vista de la canda
Eu non podo opinar de futbol, xa que nunca fun a ver un partido, tan sólo cando xogabamos contra os da Mezquita.
Que gañe o mellor, ou, o que mais sorte teña
Saudos
Para opinar de fútbol no hace falta ir a los campos, solo tiene que gustarte y ser lo mas ecuánime posible.
Contra A Mezquita jugamos muchas veces, pero el rival a batir era Manzalvos.
Recuerdo una jugada del primer partido que jugué contra ellos, por los setenta; también era el primero que jugaba con los "grandes", ya que había gente muy buena. De esa jugada nació el gol que marqué, a punto de terminar el partido y que suponía el 2-1 que nos daba la victoria y, con ella, el trofeo de las fiestas ... (ver texto completo)
Tes que pasala o galego

Mira, mira Maruxiña mira,
mira como veño, mira
que borracheira traigo
que xa non me teño
Saudos
Home, pódese intentar, quizáis nun momento que "non" haxa tempo, poreime a escribila en en galego, xa verei.
Saudos.
El mundo del fútbol está de luto por la muerte de un genio. Lo recuerdo perfectamente en el Mundial de España, acompañado de otros grandes como Zico, Falcao, Cerezo, etc. Aquel grandullón barbudo, barriendo el campo de un lado a otro dando pases magistrales a las bandas, metienso balones casi imposibles entre los centrales; y de cuando en cuando, soltando aquellos latigazos a puerta, haciendo que el balón saliera de aquel diminuto pie (un 37) como un obús.
Además de ser un fenómeno del fútbol, médico ... (ver texto completo)
Eu non podo opinar de futbol, xa que nunca fun a ver un partido, tan sólo cando xogabamos contra os da Mezquita.
Que gañe o mellor, ou, o que mais sorte teña
Saudos
Foi a capital un fulano, que segun din era de por eiquí, puxose na parada do autobus e cando parou e se abrio a porta de entrada, dille o revisor ¿Canto vale o autobus? O revisor respondelle: ¡Un euro con cincuenta! E vay o home, saca un euro con cincuenta do seu peto, e dille o revisor: ¡Que se vaixen todos, que o levo po meu pobo!
Saudos
Chegou a Madride un fulano, que estaban a decir que era do Navallo e baixouse do tren na estación do Norte, saliu a porta da estación pra coller o taxi, e dixolle o taxista ¿Cuanto me cobra por levarme a Porta do Sol? O taxista, dille: ¡20 euros! e volvelle preguntar o fulano o taxista: ¿E por lervar as maletas? E o taxista respondelle: ¡Por las maletas, nada! Enton por levarme as maletas non me cobra nada, sí, sí, por las maletas no le cobro nada, e o fulano dille: Poies enton leveme as maletas, ... (ver texto completo)
Tes que pasala o galego

Mira, mira Maruxiña mira,
mira como veño, mira
que borracheira traigo
que xa non me teño
Saudos
Suena el teléfono en la casa de Manolo.
- Oye Manolo, te llamo por la cortadora de césped.
- Caramba Pepe, qué bien se escucha.
Hasta mañana
Foi a capital un fulano, que segun din era de por eiquí, puxose na parada do autobus e cando parou e se abrio a porta de entrada, dille o revisor ¿Canto vale o autobus? O revisor respondelle: ¡Un euro con cincuenta! E vay o home, saca un euro con cincuenta do seu peto, e dille o revisor: ¡Que se vaixen todos, que o levo po meu pobo!
Saudos
¡QUE LISTOS SOMOS OS GALEGOS!
Iba un home paseando e por alí cerca andaba un can, que cruzou a estrada e en ise intre apereceu un coche, con moita presa non poudo frear, e matou o can, parou o coche e enton o home que andaba a pasear escomenzou a berrar: ¡Pobre can, pobre can! ¡E matou o can! E isto dixollo moitas veces, enton acercouselle o dono do coche, e dixolle: Perdone señor, me fue imposible esquivar el perro, yo no le quería hacerle daño, perdóneme, e sacou da su carteira, unos cantos billetes, ... (ver texto completo)
No se si seremos muy listos, pero le pusimos las pilas a los "Argentinos" y ya perdi la cuenta de las Copa Davis que llevamos ganadas.

