Compramos energía a futuro

bodas de oro
Moitas veces a algunhas personas, se dálles a oportunidade de colaborar e contribuír a manter conversacións fluídas e onde todos podemos aprender, pero hai algun personaxe que co seu mal gusto e falto de cultura, sencillez e democracia fai que os demas esten un tanto incomodos. Pero daremos resposta contundente a este estupido que o unico que fai é perder o tempo. Escóndese detras dun seudonimo e garda en se o seu cobardia e falta de etica.

Creo que o mellor é pasar do, e non seguir os seus pasos de mal gusto.
O seu xeito de escribir denota unha falta de crieterio e educación.
Se metio co SR. Blas, agora métese co Sr 2525 despues fíxoo co Sr. Varela, dentro de pouco se metera con todo o mundo.

Díxolle á tola do tango, una serie de groserias intolerables, es un verdadeiro necio.
Saúdos para todos menos para este Sr se se lle pode chamar Sr ... (ver texto completo)
Che que linda respuesta le dio al rompe pelotas. Usted si que vale. Este pelotudo siempre armando quilombos. Hay que sacarle la c........
Un saludo
Encatada Sr Blas soy la loca del foro. Lo unico que le ruego es que no de bola al cabro culiao de Ocarballo es un grosero y un sinverguenza. Anda comentando que tengo sucios los calzones. Entonces es que paso entre mis piernas no le parece. Es un culiao de mierda. Nadie le da bola.

