foto año 1954
Buenos dias

Mi familia es de origen de este pueblo, mi ta ta ..rabuelo, José Antonio Dieguez y Dieguez vivio en Vilavella durante la segunda parte del siglo XIX. Sabe alguno si quedan personas de esta familia en este pueblo ? Gracias y saludos a todos

Gerard MARIN y RODRIGUEZ, desde Francia g.marin@wanadoo.fr.
Claro que si, pues yo era muy chico e Elisardo en esa ocasion conocio a su señora Clotilde yo fui un gran amigo de los dos en Chile y España.
Mi abuelo elisardo tambien trabajó para construir esta bellísima estación.viva villavieja!!!
La gente nacida en el pueblo siempre vamos a visitarla cuando estamos allí de vacaciones.
Coido que a este ritmo o único Ave que vai pasar por aqui sera o Ave-lino.
Hola mi nombre es Claudia Da Veiga y me gustaría saber si alguine que conecte está página conoce a algún familiar de Antonio Da Veiga desde ya muchas gracias. Mi mail es claudiada_veiga@hotmail.com.
Si, para ten 600 empregados e cun volúme de negocio de 6.000 millóns de euros.
Si o que dis é verdade coido que debiche nacer alá polo século XV e en vez de ser unha estación morta dende sempre son os restos dun castelo. Fantasma !
Hola sonia son a madriña gracias polo mensaje nos tamen vosotros queremos muchisimo voute mandar a miña direccion pra que te conectes conmigo cuando poidas vale mandota polo movil bikos pros abuelos pros teus pais e pros meus hirmans pra todos e pra ti un abrazo moi grande chao
Valle de´aran.
Hola a todos os da vilavella!somos unas veciñas do barrio da veiga(as mellores).un saludo a marta fanny sonia e dani e para as familias: da vanesa e da lorena.bikos para os que non estan na vilavella que nos caen ben(que son poucos).chao

Fdo.vanesa e lorena.
Si que pasa o tren pola estación vella da Vilavella pero que sepades que tamén vai pasar o AVE e vai pasar polo CAMIñO DA FEIRA. O camiño que une a Vilavella e a Mezquita.
Neste puente colaborou pra facelo o meu abuelo. Por eso está tan ben feitiño. Ojalá que dure moito e que sepades que a vilavella non é tan pequena porque senon non pasaría por ela ete enorme puente. Este é o puente da autovía. O meu abuelo chámase PACO, si, si o do LARGO. VIVA A VILAVELLA.
Que sepades que esta fábrica se tira para adiante que non vai ser a única pero non critiquedes sobre o que non sepades. Esta fábrica dalle vida a todo o concello da mezquita.
Esto vai para o/a que puso que non tivo actividade nunca. Que sepades que no seu tempo foi unha das máis imoportantes de Galicia e era o doble de mellor que algunhas que hai por aí. E non quero decir nombres porque se non non acabo. Asique espabila e informate sobre a estación da VILAVELLA.
Esta é a estación da Vilavella. Como podendes ver está avandonada pero no seu tempo foi unha das máis importantes de Galicia.
Unha da Vilavella que está vivindo todo o día nela.