BLIMEA: Joer primina nun sabia yo que sabies idiomes, jajajaja,...

¿por qué no poneis les piles y poneis música? por ejemplo:
GIJÓN DEL ALMA
DUO COSTA VERDE (UN PUPURRI GUAY... GUAY) APARTE, JAVIER SOLIS, ROCÍO
GIJÓN YE ASÍ,
PROBAR Y ALEGRAR LA CARA QUE NO HAY RAZÓN PA RASGAR LES VESTIDURES ¿A que NO?
¡Ánimo que nos queden 2 telediarios ¡os quiero (a mi manera)

Joer primina nun sabia yo que sabies idiomes, jajajaja, yo solo se dos, el castellano y el castellano con tacos, bueno casi tres, el Bable un poquitin, yo perdi el contacto con tos aquellos con los que me crie, por eso decia que seria guapo volver a vese algun dia, en esa Blimea del alma mia, recuerdo siendo monaguillo, (7 años que tuve) cuando subiemos a el campanariu a tocar desde arriba, en misa mayor, en los entierros, etc, etc, decien les muyeres del pueblu que nun se notaben los cambios, cuando unnu se quitaba y poniase el otru, asi descansabes un pocu, eso pa misa mayor, el dia les fiestes de Blimea, jeje, vestios de blanco con aquelles sotanes, paeciamos frailes en pequeño, coño fueron buenos tiempos, robabemos les formules nun consagraes, y bebiemaos el vino, y luego echabamos agua, creiamos tontos de nosotros que D. Blas nun se dava cuenta, el dia que nos dijo que lo sabia, dejamos de facelo, jajaja, vaya camarilla que yeremos, Julio, Vicente y Yo, uffffffff que dias mas guapos.
Que habra sido de Chinfu, la ultima vez que lu vi, creo que vivia en Barredos o Laviana, nun me acuerdo, ¿y el mi primu Diego el ciegu, el que vendia cupones que vivia en Barredos? pierdense tantos contactos con el pasu de los años que termina unu por perder hasta los recuerdos.
Bueno xente guapa, mañana mas.............. Fernando Ceballos Gonzalez, fiu de Ramon y Herminia, y, nietu de Maria y Malio La Milana, FIU Y NIETU DE MINEROS.