Llegamos yo y mi nieto del campo, hoy he disfrutado lo que nadie se puede imaginar. Nos fuimos temprano con comida y todo el dia hemos dedicado el tiempo a sembrar 50 árboles en sitio de la sierra donde se han perdido, por la erosión
y la mala leche de algunos. Yo quizas no los vea, pero proximas generaciones veran una maravilla de árbol. Es un acebo de la familia ... (ver texto completo)
¡QUE LISTOS SOMOS OS GALEGOS!
Iba un home paseando e por alí cerca andaba un can, que cruzou a estrada e en ise intre apereceu un coche, con moita presa non poudo frear, e matou o can, parou o coche e enton o home que andaba a pasear escomenzou a berrar: ¡Pobre can, pobre can! ¡E matou o can! E isto dixollo moitas veces, enton acercouselle o dono do coche, e dixolle: Perdone señor, me fue imposible esquivar el perro, yo no le quería hacerle daño, perdóneme, e sacou da su carteira, unos cantos billetes, ... (ver texto completo)
El mundo del fútbol está de luto por la muerte de un genio. Lo recuerdo perfectamente en el Mundial de España, acompañado de otros grandes como Zico, Falcao, Cerezo, etc. Aquel grandullón barbudo, barriendo el campo de un lado a otro dando pases magistrales a las bandas, metienso balones casi imposibles entre los centrales; y de cuando en cuando, soltando aquellos latigazos a puerta, haciendo que el balón saliera de aquel diminuto pie (un 37) como un obús.
Además de ser un fenómeno del fútbol, médico ... (ver texto completo)
Un matrimonio de nuevos ricos pasa una temporada en un suntuoso hotel de una celebre playa.
Cierta noche, durante la tertulia diaria de los veraneantes, uno de estos menciona a Mozart.
- ¡Que coincidencia...! exclama la señora del nuevo rico -. Precisamente esta mañana le he visto en el autobús numero 8, con su señora. Debían de ir a la playa...
Un silencio tremendo reina en salón.. Y cuando el matrimonio se retira a sus habitaciones, dice el marido a su esposa:
- Te tengo advertido que cuando ... (ver texto completo)
Hasta mañana
Chama o mallestro a nai dun cativo, que non quería estudar nada, sólo xogaba e chegar a escola, o mallestro saludouna e despoixa, dixolle: Su hijo Paquito no estudia nada y es el último de la classe, ¡No sabe nada!. Verá le voy hacer unas pereguntas y no las sabrá.
¡Paquito!: ¿Quién escribió el Quijote? ¡No sé, yo no fui! E a nai dille o mallestro,: Pepito nunca minte, si el di, que él nos o escribiu, e que el non foi
Saudos
¡Bárbaro,! Eres un fenómeno pros chistes, non sei si non che captará o Garroso pro seu programa de Luar.
Sigue así, que ese bon humor perdure, aunque a veces, teñamos algunha de esas trabas que se nos plantean na vida, temos que afrontalas con valentía é non deixarnos amainar.
Saudos.
Teño que mercar unas cousas e como hoxe abren as tendas, vou alá.
Si o pensamos bem, esto e una vergoña, que abran os domingos e dias de festa, os traballadores estamos, cada vez pior, xa non temos descanso.
Saudos
Hasta mañana
Agora que estás a falar do telefano, lembreime de un que foi a capital, fai anos, cando o pra chamar, tiñas que descolgar e espera a que desde a centraliña, che dixeran o numaro que querias e ela cho poñia; Pois como digo chegou a capital a casa dun amigo que lle estivo a insinar todo e cando viu aque aparello, negro e que lle salía una corda, preguntoulle ¿E iso que e? E un telefano ¿E pra que serve? serve pra pedir calquer cousa, sólo tes que poñer eso na orella? ¿E podo pedir unos zapatos? Pois ... (ver texto completo)
-En Diciembre, el pastor y el labriego descuidan las ovejas y atizan el fuego.-

-Hasta el día de Navidad no es invierno de verdad.-

-Por Santa Lucía (día 13), menguan las noches y crecen los días.-

<<<<Cuando repita alguno me lo decís>>>
Querida Pita, me gostaría que me aclares, nahún sey se le dices ô Pepe que le téis que presentar a tua prima Catalina, ou que te xeira a naftalina, si ê ô último penso si tú istás a pensar que tein polilla. Ahora en serio eu querote a tí nahún teñes que ter celos do Papiño que munto bon neniño. Dices que sube ô pan él sociño, pode ser más eu axo que será unha barra das piquenas.
Un beixo.