BLIMEA: Gui amigu miu, claro que me acuerdo de aquellos impermiables,...

Vaya un invierno mas atípicu que tamos teniendo, cuando tenia que nevar nun nevo, cuando tenia que llover tampoco, y de repente zassss, to de golpe, nieve, agua, vientu, lo que vos digo, atípicu del to, hoy aqui ta faciendo un vientu del carajo, y ademas friu como un demonio, desde la ventana del salon de casa, toi viendo los cipreses de la ermita que paez que va a tiralos al suelu, y ayer en los altos nevo, coño con Marzo, con razon dicen que si nun te la arma al entrar, te la arma al salir, hablando de otra cosa, YA TENEMOS PAPA, bueno la unica noveda ye que ye argentinu, por primera vez en toa la historia del negocio llamau Iglesia, sale elegiu Presidente, (jejeje) un Hispanoamericanu, aver si esti tien "guevos"pa dai la vuelta a esa tortilla que lleva cociendose munchos años por el mismu lau, non se yo, mas bien creo, (y es mi opinion) que nun lo fara, o mas bien, nun lo dejaran, en fin, que yo malnun y deseo ningun, ojala viva munchos años como Papa, y que cambie munches coses que tien que cambiar en la Iglesia.
Bueno gente, aver si os animais, mañana mas, pero no mejor, por que es imposible.
JAJAJAJAJA.............. Fernando.

Fernando, Tinina, decis qu el invierno ye duru, pues nada nun pon nigun problema. Sacais el impermeable de plis plas, aquel que cuando resgaba poniase un esparadrapo y ya estaba solucionao, avialos que con el tiempo tenin más esparadrapo que plástico, ¿acordaivos? muy guapos de nuevos y después con el tiempo, con tanto esparadrapo apegao parecía que avin llevao una paliza............... un abrazu Gui.....

Gui amigu miu, claro que me acuerdo de aquellos impermiables, como que cuando tuve vendiendo perdiodicos ponialu pa dir en la bicicleta, dios que tiempos, aquella puta bici que nun tenia frenos, habia que frenar con la suela la chiruca metia entre la rueda trasera y el cuadru, jajajaja, cuando llegabes a casa y to madre mirbate les sueles, tenien un raya en medio toes desgastaes de frenar con elles, mira que yeren dures aquelles chiruques, pero habia que repartir los periodicos, subia hasta les oficines del pozu villar, nun se me olvidara nunca, dibemos gritando.... LA NUEVA ESPAÑA, LA REGION, LA VOZ DE ASTURIAS, y los viernes EL CASO, que recuerdos madre mia.
Bueno familia el Lunes otru poquiñin, un abrazu........... Fernando.