Sr. Blas encantada, y disfrute de este foro. Usted lo hace mas simple y mas cultural.
De esta loca reciba un beso.
Tiña xa andares de moza, dous peitiños de muller e unha faciana dóce e fermosa. Unicamente lle sobraba o que lle sobraba. Por iso (ou quizáis porque lle sobraba o que lle sobraba) atraía ós mozos e ós homes. Esa era a razón pola que publicamente ningún dos seus a trataba polo seu nome. Chamábanlle "Tí"... ¡eh... tí! Non podían chamarlle Xurxo sen que se escoitasen mofas e se producisen liortas. O seu pai, vixilante de toda a súa roupa, non aturaba nela cores incorrectas nin cabelos longos, e nin ... (ver texto completo)
Xa ô teño, tú eres intilixente, me gostaría saber dónde te xega tanta informazahún do interior, a veces tarda en afeitarse, más íste nahún será motivo pra facer as coisas male, nahún te olvides que según un grande amigo meu ê nuestro xermano, debemos torelalo y respetalo, pois a cenética a veces ê assín de caprichosa.
Unha aperta.
Generalmente los debiles se esconden en APODOS sinonimos de fortaleza para que les escondan sus flaquezas, asi que te aconsejo arrancar de lado del ganado, pues los animales no saben leer y solo veran en ti un buen bocado que de seguro moleran sin usar os dentes, con la saliva les alcanzara. En cuanto a mi nombre es BLAS DE FRUTO y soy bien macho asi que lo de señora te lo puedes meter en el c...
Para continuar nuestro "fraternal dialogo" te sugiero te identifiques o caso contrario doi esta respuesta ... (ver texto completo)
Que tal Blas, se te hizo corto el periodo vacacional, ya llegaran tiempos mejores.
Aqui ya tenemos la primavera y los arboles totalmente floridos, las temperaturas muy altas para ser Marzo. Se bienvenido y tendremos tiempo para intercambiar ideas, cultura y muchas cosas.
Un abrazo muy fuerte.
Generalmente los debiles se esconden en APODOS sinonimos de fortaleza para que les escondan sus flaquezas, asi que te aconsejo arrancar de lado del ganado, pues los animales no saben leer y solo veran en ti un buen bocado que de seguro moleran sin usar os dentes, con la saliva les alcanzara. En cuanto a mi nombre es BLAS DE FRUTO y soy bien macho asi que lo de señora te lo puedes meter en el c...
Para continuar nuestro "fraternal dialogo" te sugiero te identifiques o caso contrario doi esta respuesta ... (ver texto completo)
Assín, assín, se dicen as coisas sin pelos na lingüa, qué se creen istes listos.
Unha aperta.
¡Hóla! ¡Hóla! Blasa donde estás, estarás en el fruto, porque en Santiago ya no estás. Mire Sñra. Blasa, este forero no quiso intimidar con la Loca Del Tanga por tenerlo sucio, y desde luego sabe usted muy bien que el roble de flacido nada de nada es de las maderas de las Frieiras mas duras que ha visto. Por supuesto que el tojo es muy blando, en zonas de mucho ganado lo muelen y aprovechan para alimento del ganado.
Saludos a tod@s.
El titulo del tema pareciera venir al caso pero, na Vilavella; o señor Ocarballo fai o papel do Padriño, siendo un afuerino al que se le ha otorgado la deferencia de escuchar y responder; ha llegado a levantarse como un Capo para indicar con el pulgar la suerte de foreros con tradicion e identificacion en este foro, cuando lo unico que han realizado es responder a sus insultos caballerosamente y le han brindado la oportunidad -- como a mi en su oportunidad -- de incursionar en este foro pero, con ... (ver texto completo)
¡Hóla! ¡Hóla! Blasa donde estás, estarás en el fruto, porque en Santiago ya no estás. Mire Sñra. Blasa, este forero no quiso intimidar con la Loca Del Tanga por tenerlo sucio, y desde luego sabe usted muy bien que el roble de flacido nada de nada es de las maderas de las Frieiras mas duras que ha visto. Por supuesto que el tojo es muy blando, en zonas de mucho ganado lo muelen y aprovechan para alimento del ganado.
Saludos a tod@s.
Totale que vai un gaxo, facendo ô camiño do Santiago, levaba munta necesidade de afeitarse, pergunta en unha aldea cualquera dónde había unha perruquería,-mire en aquila porta grande fanlle iso que voçe necesita, peta na porta ô perenino, bos dias sinor,-buenos dias nos dee Deus, totale co home istaba a traballar de ferreiro,-séntese ahí que ô arreglo xá, trace unha brocha y unha naballa, da barba claro istá,ô ome molla a brocha coa sua saliba, logo no xabon con tuda naturalidade do mundo, coisa co noso perenino le pergunta y voçe fai con tudos assín, nahún sólo cos forasteiros, os do pobo le salivo directamente na cara que colle mellor ô xabon. Me imaxino que sería por falta de agua. ... (ver texto completo)
Sñr 25, tratandose de perdonar que ten que predonarlle son eu a bostedes por aldraxarme, eu non dixen o que facia ou a que se dedicaba naide en concreto, simplemente hai persoas que se dan por aludidas, o problema será delas.
Enque academia de árbitros estivo bostede pra sacarme a min tarxeta amarela.
O que habia era que sacarlla roxa a bostedes e pedirlle polo menos dous partidos de suspensión.
Voçe ô mellore téin un bocadito de razahún, claro que eu cando fun pra tirarle a tarxeta amarela, deime conta que nahún era nihún do pito negro, más ssín que era do pito branco, por deixarmo de recuerdo ô meu xefe que era amigo do sinor Franco, ahora en serio en dixen ô da tarxeta en sentido figurado,ísto nahún sei se ô digo béin pois nhún istá ô xefe ô meu lado, de tudas maneiras voçe perdoe, más teña enconta que eu ô que quero ê paz, pois aquí venimos cuatro dias y aveces, nin cuatro son se quedan ... (ver texto completo)
Sñr 25, tratandose de perdonar que ten que predonarlle son eu a bostedes por aldraxarme, eu non dixen o que facia ou a que se dedicaba naide en concreto, simplemente hai persoas que se dan por aludidas, o problema será delas.
O que habia era que sacarlla roxa a bostedes e pedirlle polo menos dous partidos de suspensión.
El titulo del tema pareciera venir al caso pero, na Vilavella; o señor Ocarballo fai o papel do Padriño, siendo un afuerino al que se le ha otorgado la deferencia de escuchar y responder; ha llegado a levantarse como un Capo para indicar con el pulgar la suerte de foreros con tradicion e identificacion en este foro, cuando lo unico que han realizado es responder a sus insultos caballerosamente y le han brindado la oportunidad -- como a mi en su oportunidad -- de incursionar en este foro pero, con ... (ver texto completo)
Amigo Manuele, creo que debemos perdoalo, pero que faga ô favor de moderarsé y respetarnos, que se creen estes garatusas, qué le debe importar a él no teo traballo, axo que le falaste béin, más a éstes le das unha mahún y te collen ô brazo.
Unha aperta.
Sr. Ocarballo, aqui en este foro, y en muchos siempre hay simpatias, y todo lo contrario, puedes caer mal por tus ideas o por tu manera de ser. Tambien muchas veces la envidia (Campeona del mundo en este pais) hace mucho daño, sobre todo al que tiene esos sentimientos. Usted en reiteradas ocasiones me llama quincalleiro. Y claro los tiros no van por hay, cuando sepa en realidad lo que vendo, se hechara las manos a la cabeza. Y se dira para que me enfade con este hombre, porque algun dia me gustaria ... (ver texto completo)
Amigo Manuele, creo que debemos perdoalo, pero que faga ô favor de moderarsé y respetarnos, que se creen estes garatusas, qué le debe importar a él no teo traballo, axo que le falaste béin, más a éstes le das unha mahún y te collen ô brazo.
Unha aperta.
Esto es algo de "Antonio Gala" O musgo, flor durmida
do silencio, dialoga coa estrela
e sonrie na madrugada.
Cando vinga a luz, abre a porta
e quedate xunto ao silencio.
Gemir, gritar, arder seria en van,
porque a luz non ve nin oe.

Alli arriba, sobre a nube,
pestanexa azul unha luciernaga. ... (ver texto completo)
Che, Ballesteros, estas hecho un boludo, que lindos chistes te lanzastes. Yo aca con lo triste que estoy en el corralito. (Me preparo un mate) Aca hace un calor que te rompe la cabeza loco. Creo que usted y Varela pueden dulcificar este foro. Tambien mi amor 252525 se que esta un poco celoso, pero sabe que sera compensado. Estos dias pase unas vaciones en B. Aires y yo que soy de provincia, apesar de haber nacido en la capital, fui a cruzar la Avda Corrientes y demore 20 minutos de lado a lado en ... (ver texto completo)