Picoto de Valcobo
bueno forer@s de pereiro barxes de barxa, comenta que seria buen dia el 15 de agosto pero creo q es el dia de fiesta en pereiro, lo de poner una pasta para asegurar la comida me parece perfecto no vaya a ser q nos apuntemos 18 y luego estemos 5... el sitio pues a consenso por mi parte cualquier sitio en pereiro es bueno+ q nada para poder bajar la cuesta
Hola Gel, sinto que este ano non podais ir de vacacios o Pereiro, votaremosvos de menos ne todo momento.
Eu estou esperando a fecha da convocatoria haber si podo coincidir, e si non hay, algo faremos os que estemos.
Biquiños
Juan, depende das noticias que nos den o xoves. De todos modos as vacacions ahora finales de xullo tal como tiñamos proxectado, non podemos. Con muta dosis de suerte, poderíamos facer unha escapada no outono, pero xa non me atrevo a facer planes. Xa me está agobiando a morriña. Apertiñas.
Hola Gel, sinto que este ano non podais ir de vacacios o Pereiro, votaremosvos de menos ne todo momento.
Eu estou esperando a fecha da convocatoria haber si podo coincidir, e si non hay, algo faremos os que estemos.
Biquiños
BUENA IDEA.. SI SOMOS 6 PUES SEIS y si somos mas mejor me imagino q en las fechas alrededor de la fiesta es cuantos mas podamoos coincidir y tampoco es cuestion de organizar un gran festin... solo vernos y ponernos las caras
GRACIAS a todos polos vosos animos nestes dias tan triste pra nos hoxe fai dous anos morreu meu pai un dia moi triste pra min estiva con el en esos monentos pra min foi moi duro munca avia visto morrer a ningen na mina vida lle eso mom se olvida e mais cando e un pai bueno non vou poñerme triste mais do que estou graciñas polo voso sentimento.
un abrazo desde aqui para toda la familia
un bico
Pili, Teresa e demais familia, un fortisimo abrazo, como ben dice a Gel son dias moi tristes.
Animo
¡Hola Candil! O Piño muto falar e despois ná de ná... Xa quixera eu poder vernos este verán, pero está a cousa difícil por imprevistos que se presentan sin facer falta ningunha. Respecto a convocatoria, se non é este verán, por a miña, para o que ven facemos outra. O Juan mais Lito se apuntan e seguro que o Barxés tamén. Se vai adiante pasadeo ben en facei ben de fotos. Apertiñas
Biquiños
gracias espero q algun dia beñas por tolosa pra darte un abrazo de momento un bico muy fuerte
Carmen, seguro que algun dia aparecerei por Tolosa e poderemos darnos ese abrazo.
A ultima vez que nos vimos foi no Pereiro na casa de miña mai, fara 5 ou 6 anos.
Un fortisimo abrazo.
gracias gel a miña meniña dios mio non hay dolor mais grande sabes chamabase manuela como a miña may outra nela ca misma suerte perdin as duas pero algun dia estaremos xuntas pra sempre non teño ninguna duda e ese dia xa non terey este dolor no corazon teño un os fillos maravillosos teño o lito o mikel o meu compañeiro q sempre estan hay q non me deixan caer son o q mais quero no mundo bueno xa non te dou mais a chapa un bico muy fuerte

chamabase
gel gracias ya miña meniña o meu gran dolor sabes
Creocho ben, Carmen, non pode haber dor máis grande no mundo, pero tamén temos a capaidade de levar sempre no corazón ós seres queridos coma si estiveran con nos. Amosas ser moi boa persoa pola maneira en qué valoras o que tes e agradeces os coidados das persoas que te queren. Biquiños.
Pili mais Teresa, para vos e ó resto da vosa familia, muto ánimo o día do cabo de ano da vosa querida nai (DEP). Nun día así vólvense a revivir momentos moi tristes, síntese como nunca o vacío que nos deixaron. Pensade nos recordos felices que tendes deles, que é o que máis axuda a superar a pena. Apertiñas.
un abrazo desde aqui para toda la familia
un bico
¡Hola Candil! O Piño muto falar e despois ná de ná... Xa quixera eu poder vernos este verán, pero está a cousa difícil por imprevistos que se presentan sin facer falta ningunha. Respecto a convocatoria, se non é este verán, por a miña, para o que ven facemos outra. O Juan mais Lito se apuntan e seguro que o Barxés tamén. Se vai adiante pasadeo ben en facei ben de fotos. Apertiñas
bueno tendremos q esperar a agosto para la comida de ultima hora
nosotros estamos del 3 de agosto al 27
Pili mais Teresa, para vos e ó resto da vosa familia, muto ánimo o día do cabo de ano da vosa querida nai (DEP). Nun día así vólvense a revivir momentos moi tristes, síntese como nunca o vacío que nos deixaron. Pensade nos recordos felices que tendes deles, que é o que máis axuda a superar a pena. Apertiñas.
Gel, deste verán non pasa que nos vexamos, inda co Piño non fixo a convocatoria da quedada dos foreiros pra agosto...
gracias espero q algun dia beñas por tolosa pra darte un abrazo de momento un bico muy fuerte
gracias gel a miña meniña dios mio non hay dolor mais grande sabes chamabase manuela como a miña may outra nela ca misma suerte perdin as duas pero algun dia estaremos xuntas pra sempre non teño ninguna duda e ese dia xa non terey este dolor no corazon teño un os fillos maravillosos teño o lito o mikel o meu compañeiro q sempre estan hay q non me deixan caer son o q mais quero no mundo bueno xa non te dou mais a chapa un bico muy fuerte

chamabase
gel gracias ya miña meniña o meu gran dolor sabes
Con un pouqiño de retraso, felicidades a todas as Carmens.