POLA DE LAVIANA: ¡VAYA PINTA QUE TENIEMOS AQUI!...

¡VAYA PINTA QUE TENIEMOS AQUI!

"Peña El PIGACIU ", sería por el añu 1975 o 74, no estoy muy seguru. Esta foto tambien la puse yo.

Fiestes del Otero, mes de Agosto. En el Descenso Folclórico del Nalón de esi añu ganamos la Soperona.! Menuda actuación, la nuestra ¡

Los nombres de la formación piraguista ye la siguiente:
Carlinos del Barrio Tapia, Gamonal del Sutu, el guajín de rojo ye el hermanu pequeñu de Gamonal, el siguiente piraguista ye Gonzalo Huerta, le sigue Falín el fiu de Loina, el otru guaje de rojo ye Pedrín Robles, hermanu miu, el del gorru encasquetau ye Tinín Santos fiu de Maria Luisa la maestra de Carrio y Tino, el otru no me acuerdo (pero creo que se llamaba Ramón), la neña del letreru y que yera la madrina de la embarcación ye de Gijón y prima de Gamonal, el otru no me acuerdo, el roxu ye Juan Benito Quirós (ye el mi dentista y tien la consulta en Gijón), el otru ye Isaac (creo que anda por Navarra ó cerquina de ahí), el otru desastre soy yo y por último ta Amable, que ye, como su propio nombre indica una buena y gran persona.

Oye Ecom, tú muy lejos no andaríes, ¿eh...?

Un saludin.
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
Bueno, pues el que dices que ye Ramón, depués de Tino, soy yo. Llámome Miguel. Falta´l nombre de la madrina: Marisa y el que ta al par que ye Fran. La foto ye de 1975 y, como bien dices, el añu que ganemos La Sopera (fae 40 años -ya llovió-). Un abrazu.
Miguel Allende.