Compramos energía a futuro

Asado no forno
Totalmente de acuerdo amigo Einstein, para mi cualquier sitio es bueno y mas con una cantidad de amigos, el caso es charlar cambiar impresiones y vernos las caras que es mas gratificante, porque recibir una sonrisa y tomar unas copitas juntos creo que puede ser para recordar con mucho cariño.

Esperemos que se acerque mucha gente y que lo confirmen a si es mas emocionante.
Yo marcho para Villavieja este martes, pero por cosas profesionales, despues regreso el Viernes y ya unos dias antes de Semana ... (ver texto completo)
Esta Semana Santa: Podiamos decir quien ira a Villavieja y organizar una comidita en el Pereiro (Don Pepe) yo confirmo mi asistencia y los que tengais intención decirlo y asi podemos charlar en directo y conocer a alguno que no tengo ni idea quien son. Sera un bonito encuentro y nos juntaremos varias generaciones. Por favor confirmarlo.
Un abrazo amigos.
Eu estou de acordo con esa xuntanza, non tanto pola comida en sí, que tamén, senón por reunirnos e, como dices tu, conocernos e quitarnos a careta (algunhos).
Hai un detalle que quero comentar: Eu son amigo do Ambrosio (DON PEPE), estou satisfeito co seu trato e co seu servicio pero... temos dous restaurantes en vilavella, ¿non se podría mirar antes ahí?. ¿Por qué non onde os teus primos da Porta Galega?, seguro que te encantaría. Ou tamén no antiguo carteiro, onde o Manolo, seguro que O Candil ... (ver texto completo)
Esta Semana Santa: Podiamos decir quien ira a Villavieja y organizar una comidita en el Pereiro (Don Pepe) yo confirmo mi asistencia y los que tengais intención decirlo y asi podemos charlar en directo y conocer a alguno que no tengo ni idea quien son. Sera un bonito encuentro y nos juntaremos varias generaciones. Por favor confirmarlo.
Un abrazo amigos.
Hola Manolo, me quedo muy sorprendido al leer tu mensaje. ¿Quien es de la familia relojero?. Un fuerte abrazo.
Y0 mismo me auto_contesto al mensaje anterior. Mi mas sentido pésame a la familia de PEPITA DO BENITO. Aunque parezca un tópico, lo digo de corazón. Era una persona muy querida en el pueblo. Que descanse en paz
Mi mas sincero pesame a la familia del relojero, nos unimos al dolor, sentimos no poder estar en el entierro.
Un abrazo.
Hola Manolo, me quedo muy sorprendido al leer tu mensaje. ¿Quien es de la familia relojero?. Un fuerte abrazo.
polo que leo parece que vives en Madrid, no no sabía aunque recordo fai moito tempo que nos trouguemos a unha prrima de miña cuñada e creo que me contaba que era amiga tua que a deixamos na calle Velázquez e creo recordar que se iva a encontrar contigo, algo asi me sona. Por certo por donde vives haber si hasta vamos ser veciñas iso estaría moi ben un saudo amiga.
Acabo de leer a mensaxe de M. Varela e me sorprendeu descoñezo a que enterro se refiere non teño nin idea de ningunha noticia alguen me pode decir si falleceu alguen gracias un saudo.
Mi mas sincero pesame a la familia del relojero, nos unimos al dolor, sentimos no poder estar en el entierro.
Un abrazo.
Gracias candil po las tuas palabras son moi de agradecer como se nota que eres filla de ese gran ome que xa te dexen noutra ocasión que era un-a gran persona e moi querido en todo o concello demostras ter a mesma bondade que él. Un abrazo
Gracias, Pepita, estóu deseando conocerte en persona, a ver se no verao coincidimos por alí, porque aiquí, inda que nos crucemos no metro, non o sabremos, por non conocernos físicamente. Biquiños.
No tiene que disculparse, Manuel; al escribir con seudónimo usted no podía saber si era un señor o una señora; eso demuestra sus buenas maneras. En Semana Santa pasaré por Villavieja a visitar a mi hermano y familia, D. m. Un abrazo a todos.
Hoxe fai "tempo" de inverno, chove, hai niebla, está oscuro... non é "tempo" de primavera, como correspondería, bueno, xa virán "tempos" mellores.
Fai un "tempo"que non vou a Vilavella, pero, sei que pavimentaron a calle da iglesia hasta a plaza "DOS NEGRILLOS", e que fixeron o mismo na calle do forno hasta a plaza de abaixo, e seguido polo pozo novo hasta o camiño da feira, xa lle facía falta hai Tempo".
Sei que sodes mui observadores e que vos destes conta de que entrecomillei en todos os casos ... (ver texto completo)
Bueno... alégrame que sexa eu (xunto ca Gel) un dos motivos polos que te animes a escribir no foro de Vilavella, según o teu mensaxe.
Por outra parte, nos non tuvemos un comportamento especial, solo nos portamos como duas personas normales, adultas; eu fice un comentario, ela non estaba de acuerdo e manifestouse: non pasa nada, eu sigo pensando o mismo, salvo naquelo en que ela me iterpretou mal, estou seguro. Esto dalle vida os foros (a todos) ten que haber discrepancias, diversidad de criterio, ... (ver texto completo)
Gracias candil po las tuas palabras son moi de agradecer como se nota que eres filla de ese gran ome que xa te dexen noutra ocasión que era un-a gran persona e moi querido en todo o concello demostras ter a mesma bondade que él. Un abrazo
A verdade e que non sei que está pasando, parece que todos estamos de capa caída, pero non so e este foro os demais tamen están nas mesma condicions. Sempre que entro na páxina penso en encontrarme con algunha mensexe, pero que de desanxelo cando ves que naide escribe. non somos nin miores nin piores todos somos iguais todos cometemos erros e metemos a pata. tamen estou empezando a aburrirme un pouco. ¿quen de vos vai ir en Semana Ssnta a Vilavella recemos pra que faga bo tempo por iso de que cai ... (ver texto completo)
Tendes razón, Pepita e Einstein: da pena cuando entras nun foro esperando encontrar algún mensaxe novo... e nada. Bueno, pois hoxe vou a escribir un pouquiño no voso foro pra animarvos, igual que tú escribes a veces no do Pereiro ou no de Lubián, Pepita. Contestando a túa pregunta, eu penso ir o pueblo en Semana Santa, incluso estou pensando en coller días no traballo e ir toda a Semana, porque entre ir Ó Pereiro a ver a miña mai, irmáos, cuñada e sobriños; á Lubián a ver a sogra, cuñados, tíos e ... (ver texto completo)
A verdade e que non sei que está pasando, parece que todos estamos de capa caída, pero non so e este foro os demais tamen están nas mesma condicions. Sempre que entro na páxina penso en encontrarme con algunha mensexe, pero que de desanxelo cando ves que naide escribe. non somos nin miores nin piores todos somos iguais todos cometemos erros e metemos a pata. tamen estou empezando a aburrirme un pouco. ¿quen de vos vai ir en Semana Ssnta a Vilavella recemos pra que faga bo tempo por iso de que cai ... (ver texto completo)