Pueblos de España


Respuestas para a pita que iba mexando po los cantos:

Buenos dias hedrosanos de todo o mundo, mensaje dirigido especialmente o Ricardo que como podra comprobar o seu penedo verde cara de huevo foi encontrado, tamen que sepa que xa non esta no seu sitio, que o estu utilizando eu de pedra do mechero.
Enhora boa sra. pita etc., non foi tan doada de hachar o meu penedo verde cara huevo, vexo que o pobre está un pouco seco, non está tan verde, como en xaneiro, non le viría mal mollalo un pouco, que o riu non está lonxe, bueno millor teño unha idea, ahora que vexo que hormigonasteis o camiño y que o penedo dahí non se vai mover, les pido a todos os peregrinos que van a ir a velo, que o camiño teinho trillado, le leven cada un unha botellica da fonterreira y la boten por encima pra que o musgo sea verde y non amarelo como e o caso y de paso poden merendar as portas do prado da ponte, sin pisala herva.
Posdata: non me creo moito eso de pedra de mechero, si me dixeras que eres de Bilbao, igual si, pero penso que non e o caso. De todas maneiras creo que me movisteis algo o penedo, parece que mira mais hacia o camiño. Sera un milagro ou e que a santa retroexcavadora fai milagros. En hora buena.
Garavito como quedemos por telefono mandote un abrazo.
eu tamen te mando outro abrazo ou dous, aunque non quedemos por telefono, así saime mais varato.
Ricardo gracias por lo de señora Pita, pero unha pita que mexa non ten derecho a que a traten de señora.
nin de sr. tampouco, imaginese en masculino (Sr. Pito), sería una risa o en diminutivo sra. pollita, o en castellano sra. polla. o pollo, bueno aclarar a los que no hablan hedrosano, que "pito", es un pollito,"pollita" es un bebe de pita y una pola en una gallina joven. de niño siempre observé a las gallinas, esperaba a que pusieran el huevo para comerlo, así en caliente, sin que mi abuela me viera, esto es ciento, le hacia un agujero y me lo bebia. Las gallinas no mean, porque no tienen vejiga, mezclan el agua con la caca y la caca sale medio liquida, bueno es algo así, para los que no lo sepan, si estan interesados en caca de gallina, que indaguen, pero que sepan que huele muy mal. bueno sra. pita, tenía que decirlo, una vez le tiré una piedra a una gallina y después me llamaban el mata pitas, no es nada personal. todo esto es para explicar que las pitas no mean. un saludo
Buenas tardes a todos, estuve hablando con el empresario gallego y hemos descubierto un gran negocio para ests pueblo. ¡Vamos a montar un circo!
señora pita. el circo ya está montado, ahora hay mantenerlo y eso es lo mas dificil, a ver donde a ver donde encontramos las fieras.
En primer lugar saludos a todos os de Hedroso a la donde se encontren. Bueno por fin chegoume a inspiracion y pras camisetas colaboracion, asi que hay vai a miña idea "caro me custou carallo" que non sei si e boa ou non (aunque como son tan vago o diseño tuberon que facermo.) Como nos poden acusar de pervertidos pros de menos de 18 anos teriamos que cambiar alguna palabra como por ejemplo "cubatas por alparagatas" o perdon "cubatas por bocatas" NOTA: pra vela foto hay que pinchar sobre ela porque ... (ver texto completo)
primeiro de todo feliz ano novo a todos. respecto a tema camisetas ahi vay a ultima proposta de momento porque acabouseme a pouca inspiracion q me quedaba si ben no me importa muto porque foi en horas de traballo. parte traseira da prenda: ¡XUNTANSE EN HEDROSO/PROS COROS E A DANZA/PRA XOGAR OS BOLOS/PIEZAS DA MATANZA/PRA SENTIRSE UNIDOS/SENTADOS A MESA/PRA BRINDAR POR UN PUEBLO/QUE VALE O QUE PESA...! e na parte dianteira da prenda: ¡QUE XENTE LEVA O MEU CARRO...! saludos cordiais