale, ¿eh?. na más faltó que cayeren piedres del cielo.
Un abrazu estimada amiga Heidi. A ver si nos vemos algún día por la Pola.