Compramos energía a futuro

Familia Fernández
Conversan dos amigos:
- Che, y cómo te va con la crisis actual?
- Ah, bárbaro, duermo como un bebé.
- ¿En serio?
- Sí, ¡me despierto cada tres horas llorando!
Esto sucede en un pueblito….
Hay elecciones municipales y se presenta un partido GAY.
Este partido gana las elecciones con mayoría aplastante.
La prensa nacional, se interesa por tan insólito resultado y concurre al pueblo a preguntarle a los vecinos por el hecho, a lo que responden:
- Si nos van a romper el culo, por lo menos que sean profesionales.
Reir es sano
Bueno yo informar no se, eso les toca a los periodistas. Yo solo te puedo informar de lo que yo lei hoy en la prensa. Decia asi, fulano de tal, le cojen gastando 25ooo Euros semanales en coca, lo triste es que es de los parados y pensionistas. Si quieres te hago una copia en Wipipedia y te la mando. Lo mas triste si ganan es por los estomagos agradecidos. Treinta años de corrupción y peonadas gratis.
¡Por favor! ¡Justicia! Infórmame de como fueron los resultados electorales, en Andalucia y Asturias.
Gracias por anticipado.
Llevan a un diputado acusado de corrupción, lavado de dinero, tráfico de armas e influencias, etcétera, ante el juez.
- Verá, Su Señoría, es que yo soy diputado y…
El juez lo interrumpe:
- La ignorancia no es una excusa.
Para que se duerman con una sonrisa.
Vexo ahí na tua mensaxe que falas dun que istaba a sudar, ahora en serio, creo que debemos ser tolerantes y respetuosos, taméin penso un bocadito parecido a tí nahún debemos deixar que tiren por terra as nosas naciones, pero de ahí escuitar ô do outro día un gaxo que querría ir a sacarle Xibraltar os Ingleses, a munta difirencia.
Unha aperta.
O meu amigo 252525, despues de pasar un domingo explendido en compañia dos meus mellores amigos, me dispoño a pasar un anaco aqui no rincon do foro. Hoxe un bonito dia e mais cando "Alonso" volve repetir un podiun, por iso cada dia séntese un mellor e mais orgulloso de ser "Español" gañamos en todos os deportes. Agora o que fai falta é gañarlle a partida ao paro. Só saio para darlle as boas noites, que mañá hai que traballar.
Un abrazo moi forte.
Quen ama moito, fala pouco.
Baltasar Castiglione.

O amor tal como esixte na sociedade, non é mai s que o intercámbio de duas fatasías e o contacto de duas epidermis.
Ncolás Chanfort.

O amor é un guía cego e aqueles que o seguen con frecuécia perden o camiño.
Colley Cibber.

Cuando se fala de estár enamorado como un tolo, cométeseunha esaxeración; en xeral etase enamorado como un parvo. ... (ver texto completo)
Es poco frecuente que el Sr. Ballesteros, este ausente, no sera porque esta ala sombra de un "Carballo" Repites la misma jugada y el publico se da cuenta. Que tienes dos correos. Uno dices "informeme Sr Justicia" y el otro como es muy majo va y te informa. ¡pillin!
Quen ama moito, fala pouco.
Baltasar Castiglione.

O amor tal como esixte na sociedade, non é mai s que o intercámbio de duas fatasías e o contacto de duas epidermis.
Ncolás Chanfort.

O amor é un guía cego e aqueles que o seguen con frecuécia perden o camiño.
Colley Cibber.

Cuando se fala de estár enamorado como un tolo, cométeseunha esaxeración; en xeral etase enamorado como un parvo.
Noel Clarasó.

Amor non ten cura, pero é a única medicina para todos os males.
Leonard Cohen.

O amor no é mais que un pracer; o honor é un deber.
Corneille.

