Camp. chinchimoni
José!, grita el jefe de sección; acaso no sabe que esta prohibido beber durante el trabajo. - José: No se preocupe jefe, no estoy trabajando.

Que te parece 2525 es para que la gente cambie de cara, estamos ya casi en Primavera (23) y no llueve ni aunque se lo propongan. La verdad es que a mi particularmente este tiempo me esta saliendo a cuenta, porque lo nuestro tiene que ver con la moda. ¡Nunca llueve a gusto de todos! lo siento por los que tienen siembra y hacienda.
Un abrazo amigo hasta mañana
Muy bueno Manuele, si faltar tú ê como a comida sin sal, sigue, sigue que me faces reir y nahún te infades que a algún carallo que ô gusto de él sería vernos infadados, más pra infadarnos a tí y amin téin que morrer y tornar a nacer, claro ísto último en sentido figurado pois eu nahún quero que morra ninguén.
Unha aperta.
Cariño anoche cuando soñabas me insultabas. Y quién te ha dicho que estaba soñando?
Hasta mañana
José!, grita el jefe de sección; acaso no sabe que esta prohibido beber durante el trabajo. - José: No se preocupe jefe, no estoy trabajando.

Que te parece 2525 es para que la gente cambie de cara, estamos ya casi en Primavera (23) y no llueve ni aunque se lo propongan. La verdad es que a mi particularmente este tiempo me esta saliendo a cuenta, porque lo nuestro tiene que ver con la moda. ¡Nunca llueve a gusto de todos! lo siento por los que tienen siembra y hacienda.
Un abrazo amigo hasta mañana
Resignación: ¡ay que carallo!
Indignación: ¡que carallo!

Cachondeo: ¡bueno, carallo, bueno!

Desplante: vai ó carallo
Inquisitivo: ¡que carallo é!

Contrariedad: tócate o carallo
Cansancio: deixate de caralladas ... (ver texto completo)
Apreciado Manuele, como pudeste meter tantos xuntos, ahora istou contento, sei que istás béin, foi marchar tú y desaparecer casí tudos, tardaste más aporbeitaste a viaxe beis béin carregado deis va fodase nunca oira tantos xuntos. Nahún perdas ô humor que Deus to conserbe.
Unha aperta.
Recien abierto el foro: Leo sorprendido una ofensa de un cariñoso forero, no se a quien dedica tales cariños, pero me da que viene en son de PAZ. Su nombre es dudoso y pernicioso, pero quizas sea una buena persona, esperemos una buena aportación. Saludos amigo de esta familia de foreros. Es recien nacido porque tiene un solo mensaje.
Resignación: ¡ay que carallo!
Indignación: ¡que carallo!

Cachondeo: ¡bueno, carallo, bueno!

Desplante: vai ó carallo
Inquisitivo: ¡que carallo é!

Contrariedad: tócate o carallo
Cansancio: deixate de caralladas
Ofensa: Este carallo é parvo!
Templanza: ¡cálmate, carallo!

Amenaza: ven, carallo, ven
Negación: non, carallo, non
Negacion rotunda: nin carallo nin nada
Juramento: ¡me cago no carallo!

Ira: me cago no carallo, ¡carallo!

Alabanza: é un home de carallo
Duda: o carallo vintenove
Extrañeza: pero ¿que carallo pasa?
Desprecio: pásamo por debaixo do carallo
Animoso: dalle, carallo, dalle
Caprichoso: saíume do carallo
Cualitativo: non vale un carallo
Valorativo: róncalle o carallo
Fatalidad: ten carallo a cousa...!

Agotamiento: xa estou ata o carallo
Picardia: o caralliño
Metereologia: fai un tempo do carallo
Lejania: no quinto carallo

