POLA DE LAVIANA (Asturias)

Niños de fontoria - Año 1966
¡Bueno! aquí, en mio casa ya acabamos de cenar.
Tomaré un cafetucu con pingarates y si la patrona nun manda otra cosa echaré un vistacín a les fotos de la Pola.
Los güajes marchen a los pub´s; porque "quedaron" con los amigos y... namás de acabar de cenar, arranquen, como si nun tuvieran familia.
Los tiempos tan cambiando una "BARBARIDAD".

Antes yeremos cientu y la madre y pasávemos toa la noche de Nochebuena cantando y los vecinos venien a tomar un cafetín, una copuca y unos dulces (casadielles, rosquilles, turrones, almendres...). La pandereta, alguna botella de anís que rascabemos con el rabu la cuchar y a cantar.
Los peces bebien agua en el rio; pero mira... nosotros no; copina coñac y anis. Pa les muyeres Vino de Málaga ó Sansón.
¡Oye Gonzalo!, pa mi que nun habies visto esta foto de los guajes de Fontoria, en el cumpleaños de los mi primos Miguel Angel y Juan Carlos. A ver si yes capaz de reconocelos; pues son tos güajes del Barrio de Fontoria y algún primu de los del Robledal.

El de el acordeón con gafdes soy yo Tete; entos tovía tocaba alguna cancionina folclórica y, como no la nuestra canción lavianesa de CHALANERU.

Seguro que te acuerdes.
Un saludu Gonzalín...
Esta foto ya ye de premiu gordu.
Los neños viviemos todos en Fontoria y podría ser por el añu 1965-66, por ahí anda la cosa.
De aquella yo taba aprendiendo a tocar el acordeón; pero nun se me daba a mi la música tan bien comno al mio hermanu, (Pepín Robles- acordeonista y compositor) que se dedicó a ello toa la vida.

Todavía en mi habitación guardo esta vieja acordeón (marca Guerrini) y toco alguna cancionina que otra)