Recuerdas cuando eras niño
Pepiño, durme más nahún penses no que xa pasau, pois iso nahún ten soluzahún, axo que os dois somos cabezas de corzo. Ahora en serio tú aquí non teis nada que facer, eu sey que a quein me quer ê a min.
Unha aperta.
Pitiña cuenta ese amor fugaz con Piño y Oengazo, que se lo tienen muy callado y en la fiesta de Santigoso que paso en aquel palleiro.
Varela, non penses mal, na quel palleiro, so había palla
Saudos
Oengazo. Non dirás que non falo en metáfora. Fuaaaaaaaaaaaaaa.
PIÑO: Eres un fenómeno, ti falas en metáfora ou meta-fora, ou ánfora da dinastia Ming, ti todo o fas ben.
¿Decheslle reocordos a miña parte o Sr. Zorrilla? Eu tamen teño estado en Valladolide, e o caron da plaza mayor, por aqueles recunchos, hay unos bares moi bos. A última vez que estiven ahí, foi o 25 ou 26 de xaneiro, lembro que veu a raiña Sofía a presidir un corcerto, oubo un tempo moi malo, e caia a neve, coasi igual que na Vilavella.
Saudos
Pitiña cuenta ese amor fugaz con Piño y Oengazo, que se lo tienen muy callado y en la fiesta de Santigoso que paso en aquel palleiro.
Oengazo. Non dirás que non falo en metáfora. Fuaaaaaaaaaaaaaa.
Pitiña, nunca pense que sacaria esto en publico despues de tantos años, yo creo que ahora 252525 se morira de dolor al sentir tal desprecio en su pecho. Y que me dice de su amor a "ostias" con el Pepiño, el esta flipado por sus huesos.
Nunca pense que contaria lo de los pedos. Aquel dia habia comido dos botes de fabada Asturiana y dos cebollas enteras. Para beber me tome un litro de cazalla y claro los pedos eran monstruosos. Me recuerdo cuando llegue a casa tenia el pantalón de pana totalmente ... (ver texto completo)
Estou que alucino co que estou leendo. ¡Esta muller é unha devora homes! pero ¿cuantos homes necesita? con razón as pitas tein mala fama, xa dicen, eres máis p... que as pitas.
Temos que estar todos a espreita, pois ésta Srª eu penso que a súa intención é a de pasarnos a todos por a "pedra".
Pita, Pitña, Pitaza, do meu corazahún como podes contar as nosas entimidades da formas que ô fas que nos podin meter na cadea. Me tengo que enterar en íste foro que tú ou un tal Marela intentastes porme os cornos, nunca podía eu pensar ísto de tí. Nahún quero verte enfadada, pois eu sahún capaz de cruzar os Óceanos a nado por ir dar contigo.
Pitiña te conozco muy bien, creo que no debías decir íso de la sinora Pura.
Unha aperta.
Pitiña, nunca pense que sacaria esto en publico despues de tantos años, yo creo que ahora 252525 se morira de dolor al sentir tal desprecio en su pecho. Y que me dice de su amor a "ostias" con el Pepiño, el esta flipado por sus huesos.
Nunca pense que contaria lo de los pedos. Aquel dia habia comido dos botes de fabada Asturiana y dos cebollas enteras. Para beber me tome un litro de cazalla y claro los pedos eran monstruosos. Me recuerdo cuando llegue a casa tenia el pantalón de pana totalmente ... (ver texto completo)
Douche a ben vida.
¿Sabes que e o peixe, que sempre vay de cola?
O del-fin
Saudos
¿Sabes cal e o can mas barato?
O can-dado
Saudos
OENGAZO:

AhI VAI O MEU... ¿CUAL ES O CAN QUE SE DESPIDE?... O CHAU - CHAU

SALUDOS
ELVEZ BASTES
Douche a ben vida.
¿Sabes que e o peixe, que sempre vay de cola?
O del-fin
Saudos
Estaba a discutir dous, que quen era o que tiña o mellor can, un estaba decir, que era o seu e o outro que non, que o mellor era o seu. Os cans estaban agachados en unas xaulas a oscuridade e o primeiro abre a sua xaula e sae un can grande e forte, enton o outro abre a sua xaula e sae outro, que de una dentada, segou o outro can po la mitade, e enton dicelle o do can morto: ¿Pero que clase de can tes tu? E repondelle, ¡O meu e un can codrilo!
Saudos
OENGAZO:

AhI VAI O MEU... ¿CUAL ES O CAN QUE SE DESPIDE?... O CHAU - CHAU

SALUDOS
ELVEZ BASTES
A parte de Carlos Pellicer, yo también tengo buenos deseos para vosotros; que tengáis un buen día, una buena semana, y si tenéis puente, viaducto, multi-viaducto ó lo que sea, que lo paséis bien. ¡OJO!, en la carretera.
Salud y trabajo.
Eu estou a xurdir, que non sei pra quen foi o viaducto, xa traballamos casi tudos, inda no sei quen e o que pode sair, xa que traballo hoxe luns, mercores volvo traballar e o venres volvo a traballar, por iso non vexo o ponte e moito menos o viaducto
Saudos
A parte de Carlos Pellicer, yo también tengo buenos deseos para vosotros; que tengáis un buen día, una buena semana, y si tenéis puente, viaducto, multi-viaducto ó lo que sea, que lo paséis bien. ¡OJO!, en la carretera.
Salud y trabajo.
Zumo si, pero tamen levabas o bocata e a cervexa que non faltara.
Deciamos: ¡Animo rapaces, hay que ir a por eles! Tiñas juventude o outros ánimos, agora xa vou canso. kjakjakja
Saudos
Estaba a discutir dous, que quen era o que tiña o mellor can, un estaba decir, que era o seu e o outro que non, que o mellor era o seu. Os cans estaban agachados en unas xaulas a oscuridade e o primeiro abre a sua xaula e sae un can grande e forte, enton o outro abre a sua xaula e sae outro, que de una dentada, segou o outro can po la mitade, e enton dicelle o do can morto: ¿Pero que clase de can tes tu? E repondelle, ¡O meu e un can codrilo!
Saudos