Compramos energía a futuro

escudo de nuestro ayuntamiento
Amigo Manuele, de parte do meu xefe que te felecite y da miña xa sobran parábolas. Istou un bocadito preocupado, nahún sexa que istés doente, ispero y desexo que nahún, más a veces que ô Demo armás. Ánimo Manuele que nahún digan algus carallos que facen calar ô meu amigo Manuele.
Un abrazo Manuele.
Amigo 2525, es tal la cantidad de cosas hechas al terminar el dia, que estoy cansadisimo. Pero saco fuerzas y contesto a mis amigos.
Un saludo amigo.
Sr. Casa del Peru:
Gracias; lo intentare y, le comentare mas tarde como nos fue.

Nuevamente mis agradecimientos
Blas
Amigo Blas, aqui esos documentos son gratis, solo hay que solicitar en el Ayuntamiento.
un saludo
gracias manuel; seguro que el alto costo debe incluir algun otro tramite, como la legalizacion ante el consulado chileno, despacho a chile etc.; de lo contrario seria una sinverguenzura.

saludos.
A mi amigo 252525 cuando empezo en este foro, todo el mundo se hecho encima de el por hablar en Portugues. Yo fui de los primeros que me meti con el, pero con el paso del tiempo se gano mi amistad, hoy por hoy estoy encantado con el y la simpatia y paciencia que ha tenido para soportar ofensas de todo tipo.
Solo me falta conocerlo en persona, creo que sera un gran dia, espero tomando unos vinos arreglar el mundo. Tambien yo me gane su amistad, porque ha tenido mucha paciencia para poder soportarme.
Gracias ... (ver texto completo)
Amigo Manuele, de parte do meu xefe que te felecite y da miña xa sobran parábolas. Istou un bocadito preocupado, nahún sexa que istés doente, ispero y desexo que nahún, más a veces que ô Demo armás. Ánimo Manuele que nahún digan algus carallos que facen calar ô meu amigo Manuele.
Un abrazo Manuele.
Perdona amigo M. Varela que me olvide de ti, a lo mejor es por que ultimamente defiendes al Barsa. fuera bromas un fuerte abrazo
Hoy como millones de Madridistas, dormire muy feliz
y el Cartujo de Guardiola saliendose des cesto con sus desafortunadas declaraciones
un abrazo en especial para Tono, Bruto etc. etc.
A MIS AMIGOS DEL FORO:
Necesitamos los certificados de nacimiento de mi madre (en La Mezquita) y de mi padre, ya los hemos solicitado via Internet (Eº 90 c/u.)
la pregunta es ¿Cual es el costo real de esta solicitud en España?; me refiero al estar viviendo ahi.
Estamos en tramites de realizar la Posecion Efectiva de la Sucesion dejada por nuestros padres y entre los papeles requieren de estos certificados, para este y otros tramites legales en Chile.
Cracias por pronta respuesta; un saludo a ... (ver texto completo)
Amigo Blas, aqui esos documentos son gratis, solo hay que solicitar en el Ayuntamiento.
un saludo
A MIS AMIGOS DEL FORO:
Necesitamos los certificados de nacimiento de mi madre (en La Mezquita) y de mi padre, ya los hemos solicitado via Internet (Eº 90 c/u.)
la pregunta es ¿Cual es el costo real de esta solicitud en España?; me refiero al estar viviendo ahi.
Estamos en tramites de realizar la Posecion Efectiva de la Sucesion dejada por nuestros padres y entre los papeles requieren de estos certificados, para este y otros tramites legales en Chile.
Cracias por pronta respuesta; un saludo a ... (ver texto completo)
Acabo de chegar de Vilavella, que tempo mis malo todos os días chovendo e facendo bastante frio tamen estuvemos de enterro esto e o mais feu de estas minis vacacions. Por certo Varela vaite preparando pro veran porque o Tono esperate pra que o acompañes pra dar unhas gaiteiradas po lo pueblo asique vai afinando a gaita e nas tuas clases de gaita preparate ben a Saia da Carolina porque e a peza que mais lle gusta tocar o Tono. Sabes que se te botou de menos estos días si tu estuberas darías lle mais ... (ver texto completo)