Probablemente, si no eres gallego no lo entiendas... ... (ver texto completo)
Barxés, estuve vendo un video de este magnífico artista,é unha maravilla,é impresionante, por todo, pero sobremaneira, por reflexar de maneira tan clara mutos aspectos da vida que, por desgracia, están acontecendo na actualidad.
Esto faime ver que inda non acabou o Carnaval, que inda sigue a farsa da xusticia: hoxe absolven a Garzón por, prácticamente, o mismo delito polo que o expulsaron da da sua carreira; pero claro, ahora xa non molesta, o obxetivo está cumplido e non se pode contribuir a un ... (ver texto completo)
Assín, assín me gosta,ísto me recorda cuando eu istaba na tropa tocaban retreta, niguéin se mobía, meu Deus como diría un amigo meu que se chama Pachí, ¿Qué pasou aca?. Todos nahún morrerían y ô raro ê que todos se poñan dacordo pra non escreber, espero desexo que tornen,ô mellor istán enfadados, más tudos a vez nahún me cuadra, de tudas maneiras ô Zé le desxa unha boa velada.
Unha aperta.
no se por que os mosqueais tanto, esto es para pasar el rato y entretenerse se puede hablar de politica, de futbol, del pueblo pero sin insultar ni meterse con nadie, yo soy de un partido politico, de un equipo de futbol de un pueblo que para mi es el mejor y no cambiare por que alguno no este de acuerdo conmigo, alguna vez dices alguna burrada mas que nada por chinchar y hacer saltar y cabrear un poco a algunos, pero sin mala intencion. algunos escriben con seudonimos, otros con su nonbre, pero ... (ver texto completo)
Aprezado Ribeiro, ¿Qué faremos nos sin tí? Por el amor de Deus como diría ô meu amigo Pachí, torna por favori sin tí ísto nahún ê igual, me parecía que debías ser un cachondo mental ahora ô confirmo, torna que che daréi papas con leite, como se te teño que levar na burra até Lamardeite, de camiño tracemos ô aceite.
Aprezado amigo ahora pénsato béin, si tú te vas eu tambéin.
Unha aperta.
no se por que os mosqueais tanto, esto es para pasar el rato y entretenerse se puede hablar de politica, de futbol, del pueblo pero sin insultar ni meterse con nadie, yo soy de un partido politico, de un equipo de futbol de un pueblo que para mi es el mejor y no cambiare por que alguno no este de acuerdo conmigo, alguna vez dices alguna burrada mas que nada por chinchar y hacer saltar y cabrear un poco a algunos, pero sin mala intencion. algunos escriben con seudonimos, otros con su nonbre, pero ... (ver texto completo)
Gracias amigo. Estou de acuerdo contigo, que sempre de debe fomentar a Paz é non discordia entre as personas, somos humanos, a veces nos custa reaccionar como se debe, non son partidario de follois, nunca anduve nin quero andar en adiante.
Este Sr. Xa eliminou o mensaxe, ¡pra que recordar! eu igual tamén o elimino.
Nunca usei un seudónimo en estes foros, utilizo o nombre que todos me conocen, tanto familiar como a demáis xente, é simplemente o diminutivo de Pepe. Non teño nada que ocultar, nin ... (ver texto completo)
Amigo Piño, nahún teño ningua duda ô respeito, do que dices na tua mensaxe, como podes comprobar nahún son ningún letrado nin nada que se parezca, más ssín levo munto mundo recorrido y istou seguro de que eres unha boa persoha y munto sintimintale, más que nahún te pisen ô rabo,ísto último en sentido figurado.
Unha aperta.
Sinor Varela, agradezco sus palabras, más nahún le teña inconta, creo que nahún son malos gaxos, pero amin íse que se dice Azadón, nahún le teño munta sinpatía ô primeiro facía como si coñecesen de tempos y ahora vexo que nahún, logo que si ô sinor fose ô autor de tudos os seudóminos que él nombrou, más que le debe importar ô que outro teña, ou faga ou deixe de facer, si nahún istiber da cordo con él, rebatele con argumentos, que non téin nada que ver con facerle monumentos, aclaro por parecerse ... (ver texto completo)
Amigo Piño, tú que me pareces un home taún demócrata como eu, nahún te infades co sinor Varela que nahún me parece mal gaxo, un bocadito amigo da broma, más axo que ê bon home.
Unha aperta.
Gracias amigo. Estou de acuerdo contigo, que sempre de debe fomentar a Paz é non discordia entre as personas, somos humanos, a veces nos custa reaccionar como se debe, non son partidario de follois, nunca anduve nin quero andar en adiante.
Este Sr. Xa eliminou o mensaxe, ¡pra que recordar! eu igual tamén o elimino.
Nunca usei un seudónimo en estes foros, utilizo o nombre que todos me conocen, tanto familiar como a demáis xente, é simplemente o diminutivo de Pepe. Non teño nada que ocultar, nin ... (ver texto completo)
Amigo Piño, tú que me pareces un home taún demócrata como eu, nahún te infades co sinor Varela que nahún me parece mal gaxo, un bocadito amigo da broma, más axo que ê bon home.
Unha aperta.
Perdoe por meter ô fuciño donde nahún me xaman, más según ô sinor ye de Asturias, tengo muntos amigos ahí traballando na mina, me merecen munto respeito, pero eu pensaba que los asturianos no eran tan cotillas, que es íso de decir a un home feito y dereito os seudóminos que tiene qué más le debe dar a voçe, sólo faltaba un control de quéin ê quéin. Nahún me xeira os asturianos, más disculpe se nahún teño razahún.
Unha aperta.