2525, si usted fuera una pita ya nos querian casar. Que se fodan, no les gosta a brincadeira. El poco POrtugues que se lo aprendi en un Gallinero de Coimbra. Eu gostei moito de estos gaxos.
Para decir gracias, es muy abrigado, bueno ahora no hace mucho calor.
Unha aperta
Para decir gracias, es muy abrigado, bueno ahora no hace mucho calor.
Unha aperta
Amigo Pitomoñudo, dice voçe si eu fora pita, istaría a miña veira xea de galos pois eu creo que sería galiña quéinte, totale pra ser ou nahún ser, ser como Deus mandar. Di voçe que pra dicir gracias, sí se dice munto obrigado, claro que ssín.
Unha aperta.
Unha aperta.