Laviana desde La Carbona, POLA DE LAVIANA

(24 de Abril de 2010)
Buenos dias a tod@s, ya ye lunes otra vez, que poco dura el fin de semana. Tocó dir pa la Pola, el sabado por la tarde cayó la tormenta y luego por la noche nos jorobo ir a les fiestes de San Pedro a La Felguera. El domingo tuvo mejor el dia, nublao, pero por lo menos no llovio y tocó excursion por los montes de alrededor. A ver si mas tarde pongo les fotos, ahora no tengo mucho tiempo.
Tete esti añu lo de la jira nose, hasta que no sepa la fecha na de na. Aqui supongo que sera fiesta el 16 porque...
y.... buenos dias a tod@s en general, paez que hoy el sol quier asomar un poco pero cuestai y eso que el del tiempu decia que iba a nevar, en algun sitiu claro. A ver si ta bueno pal fin de semana, porque creo que empiecen les comuniones y asi los guajes pueden disfrutar del su dia.
Bueno un abrazu pa tod@s y luego si puedo entro a ver que pusisteis, aunque hoy fuisteis madrugadores.
ecom no me seas cabritu eh, que esi dia si nun cambien les coses estere por estos lares con la gente de aqui.... y sino dijales enfriando que ya les tomare pa otru fin de semana jajajaja.
Heidi, perdona chica, que te tenemos un poco abandoná. ¡Y que nun pares de dir pa un sitiu o pa otru!
Tu... tranquilina, que de les carreres, lo único que se saca son cansancios. Sosiegate un poquitín fía.

Como i diva diciendo a Ecom, yo creo que esti añu te fallamos a la hora de ayudate a la siembra en la huerta; pero esperamos que pal tiempu de la cosecha ó de la yerba, podamos sacar tiempu y echate una manina... ¡digo yo!

¡Oye, sigue el frio, tovía por el tu segundu pueblu?: porque esti...
Heidi, que te parez si el siete de agoste te invito a unes sidrines en L´Antoxana?
un besin