Cuatro da Vilavella
Unha vez viuse unha lebre mui apurada cos cais, mais despois de fuxir canto lle daban as patas, puido escapar de eles e sentouse entre unhas xestas e púxose a lamber as patas decindo:
- ¡Ai zanquiñas, zancais; se non fora por vos comianme os cais!
O rabo sentiu envexa das patas, e falou así:
- ¿I eu? ¿I eu?
E respondeulle a lebre:
- ¡Lévete Xudas; inda me estorbas mais que me axudas!
Saude.
Andaba unha loba cos seus marranchiños, pastando nun prado ao lado de un muiño, cando apareceu por alí o lobo, que lle dixo:
-Eu quérote comer os marranchiños.
A cocha, que era muy lista, púxose a pensar como iba facer pra librar os seus marranchiños de que llos comera o lobo, e díxolle:
-Bueno, xa que te empeñas terei que cgos deixar comer. Agora que mira: Están sin bautizar i a min dame muta pena que morran así. O millor que fas é subirte ao rodecio do muiño, i eu vou polo lado de enriba e bótochos ... (ver texto completo)
Queridos primos: Me estáis dando pena con vuestro comportamiento, no sois así ¿Qué os pasa? Entre la gallina y el portugués están consiguiendo que perdáis las formas y los principios de dignidad humano que teniáis.
No os dáis cuenta que lo que quieren es reirse de vosotros. Yo ahora no os quiero reconocer como primos. Nunca pensé que una clueca os podía pervertir de esta manera.
Luego presumís de gente honorable, que en este momento brilla por su ausencia.
Por favor os ruego cambiéis de comportamiento.
... (ver texto completo)
Primo Frierés: Eu coasi nunca estoy de acordo con ninguen, nin ca miña dona, pero hoxe, si vouche dar a zarón, as pitas chocas, que veña a raposa, e as pase po la pedra
Saudos
Queridos primos: Me estáis dando pena con vuestro comportamiento, no sois así ¿Qué os pasa? Entre la gallina y el portugués están consiguiendo que perdáis las formas y los principios de dignidad humano que teniáis.
No os dáis cuenta que lo que quieren es reirse de vosotros. Yo ahora no os quiero reconocer como primos. Nunca pensé que una clueca os podía pervertir de esta manera.
Luego presumís de gente honorable, que en este momento brilla por su ausencia.
Por favor os ruego cambiéis de comportamiento.
Un abrazo. ... (ver texto completo)
El 25252525 era tan flaco que se ponia de canto y no se veia. Un dia fue a ver los resultados al medico, y el doctor le dice mire 25 su radiografia no sale, pero si me la hicierón, si tiene usted razón se la hicimos, pero esta tan flaco que no sale. Ahora no todo es malo, en esta época de crisis, 2525 tiene trabajo. Lo contrato una empresa para limpiar mangueras por dentro..............
Sinor Varela, voçe que presume de ser un home sensato. Cuando se contarín as coisas se contan como sahún y se non nahún se contan. Pois ô sinor me contratou pra facer isas horas extras, que consestia en limpiar isas mangueiras por dentro, pra logo guardalas no seu trasteiro... Y con relazahún a radiografía usted se hizo una más, pero bein feita.
Unha aperta sinor Varela y nahún perda ô sentido do humor.
Apreciado Papiño, eu cando tiña os 14 anos pesaba pouco,ô mellor era por culpa da manxadeira, pero te xuro que xa fodía, sigún élas béin, coisa que tú por a informazahún que me aportarín sinón fose a hirmán da isquerda tiñalo mal até oxe.
Un forte abrazo y un beixo amigo neniño.
-Ceio encapotado, chao mollado.-

-Cando chove e neva, fai escarapela no alto da casa da tía Madanela.-

-No tempo do nabo, non te fíes do estrelado.-

Hasta mañá.
(1)
-Unha señora deitada nun prado,
vestida de pano labrado,
nin era pano nin era seda,
e o que a vei pasmado se queda.-
(2)
- ¿Quen son eses aguzados,
que andan tan aparexados?-
(3)
-Unha señora muy aseñorada,
con cen remendos e ningunha puntada.-

-Mañá as respostas.
Saudos. ... (ver texto completo)
-Ano mal ano, cuatro no escano,
e se son de Castromil, tres e o barril.-

-Canta o moucho da María,
auga pro outro día.-
Saudos,
Eu tamen digo o mesmo, mañan hay chollo e teño que madrugar ¡Hasta mañan!
Saudiña
El 25252525 era tan flaco que se ponia de canto y no se veia. Un dia fue a ver los resultados al medico, y el doctor le dice mire 25 su radiografia no sale, pero si me la hicierón, si tiene usted razón se la hicimos, pero esta tan flaco que no sale. Ahora no todo es malo, en esta época de crisis, 2525 tiene trabajo. Lo contrato una empresa para limpiar mangueras por dentro..............
A GALIÑA ASUSTADA

Unha vez era unha galiña que andaba a peteira-lo chan debaixo dun castiñeiro, e nisto que lle caeu un ourizo na cabeza. Toda asustada empezou a correr dun lado para o outro e topou co galo:
-Marche de aí don Galo, que cae o mundo a pedazos!
-E logo quen llo dixo, dona Galiña?
-Caeume a min na curupela -respondeu a pita, e marchou.
De alí a un pouco chegou onda a lebre, e díxolle:
-Marche de aí dona Lebre, que cae o mundo a pedazos!
-Caeume a min na curupela.
Marchou de novo e foi dar coa raposa:
-Marche de aí dona Raposa, que cae o mundo a pedazos!
-Caeume a min na curupela.
-Pois se cae o mundo a pedazos, eu quero ir ben fartiña.
E a raposa papou á faladora galiña. ... (ver texto completo)
-Cuando en Diciembre veas nevar, ensancha el granero y el pajar.-

-Cuando Diciembre se va tiritando, año bueno viene anunciado.-

-En Diciembre, heladas y migas almorzadas.-

-En Diciembre, siete galgos a una liebre, y ella váse por donde quiere.-

Salud y trabajo.
Nun aldea en México, aparece nunha igrexa civís para confesar. El di o padre, olle que eu son pai moi triste, eu estou durmindo co Lahij avogado. Para que o sacerdote di este fillo parece vinte penitencia é o noso pais eo seu arrepentimento. Pero o pai non remata ben, eu estou durmindo coa esposa do boticário. As respostas son corenta padre de penitencia e arrepentimento noso pai. Ningún pai non remata aquí. O sacerdote chega un momento en que ten a confesión pura novo ou se vangloriar.
Sinor Varela, quero intender que dice usted en su sueño de amor, que tenía un tio que se llamaba Pancho y que en el año 69, le coxia os hovos, para evitar tirar tantos peidos. Digo eu que tendrá que ver os hovos dua galiña, cos dun carneiro, tambien dice que el más enamorado es usted. Que a nuestra idade nahún a que namorar. Logo fala ahí do pito nahún istará a pensar no de negro Madride, Catalonia.
Unha aperta.