Vacas en el prado
Todos en silencio. Demasiado silencio, creo, en muitos aspectos, pero hai un que me chama a atención sobre os demais.
Fai un tempo houbo un terremoto en Chile, todo mundo mandou mensaxes de apoio ó pobo chileno, nos que me incluio. Fai catro dias pasou outro tanto en Japón; non vin a mínima referencia neste caso. Nin teño autoridad nin motivo para reprochar nada pero... ¿estámos actuando igual?. ¿Mandamos meensaxes a Chile porque casi todos temos algún familiar, amigo, conocido, etc., para quedar ... (ver texto completo)
Tes que perdoar, Einstein, pero atopo esta mensaxe túa un tanto fora de contexto. Non vexo que o fin de este foro sexa expresar os sentimentos persoais frente a cada acontecimento mundial, o cual non quere decir que esos sentimentos non existan e que non expresen noutros lugares. O caso de Chile non ten comparanza no sentido que hay moitos chilenos que participan nos foros dos pobos e son veciños coñecidos pola maioría. ¡Non compares, por favor! En cuanto ó que dices de facer comentarios por quedar ... (ver texto completo)
Todos en silencio. Demasiado silencio, creo, en muitos aspectos, pero hai un que me chama a atención sobre os demais.
Fai un tempo houbo un terremoto en Chile, todo mundo mandou mensaxes de apoio ó pobo chileno, nos que me incluio. Fai catro dias pasou outro tanto en Japón; non vin a mínima referencia neste caso. Nin teño autoridad nin motivo para reprochar nada pero... ¿estámos actuando igual?. ¿Mandamos meensaxes a Chile porque casi todos temos algún familiar, amigo, conocido, etc., para quedar ... (ver texto completo)
valla que si e pra non olvidar que mo digan a min que a miña irman yo meu sobriño viña a Atocha no tren que viña detrás ese día casi me da un infarto porque eu sabía que todos os días esa mesma hora sa baixaba nesa estación, chamaba o movil e estaba apagado e hasta as doce da mañan non supe nada de eles cando estaban salindo do tunel sentiron a estampida. Que tristeza se notaba esos días na ciudade e mior non recordalo deixemolo ahí. Recordar cousas mais agradables, mañan vou a Vilavella veño o Domingo ... (ver texto completo)
Esta vez en Japón. Outro continente, outro pais, outra fala; sin envargo forman parte da mesma humanidade.
Para todas as víctimas, o meu recordo e un abrazo forte para a sua familia
Saudos, foreiros.
Desgraciadamente este é un día para non esquecer, sobre todo para evitar que se repita tal monstruosidad.
Sempre estarán no noso recordo todas as víctimas: unhas porque perderon a vida; outras porque tamén perderon un trozo da sua.
Eu mándolle un abrazo mui grande a todos os seus familiares, esperando que lle sirva de apoio, pero non estaría de mais que despóis e sete anos, alguén lle pedira perdón.
Unha aperta.
Hola a todos, Amador la fiesta de ERMUA, se retrasa al dia 2 de Abril, por falta de sitio.
animaros todos, Manolo en Yamaha son tres horas
un forte abrazo para tod@s
O Varela vai como unha moto

pero bueno, hai que deixalo,

¡cómo se pon por unha foto

onde aparece un cabalo!.

Saudos a todo o foro; mui especialmente as mulleres.
... (ver texto completo)
Felicidades a todas as mulleres.

Nada mais. E nada menos.

Saudos.
xa sei puxen relojero con g perdón
Non me enfado nin moito menos, non me parecía xusto o relogero e un dos que mandou moitas fotos a este foro; e o cabalo pode ser galego porque non e se algunuen levou a semilliña o Brasil ea plantou alí jaja.. un saudo
Estive mirando as fotos e creo que sei as que se refire, concretamente tres.
Quero decirlle que esas persoas que aparecen nas fotos son da Vilavella. a min nin me vai nin me ven, simplemente lle quería dar infomación, pódolle decir, incluso, nomes e apellidos.
Unha aperta.
As fotos que mencionas son de porsonas de Vilavella que estan en Brasil e non creo que as mandaran ca intención de mostrar o Pais si, creo que con elas tratan de decir que asi foron os seun principios nese pais (Manolo do relojero e mais o Santiago irmao do Naxo) non me parece xusto Varela e mais cando ti tamen emigrache. un saudo
Bos días Sr. Varela, espero que teña un bo domingo por diante.
Referente ó tema das fotos, a verdade é que non o entendo.
Un saudo.
Varela, tes toda a razón, ahora que xa todos sabemos de que se trata animámolo a escribir, igual ca o resto de "atiguos"foreiros.
Unha aperta a todos.
Este é o mensaxe ó que se refire o Manu Varela, co que estou totalmente de acordo."Manu (Oviedo)". Non escribías antes porque había liortas, paréceme xusto, pero, ahora que todo marcha ben non recordo haber leido nada teu últimamente, cocretamente desde fai mais de un ano. Pois, ala, eu anímote a escribir e que nos contes cousas da Vilavella.
Entrecomillei o teu nome porque, sendo eu de Vilavella, estou seguro que non hai ninguén que se chame así (non fai falta que me aclares nada). Digo esto porque ... (ver texto completo)
Rectifico: Non hai un ano pero sí muito tempo.