Eses carros dos que o seitureiro me fala foron os primeiros que guiei. Era un cativo, e xa os guiaba, sempre coa vara aguillada ao lombo. Na sementeira, prefería guialos a cargalos.
Aquela foi a nosa crise máis grande. Economía de subsistencia desde que nacín ata que casei. Vintetrés anos de crise. Nos invernos, gracias ás becas aquelas que se conservaban aprobando todas en xuño, cun 7 de nota media, interno. Así me librei de atar a herba na pallarega (ou palleira) e acomoda-la facenda nas cortes.
... (ver texto completo)
Por ô que deduxo tí de nome verdadeiro eres Felipe, istou de acordo contigo, más a min nunca me faltou traballo, claro que sufrimos os efectos da posguerra, a nazahún ispañola quedara empobrecida, nos en Portugale tiñamos a de Angola que foi más tarde, más axo que istabamos peor ca na Ispaña, ahora vivimos os tenpos das
vacas gordas, penso que nos toca apretar un bocadito ô cinto, ispero que nahún pase nada malo.
Mira eu sahún un home de ezquerdas de tuda vida nunca crein munto nos cregos, más nahún
... (ver texto completo)