Mi amigo 2525: Cuanta razón tiene en sus apreciaciones respecto a la proporcionalidad en el trabajo. Mis sinceras felicitaciones y que caña le esta dando a la "Justicia" nos quieren ver bajo tierra.
Un abrazo
Un abrazo
Amigo Manuele, creo que estos gaxos istán de brincadeira, son novos y nahún saben ô que ê pasarlo male. Dito ísto, tú que eres un gaxo con esperencia más aquí no que dices que nos querin ver baixo terra nahún ê certo, pois si la istibermos, que Deus nahún queira, nahún nos verian. Debemos ter paciencia y deixalos que brinquen, pois a vida ê pra eis que son novos. Apareceo ahí ô noso amigo Ballesteros y ô Peretiño, me deu certa alegría.
Manuele puseste ahí unha pega que me deixou pelo de punta ô ... (ver texto completo)
Manuele puseste ahí unha pega que me deixou pelo de punta ô ... (ver texto completo)