Sinora xusta, disculpe si nahún for assín, sahún un fiel seguidor dos seus comentarios, pois nunca deixa tirter sin cabeza, sempre crein que merecía a pena, claro ô sigo creendo más oxe creo que se pasou un bocadito co meu amigo Manuele. Dice la sinora que en breve teimpo se irá imbora, creo que nahún debe, por favore nunca xamás de los xamasés se marche, le necesitamos, grazas a Vd. sinora xusta ignoramos menos de lo que istá a suceder a nuestro alrededor.
¿Me gustaría saber por qué téin tanta ... (ver texto completo)
¿Me gustaría saber por qué téin tanta ... (ver texto completo)
Gracias 2525, no le fagas caso, ha sido un momento de ofuscación y se le perdona.
Un abrazo
Un abrazo