tarde de comida y tertulia
Manoliño, vente a os magostos, si no vienes te tendremos en cuenta cada dia que no estes medio kilo de castañas que me papo en tu nombre.
Vente a España Manoliño.
Cachondo se que vendras
Siñore Vicuña, voce gosta da brincadeira.
Que envidia me dais pero tenia pensado ir pero se torcieron la cosas, los que estan ya por esas tierras queridas son mis hermanos, Elvira y Alfredo
que paseis bien un abrazo
A Vilavella, perdon este mensaje es para reponder al de Pepita
Que envidia me dais pero tenia pensado ir pero se torcieron la cosas, los que estan ya por esas tierras queridas son mis hermanos, Elvira y Alfredo
que paseis bien un abrazo
Manolo, no te culpes por ello, yo también (como la mayoría) siempre le llamé "Laguallal" hasta que lo vi escrito. Son palabras que se ditorsionan por la comodidad de pronunciación, las escuchas así de pequeño y crees que lo estás diciendo correctamente hasta que tropiezas con la realidad.
Saludos.
Livarate o demo, isto bouno a decer, por non istár o xefe diante. O outro día me dice o Zé cabeza de corzo, non veis que istás a copiar isas poesías da Rosalía, que amin me caia como uha patada donde nahu quero mencionar,-o que respondo eu intahu pra que más deste,-quero que perdas os amigos que teñes na zoha da Vilavella,-más que saca voçe con iso,-encherme de reir a conta tua, pois ises omes que tú te derixes sahun fachas como eu, a Rosalía era uhma muller munto de izquerdas xa veis com le pode ... (ver texto completo)
Sinor Garcia Pidal, dice o sinor que sô segabamos os portugueses, iso non e verdade, os que ian con nos, casí sempre eran homes, com quer significar a palabra que acabo de mencionar, claro eu sey non era o seu caso, por duas razois fundamentaís uhama o sinor nunca se cosiderou, istá na certa, a segunda faza memoria, a voçe sempre le gostaba más atar, eu istou a lembrarme como que fixe onte. Dice o sinor que nahu torna a escreber, nahu fai falta nihuna, menos pra insultar, ademais cheira que a pesta os da tajuela, recorde que eu nunca na vida quizás me acordara do sinor, se o fixen foi por osinor levantarme a moral cos meritos que me recoñeceo. Ahora que somos como da familía permitame que le didique uha poesía.

Sinor Garcia Pidal,
si e dos da tajuela,
me da igual,
sinor Garcia Pidal,
si antes de gorrión,
foi pardal
medá exactamente igual,
viva Garcia Pidal
y que sea muntos anos,
gorrión ou pardal.

Ispero que te goste ô OCITÉME ... (ver texto completo)
Varela, a lá nos miraremos e tomaremos o que faga falta sin duda. Estou desexando que chegue o vindeiro viernes. un arazo pra todos
Xoseba oxe qreo que tiñas que salir tú, a igual que o fixo o amigo Ballesteros,
que por certo istou munto de acordo co que di él, sobre o tema da teta, perdón quería decer da E. T. A., o meu xefe ispera que salgas tú a dar un recital, depaso tapalle aboca a miña ex, nahu te digo outra coisa, que parece que istá enrabíada,
non sey se a contaminaría o lobo o outro día. Unha aperta
Señor Zé primero por edución, segundo por alusión a mi persona, le contesto, comenta que dice su jefe que dbería dar la cara. Pues le digo que como vasco, no quiero negar mis raíces. Con relación a estos criminales, parece que tengamos que dar las grcias, por que dejen de matar, como bue ciudadano español, es triste y lamentable, que tengamos que celebrar este día com dice el amigo Ballesteros, sabe por lo que le digo ésto, si governara quien yo sé no haría falta estas cosas. Muy sencillo el que ... (ver texto completo)
Pepita ya que sales, te saludo a ti y a toda tu familia, espero que esteis bien, te cuento nosotros iremos para los santos, si nos vemos hay que tomar un vinito o lo que caiga. Besos
Un saludo foreros
Manolito, me alegro que salgas por el foro tu presencia siempre es grata y me imagino que estaras pletorico despues de tal noticia. Lo que hace falta es que cumplan, entonces la libertad sera fantastica. Desde este foro con humildad y respeto me uno al dolor de las familias de las victimas y todo mi colaboración.

Si queremos gozar la paz, debemos velar bien las armas, si deponemos las armas no tendremos paz jamas.

Espero que este gobierno, cumpla su acometido y haga justicia.
Ya sabemos que ... (ver texto completo)
Moi ben Manolo, eu penso facer o mesmonon lle penso dedicar nin unha frase mais a este paspayan. Por certo eu tamen decía Laguallal.
<<Tanto e tanto nos odiamos,
tanto e tan mal nos quixemos,
que por non verme morriche,
e desque morriche alento.
Mais a ora tócame a min
tamén marchar, e di o crego
que che perdone, pois logo
a xuntarnos volveremos.
¡O crego volvese tolo!
¡xuntarnos...! Nunca máis, penso;
que si tí estás onda Dios,
eu penso de ir xunto ó demo >> ... (ver texto completo)
Munto obrigado sinor, en primeiro lugar por o trato que me face, de ilustrísimo, eu o sinor nahu o tiña localizado, más ahora vexo por o seu ecrito, que pasoelle como que suscribe, fixo a carreira nas segas do centeo, nahu se infade conmigo que le fico munto agradecido, aunque sô sea por a propagande que me face gratuitamente. Unha aperta.
Esperemos que jamas vuelvan este tipo de personajes y que el pueblo decida, en el caso de Gadafy el pueblo termino con el.

El caso nuestro espero que no volvamos a equivocarnos una vez mas.
Bueno amigos si Dios quiere, iremos para los Santos ha pasar unos dias al pueblo mas bonito das frieiras.
Viva la libertad