bodas de oro
Cada un, e cada un, pero un sosiño non fai nada, e moito mellor cada dous, e si lle rechian os dentes, que os arrinque.
Saudos
VARELA: Muy bueno ¡Feliz Navidad! Con turrones Tarda
Da igual ser: Alto, bajo, feo, guapo y todo lo que tu quieras
Como diria o Sr. Hazaña q. e. p. d. ¡O caso e non mancarse!
Saudos
Volvo estar de acordo con alguén, eiquí a pitiña, ten razón esas onomatopeyas, que di Varela de.. pum, pum, pum, estase a pasar algun pobo, afean e cheiran no foro, hay que ser un tanto recatado.
Saudos
Querida Pitiña, oxe ê un día triste para mi, me siento traicionado en el más profundo do meu corazahón, despues de leer la triste noticia, digo triste de la forma que me entere, dice aquí un periodico de la capitale, ya en el ano 69, se leian los periodicos en el culo de los paisanos, dime para que se extrañan, que el outro dia no tren un sinor tocaba la trompeta que salia no meio do periódico do compañeiro de compartimento, que claro istá sinahún leia ô xornale por lo menos lo disimulaba. Ahora ... (ver texto completo)
Cuentenos que paso esa tarde con el criado. Si es tan amable.
Quien dice que sus intervenciones perturban. Lo que hacen es poner en marcha los pensamientos mas ocultos de estos foreros faltos de amores secretos.
Nada es verdad ni nada es mentira. ¿verdad? Lo cojonudo es como lo cuenta, la polémica es su vida, continue a si este foro es muy aburrido sin usted. Usted da calor y color a lo que escribe y sabe bromear con bastante picante. Aqui algunos se ponen muy serios y moralistas.

Si se marcha Pepe la estrañara y yo personalmente. Quedese que es Navidad.
Feliz ... (ver texto completo)
Piño, ojo que te pasan por la piedra, la del molino claro.
Saludos
Me parece que comienza la moda de presumir. La comenzo el Sr. Ballesteros con su inmenso camión, pero esto va en disminución a si la proxima pongo mi 207 Peugeot. Dentro de poco se comienza una nueva etapa del foro. Compra venta de vehiculos "A VILAVELLA" COMPRA Y VENTA de camiones, coches, motos, etc se financia gratis solo con su nomina o dni.
Feliz Navidad
Mui ben feito Engazo.
A miña intención era a de felicitaros con esta foto, é non foi posible o poder copiar, ou enviar, non ma admitían no foro, sólo foi posible no de Lubián. Penso que sería o repetir a misma foto, por o mismo autor.
Piño: Poda ser que sexa como tu dices, pero o mais importante e que ti fuches o autor, e constructor da mesma.
Boas festas
Saudiña
Este nacemento e de Piño, o merito non e meu.
Desexovos a todos una boas festas de nadal.
Saudiña
Mui ben feito Engazo.
A miña intención era a de felicitaros con esta foto, é non foi posible o poder copiar, ou enviar, non ma admitían no foro, sólo foi posible no de Lubián. Penso que sería o repetir a misma foto, por o mismo autor.
Primo Varela: Eu coido que te estar a pasar varios pobos.
E falando de tudo un pouco, lembro aquil coche 4x4 que tiñas fai anos e sempre che reventaba un tubo do gasoleo ou algo po lo estilo ¿Que tubo era?.
Saudos
Querido primo Oengazo: En la vida no hay mal que por bien no venga, ni cien años dure. Aquel 4x4 Land Rover ya con diez mil kilometros me volvio loco. Perdia todo por debajo del motor. Lo puse en aquellos años en venta y solo le perdi cien mil pesetas. En ese año y en ese momento me dierón 2.5oo. 000. de pesetas los pisos su precio era de unos 3.500.000. le puse un kilito mas y piso pal Manuel. Cada vez que veo Land Rover me da alergia, pero encambio si lo miras del lado bueno, fue un gran acierto comprarlo. Es mas hasta le guardo cierto cariño por el detalle. De aquellas la garantia era de 6 meses y aun estando en ella no me hicierón ni p... caso.
Por eso no hay mal que por bien no.........................
Saludos y feliz navidad ... (ver texto completo)
Este nacemento e de Piño, o merito non e meu.
Desexovos a todos una boas festas de nadal.
Saudiña
Munto obrigado sinor Oengazo, más xa sabemos que ô sinor, facendo honor ô nome,ê ô seu traballo, que manda carallo, que me perdoe ô meu xefe se ô ver.
Tambein eu desexo un bon Natal a tuda malta Y próspero ano novo.
Unha aperta.
Istamos no mes de Natal,
pra humor ô do Varela,
que depois de tanto...
ô que pode, cheire mal,
pero nahún impota para,
iso istamos no mes de Natal.

Istamos no mes de natal,
por iso ô Zé todo le da igual,
que ò confundan co Barxés, ... (ver texto completo)
2525 O que máis me gusta en ti é orixinal e non unha gran maioría que o único que fan é nada, pero os profesores din: Non por favor copie os nenos que van ser atrofiado. Bo Nadal
Amigo que non me importa, eu non ir con rabia, pero me gustaría saber quen me puxo e as miñas respostas son moi sarcástico. En calquera caso vostede é un cara divertido e todo Lubian. S acontece que sempre xogar con Guasto sabe por que non deixar unha broma, sempre sen falta de respecto. Se responder un pouco irritado porque xa sabía o que é polo menos un compañeiro. Sempre pasa é que o meu nome para adiante porque eu non teño nada que ocultar.
Un saúdo.
Istamos no mes de Natal,
pra humor ô do Varela,
que depois de tanto...
ô que pode, cheire mal,
pero nahún impota para,
iso istamos no mes de Natal.

Istamos no mes de natal,
por iso ô Zé todo le da igual,
que ò confundan co Barxés,
más problema teñen os tres,
incluido ô Frieirés.