El muro en primavera, POLA DE LAVIANA

Desde Canzana podíes ver el muro del Nalón, como "nuestra pequeña muralla china". Esti muro de hormigón, que va desde´l puente el Sutu, hasta el puente la Chalana, fué construiu en los años cincuenta (la primera parte) y a principios de los años sesenta la segunda parte ó recrecido, ya que en un principiu la altura yera poca y los inviernos el Nalón salíase del cauce inundando los praos y güertes rivereñes.
La xente tomaba el estrechu muru como senda de paseo y munchos yeren les persones que se...
Si podeia, no vosotros perdáis una visitina por el muro de la Cuaña en Primavera, !merez la pena!. Vais encontrar un bosque de rivera en galería únicu. Tal cual lu veis ahí, así se pon.
Gracies ho. Vivo en Xixón y voy de cuando en cuando a La Pola y ye paseu obligau miu el dir desde el puente Carrio a el puente la Chalana caminando por la orilla el rio y la cámara de fotos en la nmano "dispuesta".
El rio Nalón nunca ye el mismu, ni la misma luz ni el mismu momento. Aunque faigas mil reportajes, nunca saldrán iguales´; podran parecese, pero nun son lo mismo.
Gustame baxar a la orilla el rio y quedame sentau en los regodones escuchando el ruido del rio y de los animales del bosque...
Esta foto del muro la chalana ye preciosa, mi mas cordial enhorabuena a su autor. Viendola parez que toy paseando por la chalana y prestame po la vida. Felicidades¡¡.
Como nun va ser guapa lLaviana si hasta lo que se deja descuidao nos da esti espectáculo de color y vida.