Tanxéi,
sonái a gaitiña,
tanxéi a frautiña´
tocai o baisón,
que me retiña, retiña o son.
Saludos, 2525 este te lo dedico de este "Gallinero" te manda saludos la "Loca del Tango" esta cantando en Buenos Aires, la contrato la Presidenta que nos jodio Repsol.
Un saludo
Munto bonito, mira que bonito, que bonito ê, me deste munta alegría, pues Loca del Tango istá cargada de sentido de humor. Referente a Repsol a inda non está tudo hablado,ô mellor téin que pagalo.
Unha aperta.
Tanxéi,
sonái a gaitiña,
tanxéi a frautiña´
tocai o baisón,
que me retiña, retiña o son.
Saludos, 2525 este te lo dedico de este "Gallinero" te manda saludos la "Loca del Tango" esta cantando en Buenos Aires, la contrato la Presidenta que nos jodio Repsol.
Un saludo
O pandeiro toca ben
porque as ferreñas son novas;
o galán que anda no baile
repenica as castañolas.
Saludos, que regresen todos bien.
Eses carros dos que o seitureiro me fala foron os primeiros que guiei. Era un cativo, e xa os guiaba, sempre coa vara aguillada ao lombo. Na sementeira, prefería guialos a cargalos.
Aquela foi a nosa crise máis grande. Economía de subsistencia desde que nacín ata que casei. Vintetrés anos de crise. Nos invernos, gracias ás becas aquelas que se conservaban aprobando todas en xuño, cun 7 de nota media, interno. Así me librei de atar a herba na pallarega (ou palleira) e acomoda-la facenda nas cortes. ... (ver texto completo)
Por ô que deduxo tí de nome verdadeiro eres Felipe, istou de acordo contigo, más a min nunca me faltou traballo, claro que sufrimos os efectos da posguerra, a nazahún ispañola quedara empobrecida, nos en Portugale tiñamos a de Angola que foi más tarde, más axo que istabamos peor ca na Ispaña, ahora vivimos os tenpos das vacas gordas, penso que nos toca apretar un bocadito ô cinto, ispero que nahún pase nada malo.
Mira eu sahún un home de ezquerdas de tuda vida nunca crein munto nos cregos, más nahún ... (ver texto completo)
Sinor Inda, dice que téin bos carros, me imaxino que rerán buenos, pero si quere mercar algún más quéin los pode veder ê un hermano del meu amigo Barxes, pois él téin muntos.
Unha aperta.
Eses carros dos que o seitureiro me fala foron os primeiros que guiei. Era un cativo, e xa os guiaba, sempre coa vara aguillada ao lombo. Na sementeira, prefería guialos a cargalos.
Aquela foi a nosa crise máis grande. Economía de subsistencia desde que nacín ata que casei. Vintetrés anos de crise. Nos invernos, gracias ás becas aquelas que se conservaban aprobando todas en xuño, cun 7 de nota media, interno. Así me librei de atar a herba na pallarega (ou palleira) e acomoda-la facenda nas cortes. ... (ver texto completo)
Prezado Zé: Se voçe fose ver o Sñr. Sotillo, antes pase por Barxa i melhor e que veña polo Tuizelo y traça un frango da casa que tein reservado la o primo do Zé da Caneca pra cumermos tudos xuntos.
Na sexta feira vou ire as Carvalhas a ver como o seo primo le cuida da casa i depaso tomare co seo permiso un copo de viño de Lamego, porque el diz que na horta vai prantare pra voçe couves pimentos feixons alfafe tomates. Pra que cuando veña no vrao tivere de tudo. Seo primo e un gaijo munto agradecido, ... (ver texto completo)
Aprezado Barxés: Fazo idea de ir, más voçe sempre istá co traça, xa podia cambiare por ô leve, nahún me tome a male que unha broma. Meu primo cuida a casa y tabéin ô viño, istá béin que poña la de tudo, eu pros dias que istaréi, fazo pouca dispensa. Como le dixe por teléfone, nahún me gusta que istée a falar de meu primo. Con relazahún ô Zé da Caneca, eu sei que él nos da ô frango con toda boa fe, más queda mellor que nos lo de él que ir eu por él.
A coisas que nahún son pra decir nun foro, a non ... (ver texto completo)