alguna celebracion
Lembras ben Candil, o nome é Veigadallas e por alí había (ou hay inda) unha preseira moi tranquila que invitaba o baño. Eu acórdome de ir algunha vez de merenda coa miña familia cando era pequena, e menudos berros pegaba o Leo cando meu pai o metía na auga.
O Mikel vaino facendo moi ben, nótaselle que disfruta cada vez que vai o pobo, dentro de pouco falará galego coma nos. Apertiñas
teneis mas fotos de veigadallas en el faceboock, (mikel etxaniz)
Lembras ben Candil, o nome é Veigadallas e por alí había (ou hay inda) unha preseira moi tranquila que invitaba o baño. Eu acórdome de ir algunha vez de merenda coa miña familia cando era pequena, e menudos berros pegaba o Leo cando meu pai o metía na auga.
O Mikel vaino facendo moi ben, nótaselle que disfruta cada vez que vai o pobo, dentro de pouco falará galego coma nos. Apertiñas
hay inda unha preseira moi... moi tranquila que descubrimos el verano pasado
el auga esta ben fria pero en verano apetece
gel lo de falar galego veolo dificil ya os entiendo al menos hasta cuando lo hablais aunque algo se me pierde. y el pueblo claro que lo disfruto y espero disfrutarlo mas
A tod@s un biko ben preto mikel
Vei-ga-da-llas... (o eso recuerdo yo;-))
teresa que el que escribe es vascorro y le cuesta decir vegadallas.... pero aprendida la leccion veigadallas
un bico mikel
bueno aqui va mi cara.. me imagino q a alguien le suene.. el sitio vegasdalla... impresionante el sitio.. no el garrulo q sale
bueno aqui va mi cara.. me imagino q a alguien le suene.. el sitio vegasdalla... impresionante el sitio.. no el garrulo q sale
Mikel, una foto muy bonita, por supuesto incluido el garrulo.
Un abrazo
Pois habra que dar este veran unha voltiña por barxa.
Biquiñossssssss
Mikel/Lito, ¡Como disfrutades da paisaxe do noso contorno! Indo pola Esculqueira cara Portugal está a Ruta da Pana, que é a que seguían antaño os contrabandistas para pasar as mercancías. Seguro que a coñecedes.
Xa teño eu ganas de darme tamén unhos paseos por esos lugares... Apertas
q va gel no conocemos a ruta da pana espero q este año nos la enseñes
este es un camino q entre esculqueira y portugal en el alto sale hacia dcha y va por el otro lado del tameiron con el rio por medio y llegamos acojo... dos hasta barxa y alli se termino el camino con lo que tuvimos q vadear el rio, y q es por donde puede estar ese coche para q lo restaure ¿juan? eso lo hicimos porque llevabamos un coche 4x4 q si no imposible y asi todo con los h... de corbata
gel en mi face he colgado unas fotos ... (ver texto completo)
jope gel hablando de barxa.. ayer por la mañana como no teniamos nada que hacer, nos dedicamos al turismo.. despues de desayunar en el don pepe vimos el horno de arriba que esta quedando impresionante, nos fuimos por vegadallas hacia esculqueira y como llevabamos un todo terreno se nos ocurrio en la carretera que va de esculqueira hacia piñeiro coger una pista forestal para pasar el rato.... tira q te tira por el camino forestal y por el otro lado del monte de tameiron con un paisaje de miedo,,, ... (ver texto completo)
Mikel/Lito, ¡Como disfrutades da paisaxe do noso contorno! Indo pola Esculqueira cara Portugal está a Ruta da Pana, que é a que seguían antaño os contrabandistas para pasar as mercancías. Seguro que a coñecedes.
Xa teño eu ganas de darme tamén unhos paseos por esos lugares... Apertas
jope gel hablando de barxa.. ayer por la mañana como no teniamos nada que hacer, nos dedicamos al turismo.. despues de desayunar en el don pepe vimos el horno de arriba que esta quedando impresionante, nos fuimos por vegadallas hacia esculqueira y como llevabamos un todo terreno se nos ocurrio en la carretera que va de esculqueira hacia piñeiro coger una pista forestal para pasar el rato.... tira q te tira por el camino forestal y por el otro lado del monte de tameiron con un paisaje de miedo,,, ... (ver texto completo)
Juan, ¡qué bonito estaba o carro enfeitado!
Parece se que nun río por Barxa hay un R8 abandonado, non sería mala idea, sobretodo para o medio ambiente, sacalo e polo tan "mono" coma esta xoia túa.
Apertiñas
Hola, Pili: ¡encantada de conocerte! Así, se alguhna vez te vexo polo Pereiro, xa podréi saludarte.:-) (Estás moi guapiña).
gracias candil bueno espero que nos vexamos pronto.
¡Impresionante! Graciñas, Lito. Biquiños.
quien es esta q no la conozco jajaja, por cierto estas muy guapa, biquiños.