Estacion - via
Gracias candil po las tuas palabras son moi de agradecer como se nota que eres filla de ese gran ome que xa te dexen noutra ocasión que era un-a gran persona e moi querido en todo o concello demostras ter a mesma bondade que él. Un abrazo
A verdade e que non sei que está pasando, parece que todos estamos de capa caída, pero non so e este foro os demais tamen están nas mesma condicions. Sempre que entro na páxina penso en encontrarme con algunha mensexe, pero que de desanxelo cando ves que naide escribe. non somos nin miores nin piores todos somos iguais todos cometemos erros e metemos a pata. tamen estou empezando a aburrirme un pouco. ¿quen de vos vai ir en Semana Ssnta a Vilavella recemos pra que faga bo tempo por iso de que cai ... (ver texto completo)
Tendes razón, Pepita e Einstein: da pena cuando entras nun foro esperando encontrar algún mensaxe novo... e nada. Bueno, pois hoxe vou a escribir un pouquiño no voso foro pra animarvos, igual que tú escribes a veces no do Pereiro ou no de Lubián, Pepita. Contestando a túa pregunta, eu penso ir o pueblo en Semana Santa, incluso estou pensando en coller días no traballo e ir toda a Semana, porque entre ir Ó Pereiro a ver a miña mai, irmáos, cuñada e sobriños; á Lubián a ver a sogra, cuñados, tíos e ... (ver texto completo)
A verdade e que non sei que está pasando, parece que todos estamos de capa caída, pero non so e este foro os demais tamen están nas mesma condicions. Sempre que entro na páxina penso en encontrarme con algunha mensexe, pero que de desanxelo cando ves que naide escribe. non somos nin miores nin piores todos somos iguais todos cometemos erros e metemos a pata. tamen estou empezando a aburrirme un pouco. ¿quen de vos vai ir en Semana Ssnta a Vilavella recemos pra que faga bo tempo por iso de que cai ... (ver texto completo)
Bos días, foreiros, seica quedastes cansos dos carnavais, ¿ou é polo mal tempo?, pois a mal tempo boa cara.

"Vendràn años mas malos

y nos harán mas ciegos,

vendrá años mas ciegos

y nos harán mas malos".

Rafael Sánchez Ferlosio.

Saudos. ... (ver texto completo)
Bos días foreiros, ¿que sabedes dun tren incendiado na estación de Vilavella?.
Non podo seguir, chamada de teléfono.... e a correr.
Saudos.
Vexo ó lonxe unha montaña
que ten un fermoso pinar,
vexoa dende a ventana,
sentadiño no meu lar.
Vexo unhas carballeiras
cara o monte de Santigoso,
xestas, grandes uceiras,
salgueiros, abedules frondosos.
Regatos, barrancos e fontes,
animáis si que non vexo ... (ver texto completo)
Cando encendí o ordenador para mandar un mensaxe tiña pensado empezar cun refrán, pero ó acceder á páxina e ver que xa había dous mensaxes novos tuve que canbiar de de "discurso". Bueno, pois alégrome ó ver que a xente se anima a escribir, coincidindo ca chegada da primavera.
Temos que tratar de animar esto, cada un a sua maneira, pero sempre ca mellor intención....
Pepita. Moitas gracias pola parte que me toca, Tamén a ti te deseo pases un feliz dia, no día do teu Santo e a todas as Josefas e Joses, cómo non, os padres de familia por ser o día del Padre, igualmente Felicidades.
Un cordial saludo.
xa estamos en 19 de Marzo polo tanto felicidades a todos os Joses e tamen os papas. Pepe Varela que pases un feliz día to desexa de todo corazón esta cachorriña que sabes que te ten moito aprecio, un abrazo e que te sigas recuperando
Ese tamen o recordo eu, nunca vi pasar tanto medo a meu pai foi o ano que tubo o accidente lle caeu un carballo encima que lle rompeu 7 costelas yo fémur por 3 sitios e estaba escayolado dende os sobacos hasta o pé, non se podía mover cando sentia como as vigas da casa crujian se desesperaba por non poder protexernos foi a primeira ves que sentiu tanto medo eu era moi pequena e solo sentía ruidos raros menos mal que solo quedou nun nun susto. un sudo
Un temblor na Vilavella.
Certamente, a Terra non parou de moverse dende o Bin-Bang, e deso xa fai unhos cuantos meses... (Solo, 14 millos de anos).
Non foi muita a intensidade, cero que de 3ºna escala de Ritcher no epicentro en Riós. Eu recordo un en Vilavlla, de 6,5º, no ano 1969. Houbo muitas anécdotas esa noite, unha delas protagonizada polo Santiago (apegado) que cuando sentiu o ruido saiu armado e dirixiuse a casa do Carteiro, que estaba en construcción, pensando que era xente que ia a roubar. Odia seguinte todo eran ... (ver texto completo)
Claro que me entendes, Varela, tamén se pode leer entre lineas.
Referente a teu irmao, non te pregunto a ti pero estou informado do seu estado de salud; espero que complete a sua recuperación o antes posible. Espero darlle un forte abrazo cando o vexa na Vilvella, de momento mándollo desde aquí.
Unha aperta.
Tes que perdoar, Einstein, pero atopo esta mensaxe túa un tanto fora de contexto. Non vexo que o fin de este foro sexa expresar os sentimentos persoais frente a cada acontecimento mundial, o cual non quere decir que esos sentimentos non existan e que non expresen noutros lugares. O caso de Chile non ten comparanza no sentido que hay moitos chilenos que participan nos foros dos pobos e son veciños coñecidos pola maioría. ¡Non compares, por favor! En cuanto ó que dices de facer comentarios por quedar ... (ver texto completo)
Calma, Gel: Menos mal que sempre pensei (e, así o creo) que neste foro se pode falar de cualquer tema; incluso recordar as desgracias que tanto sufrimento lle acarrean a algunhas persoas. Pero, nada, se a ofensa foi tan grande ahora mesmo te pido perdón; non teño ningún problema por eso. ¿Ccontenta?. Quero recordarte que teño amigos en Chile, por tanto non teño absolutamente nada en contra de ese pais, todo ó contrario, solidarízome con él sobre todo polo que tuveron que sufrir a partir da barbarie ... (ver texto completo)
Un temblor na Vilavella.
Manolo, perdon por no contestar tu mensaje, siento mucho que no pudas venir.
¿como esta Pepe? dale un fuerte abrazo a el y toda la familia.
Como te daras cuenta yo no entro mucho en el foro. por q. no quiero entrar en polemicas con nadie y menos contestar a las parvadas que dice el Sr. Einstein, las desgracias nos duelen a todos, pero los lazos que nos unen con nuestro querdo
Chile donde tenemos Familia y grandes amigos nunca pueden ser como lo de Japon
un abrazo para todos los foreros