Un saudo a tod@s sin distinción
Mañá máis. ... (ver texto completo)
252525, páselle os teus saludos, y díxome que nunca esquecese o que se puido reir co teu idioma. Ao pricipio non entendia nada, despues xa se fixo coas túas charlas. Agora tócame ao meu facerche reir e ser o mais agradable posible. Este foro ten futuro, cuando entre outro personaxe como o sudaca, o que hai que facer é todo o mundo en silencio e o só se ira. Eu non permito que nadien ofenda un amigo e menos á nosa patria e mulleres. Creo que xa tes outro aliado.
Un abrazo amigo
Vexo ahí na tua mensaxe que falas dun que istaba a sudar, ahora en serio, creo que debemos ser tolerantes y respetuosos, taméin penso un bocadito parecido a tí nahún debemos deixar que tiren por terra as nosas naciones, pero de ahí escuitar ô do outro día un gaxo que querría ir a sacarle Xibraltar os Ingleses, a munta difirencia.
Unha aperta.
Igualmente le correspodes de la misma maneira, que nahún perda ô sentido do humor, referente ô que dices de seguir, te digo que ssín más se tornar aquil tal roqui, mo pensaría.
Un abrazo.
252525, páselle os teus saludos, y díxome que nunca esquecese o que se puido reir co teu idioma. Ao pricipio non entendia nada, despues xa se fixo coas túas charlas. Agora tócame ao meu facerche reir e ser o mais agradable posible. Este foro ten futuro, cuando entre outro personaxe como o sudaca, o que hai que facer é todo o mundo en silencio e o só se ira. Eu non permito que nadien ofenda un amigo e menos á nosa patria e mulleres. Creo que xa tes outro aliado.
Un abrazo amigo
Mi más sincero pésame, por la muerte de su sinora madre.
Qué Deus a teña no Ceu.
He cntado a mi familia quienes sois y, de parte de ellos y mios, nuestros agradecimientos por condolencias enviadas a todos los foreros (as)

Un abrazo
Apreciado amigo 252525, nuestra amiga a "Tola do Tango" foise para EUA ten que actuar nunha das salas mais prestixiosas dese pais. Me transmitio que che der un bico e un abrazo moi grande e que o habia pasado moi ben neste foro. Tambien díxome que es un cabaleiro de pés á cabeza. Tambien coméntome que sigas no foro porque es imprecindible. A xente quéreche e gañaches un posto no foro mais visitado e leido de España.
Abrazos amigo
Igualmente le correspodes de la misma maneira, que nahún perda ô sentido do humor, referente ô que dices de seguir, te digo que ssín más se tornar aquil tal roqui, mo pensaría.
Un abrazo.
Amigo Ocarballo: Non teño nada encontra tuya, pero a politica aburre tanto a da dereita coma a de esquerda. O que queremos é escoitar cousas e historias como as de indachosei, Varela, 2525, que nos ilustren e gañemos en cultura dos nosos pobos.
A politica xa nola meten ata polos ollos todos os dias en TV e periodicos. Despues vés a pasar un bo anaco cos colegas e te encontras que se o PSOE e o PP son uns chupones, pero se iso xa o sabemos todos. ¡¡Enténdesme! Despues o que ten unhas ideas non o ... (ver texto completo)
O amor vive máis do que dá que do que recibe.
Concepción Arenal.

Amor é o intercambio de duas fantasias e o contacto de dous egoismos.
Paul Auguez.

No amor, a costancia é necesaria; a fidelidade un luxo.
Marques de Azeglio.

Afelicidade é o soño do amor; a triteza é o espertar.
Madame Basta.

O que o amor ten de desagradable é que se trata dun crime no que non se pode prescindir dun cómplice.
Charles Baudelaire.

O amor deixa de ser un pracer cando deixa de ser un segredo.
Aphra Behn.

O amor píntano cego e con ás. Cego para non ver obstáculos; con ás para salvalos.
Jacinto Benavente.

Mañá mais...... descansai ben tod@s sin distinción. ... (ver texto completo)
Toxo: Trabucaste de plano pois non teño nada que ver con Justicia, en todo caso teño mais que ver contigo, pois onde hai toxos sole haber carballos. Sobre todo nas touzas de Santigoso, non digo mais, pro vrau seguramente nos veremos.
Un saudo.
Amigo Ocarballo: Non teño nada encontra tuya, pero a politica aburre tanto a da dereita coma a de esquerda. O que queremos é escoitar cousas e historias como as de indachosei, Varela, 2525, que nos ilustren e gañemos en cultura dos nosos pobos.
A politica xa nola meten ata polos ollos todos os dias en TV e periodicos. Despues vés a pasar un bo anaco cos colegas e te encontras que se o PSOE e o PP son uns chupones, pero se iso xa o sabemos todos. ¡¡Enténdesme! Despues o que ten unhas ideas non o ... (ver texto completo)
Apreciado amigo 252525, nuestra amiga a "Tola do Tango" foise para EUA ten que actuar nunha das salas mais prestixiosas dese pais. Me transmitio que che der un bico e un abrazo moi grande e que o habia pasado moi ben neste foro. Tambien díxome que es un cabaleiro de pés á cabeza. Tambien coméntome que sigas no foro porque es imprecindible. A xente quéreche e gañaches un posto no foro mais visitado e leido de España.
Abrazos amigo