Luz ahora 0,08861 €/kWh

Moliendo manzanas para la sidra.
Eu o Día da Tuíza ando todo o día a cabalo dunha nube. Tanto é así que, este ano saín do recinto para facer un recado e, cando voltei, vin a muller nun grupo de xente polo rabiño do ollo. Acerqueime e boteille a man por riba do hombreiro, decíndolle "hola".
Ela contestou tamén "hola, qué tal..."; pero ao ollar para a súa sorrisa, comprendín que me equivocara de grupo e de muller. Foi un deses intres nos que desexas que che trague a terra...
O seu home resultou ser un amigo das Frieiras que con ... (ver texto completo)
Domingo muy agradable, unos días con la familia, paseo por la playa de la Concha, una vuelta en catamarán por la bahia de San Sebastián, unos pinchos y unos vinitos por la parte vieja, ganó la Real, todo muy bien.
En uno de los bares, me fijo, en un letrero escrito en un mosaico que colgaba de la pared, decía así. TENGO UN BUEN DIA, PERO YA VENDRÁ ALGUIEN QUE ME LO JODERÁ.
Justo lo que me pasó amí, me da por darle un vistazo al periódico y leo, por la parete de Ourense y Oeste de Castilla León ... (ver texto completo)
hola soy Juliana RODRIGUEZ LOPEZ DE Argentina mis abuelos eran balbina Fernandez y Genaro Lopez Alonso me gustaria saber si tengo familia por alli agradecere cualquier informacion desde ya muchas gracias
Lobo.. Se agradece a tua opinión, se nota que miras os mensaxes con bos ollos, de tal forma, se ve de un color diferente é sempre en positivo.
Non sei quen eres, no obstante, me da a impresión que somos da misma "manada de lobos" e que temos o mismo hábitat.
Muchas gracias. Saludos.
A máquina ten unhos cuantos de anos, pero funciona muy ben, o personal tamén está a punto, por si temos que volver a facer as labores da labranza. Bueno, de ser asi, xa teríamos que ir cos tempos de ahora.
Un saludo, a todos os que ficeron posible, que esta malla chegara a realizarse.
Claro, claro, con tanta festa, ahora hay que repor forzas, que tendes o foro pouco animado, parece que anda a inspiración un tanto baixiña... jaja é broma.
Non perdades ese ánimo de conservalas tradicións. Saúdos.
A máquina ten unhos cuantos de anos, pero funciona muy ben, o personal tamén está a punto, por si temos que volver a facer as labores da labranza. Bueno, de ser asi, xa teríamos que ir cos tempos de ahora.
Un saludo, a todos os que ficeron posible, que esta malla chegara a realizarse.
Estiven vendo as fotos he chamoume moito atención que ainda se fai a malla a antiga usanza que curioso, genial porque esa sigue sendo unha forma de manter a familiaridad entre veciños porque a vez que se fan os traballos tamen se sigue a xuntanza (chapo) un saludo
Pepita. Estou totalmente de acordo contigo,é positivo recuperar costumbres de fai unhos cuantos anos, e que a xente do pueblo se manteña unida non sólo nas festas.
Apropósito das festas, observache que pedazo de verbena se preparou na Tuiza, non se recorda unha con tanta xente e tan animada, (as orquestas tamén o merecian), mira que a plaza inda é grande, estaba a tope, podian ser miles igual ahi que na Tuiza. Saludos.
Estiven vendo as fotos he chamoume moito atención que ainda se fai a malla a antiga usanza que curioso, genial porque esa sigue sendo unha forma de manter a familiaridad entre veciños porque a vez que se fan os traballos tamen se sigue a xuntanza (chapo) un saludo
Tamen apoyo o que dixo Carmina, fixeron ben tocalo.
Jajajajajjaj.
Os himnos son pra loar, así que estivo ven tocado.
Foi un día no mes de xaneiro, os prados branquexaban ca xeada que caera pola noite. Os regatos estaban tesos de carambelo. Esto pasou fai mutos anos, cando o único calor que había nas casas era o dos braseiros mais o lume nas lareiras.
Era o día do casamento da Encarna. Ben cediño pola mañá chegou a tía Rosario, que como xa era a madriña do bautizo, iba a ser loxicamente a madriña da voda, e tíñase por costume que axudara a vesti-la noiva.
A Encarna tiña o traxe mailas enaguas dende facía tempo ... (ver texto completo)
Arenegado sea o demo, que eu que nunca vi un partido de fugol e ahora co carallo desa roxa tube uis nerbios que sairon miocas no cu.
¡Goooool Gooooooool! de España 2 a 0 a favor de ESPAÑA. Los van a marcar Xavi y Xabi Alonso. ¡Aúpa la selección! Sin duda, es la mejor del Mundo.
O Carrabouxo está no mostrador da cantina fronte a unha cunca de bon viño.
O camareta, para ben vender o producto, afirma como se falara por autoparlante:
--Ollo, que éste eche de alta graduación.
Daquela, o Carrabouxo dá un pulo, e facendo un teatral saúdo militar, berra:
--Susórdenes!
Dende o día de antes, a tía Maximina xa estaba nerviosa co viaxe a Zamora pra darse a ver aos médicos dun problema que viña arrastrando nunha perna facía xa un ano. Primeiro hasta Puebla na linia dos Guerra, noite na fonda da Pascasia pra seguir ó día seguinte na empresa Vivas hasta Zamora, aquelo era un martirio nada doado de levar. Sempre que viaxaba acababa mareándose, e ela xa se preparaba cunha bolsa plástico polo que podera pasar. Atrás quedara Otero de Bodas, Tabara, Pozuelo e chegando ó embalse ... (ver texto completo)